Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2002
‎Egoera honek ez du askorik ematen, adibidez, ELA eta LABen arteko elkarlanerako. Lizarra-Garazi sinesten badugu, eta guk sinesten dugu, eta herriak hitza eta erabakia duela sinesten badugu, hori delako bere oinarrietako bat, horrek izugarrizko ondorioak izan behar ditu eguneroko lanean eta garatu beharreko estrategian. Konbikzioaren estrategia indartu behar da, eta hori ez da egun seinalatu batean gertatuko den zerbait, eta horrela zehaztu behar dugu, gaurtik, herriaren borondatea irabaztera garamatzan bidea.
2006
‎" Segurtasunak lehentasuna izan behar du eguneroko lanean", dio Iñaki Arregik," horretan denok gaude ados, bai langileok baita enpresa buruek ere". " Askotan enpresari botatzen diogu errua lan istripu bat gertatzen denean, baina langilearen arduragabekeriagatik ere gertatzen dira eta hori ez gertatzeko, beharrezkoak dira bai babesak bai portaera egokiak ere", zehaztu du Arregik.
2008
‎Era berean, mendekotasun ertaina duten adinekoen %1, mendekotasun larria dutenen %2, 2 eta mendekotasun handia dutenen %2, 9 dira tratu txarren biktimak. Hamar biktimatik sei emakumeak dira, beste seik 74 urte baino gehiago dituzte, batek arazo psikologikoak ditu, zazpik arazo fisikoren bat edo gaixotasun kronikoren bat dute, bik ezintasunen bat dute, hiruk laguntzak behar dituzte eguneroko lanak egiteko, eta bik gizarte-zerbitzuen laguntza edo laguntza jasotzen dute. Adituek tratu txar mota desberdinen artean ekonomikoa nabarmentzen dute, mendekotasuna duten adineko pertsonengan eragin berezia duena.
2011
‎Bestalde, gurasoek, oro har, prestasun handiagoa dute, eta, beraz, errazagoa izango zaie seme-alabei zeregin horiekin laguntzea eta lan horiek benetan egin zain egotea. Nondik hasi Ikasleak egin behar duen eguneroko lanaren jarraibideak eta plangintza ezarri aurretik, garrantzitsua da indartzea edo ikastea behar duen irakasgaiaren curriculum-edukiak zein diren jakitea. Kontuan hartu behar da matematikaren ikaskuntza progresiboa dela, eta ezin dela zenbait ariketa egin, baldin eta haien oinarri diren oinarrizko kalkulu eta eragiketak ez badira menderatzen.
2021
‎Eta, behin Alavesen, asko erreparatu nion Sendoa Agirreri. Nire irudiz, Alaveseko kapitain izateko, garbi izan behar duzu eguneroko lana negoziaezina dela, eta taldea beti banakakotasunen gainetik dagoela. Filosofia horri esker gainditu ditugu gu baino talentu handiagoko taldeak.
2022
‎Laburbilduz, irizpideak zorrozten eta betebeharrak argi gizarteratzen lan egin beharko du Udalak, batetik, eta laguntzak eta baliabideak eskaini beharko ditu, bestetik, egoera sendotzen eta hobetzen ahalegintzeko, esparruz esparru: hezkuntzan, kulturan, berdintasun arloan, familia transmisioan, aisialdian, etab. Hau da, hauskortasun indizea kalkulatzeko orduan Udalak euskara zerbitzuak eta ESEP plana edukitzea indargunetzat jotzen bada, zerbaitegatik dela erakutsi behar du eguneroko lanean: testuinguru argi izanda, egitekoak planifikatzeko, kudeatzeko eta bideratzeko benetako gaitasuna baduela frogatu beharko dute udalek.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia