2002
|
|
Ezinezkoa da, komunikazio-egintza batean, bestearekiko harremana existitzen ez dela pentsatzea. Beraz, mintzakideek kokatu egin
|
behar dute
bata bestearen aurrean, autoidentifikatu beharra dute bata bestearekiko. Komunikazioan, testuinguru horretatik begiratuta, bigarren mailakoa da datua, eta lehenengokoa berba nork nori egiten dion zehaztea.
|
2003
|
|
Euskaraz, horixe da apustuaren eta erronkaren zergatia. Euskarak duintasun osoz dantzatu behar du medioen esparruan; euskal medioek sokan lotu egin
|
behar dute
batak bestea, sarea ehuntzeko, sokadantza abian jartzeko. Herri honen nortasun-ardatzari horixe zor zaio.
|
2004
|
|
Erlatibismoaren aldeko joera honek, ordea, badu bere arriskua, eta ez txikia. Izan ere, zergatik ez zaigu gertatu
|
behar
batean bestean baino hobeto egon arren, hemengoan hangoan baino zantzu itxaropentsuagoak piztu eta agertuagatik, egoera soziolinguistikoaren funtsezko zutabeetan euskararen zoria kinka larrian egotea. Zergatik erlatibizatu behar dugu kinkaren atarramentu gaiztoa?
|
2009
|
|
gakoak izen bereziak izango dira, eta balioak, berriz, izen horiek agertzen diren lerro-zenbakiak. Izen berbera behin baino gehiagotan ager liteke testuan, eta gure egiturak agerpen guztiak gorde
|
behar ditu
bata bestearen atzetik. Komeni zaigu agerpen guztiak array batean gordetzea, ondoren kontsultatu, ordenatu, kontatu, etab. nahi badugu ere.
|
|
Erakunde kulturalak gero eta gehiago, orduan eta hobeto gizartearentzat. Ez dute elkarrekin lehia egin
|
behar
batak bestearen kontra. Bideak bilatuko dituzte, espezializazioan beharbada, edo orokortasunean ere joka daiteke konfrontaziorik gabe.
|
2010
|
|
helduak bere burua il itzuli du eta gazteak suizidatu mailegua erabili du. Baina ez dugu pentsatu
|
behar
batak bestea ulertuko ez duenik, helduak erdarazkoa ezagutzen duenez suizidatu ulertuko du (baita erabili ere, ziurrenik) eta gazteak, nahiz eta beharbada inoiz ez erabili, bere burua il ondo adituko du. Berdin mantekill (helduak) eta gurin (gazteak) hitzekin edota, Ataunen, zapatu (h.) eta larunbat (g.) aldaerekin edo iual tzait (h.) eta iual dit (g.) esaten dutenean.
|
2011
|
|
Blanchetek arreta prozesuan jartzen du, eta ez hainbeste produktuan. Praktika sozialen etengabeko balorazioan eta praktika sozial horien aktore diren taldeen etengabeko balorazioan kokatu
|
behar dira
bata bestearekiko balorazioak. Gizartean hizkuntzak baloratzearen prozesu horiek erakartze-urruntze moduan funtzionatzen dute.
|
2012
|
|
Beste irtenbide bat paretako argazkiak zintzilikatzea da. Dekorazioko argazki-taldeak Argazki bat baino gehiago elkartuz gero, kontuan hartu
|
behar da
batak bestearen gainean egiten duten elkarreragina. Lehenengo datua:
|
2014
|
|
Royok nabarmendu duenez, hain erregularrak izanda," errazagoa da haiek oinarri gisa erabilita baloiak eskala handian fabrikatzea. Jostunek ez dute jakin beharrik poliedro bat zer den; jakin behar duen gauza bakarra da zenbat pieza josi
|
behar dituen
bata bestearekin. Erregela sinple horrekin baloia sortuko da".
|
|
Begiak garbitzeko iturriek bi ihinztagailu edo pita izan
|
behar dituzte
bata bestetik 10 eta 20 cm bitartean bereiziak, eta 25 eta 35 cm bitarteko aska bat izan behar dute dagokion hustubideaz hornitua. Oinaz edo ukondoaz eragiteko modukoa izan behar du, eskuak libre izateko, eta zoruan edo horman finkatzeko sistema bat izan behar du.
|
2015
|
|
8 Orain itzul gaitezen, bada, egoitza asko dituen geure gaztelura. Egoitza hauek ez dituzue irudikatu
|
behar
bata bestearen ondoren, ilaran, egongo balira bezala, baizik-eta jar itzazue begiak erdian, horixe baita erregea dagoen egoitza edo jauregia, eta irudikatu palmondo-bihotza balitz bezala, jateko den mamira iristeko muina guztiz biltzen dizkioten estaldura asko dauzkana. Era berean hemen ere, egoitza honen inguruan asko daude, eta baita gainean ere.
|
|
Zerbitzariekin ez dago asko fidatzerik, berak onak bazituen ere. Ez da hitz egin
|
behar
batekin beste batekin baino gehiago, mesede egin diozuna begitan hartua izango delako.
|
|
1 Trebakuntzan dauden ikasleei honako enuntziatu hau proposatu zaie: «Laukien sare bat emanik, 5 karratu ezarri behar dira sarearen barnean, halako moduz non karratu baten alde batek beti egin
|
behar duen
bat beste karratu baten alde batekin; arau hori jarraituz, zenbat modutara ezar daitezke karratuak. Esate baterako:
|
2018
|
|
Gandua egin zi  tzaion begiradan. Lerro
|
behar zutenak
bata bestearekin korapilatu  eta elkar zapaltzen zuten, txarrantxa lerroak baino ez zituen ikusten hizkiak eta hitzak beharrean, eta lubakietako kedarra eta sua, leherketak eta lehergailuek egindako zuloak. Bero sapa.
|
|
Eta badakizu zer? Bi pertsonak elkarrekin une garrantzitsuak bizi izan dituztenean, azalpen gutxi
|
behar dira
batak besteaz ezer jakin gabe denbora asko pasatu denean ere.
|
2021
|
|
Xaharrek ez dutela gehiago maite irriz aritzea, adin guzien pentsatzeko maneren berri jakitea, beren esperientzia kondatzea? Adin bakotxak baditu bere ontasunak eta
|
behar dira
bat besteari eman. Bainan gure gizarteak ez ditu gauzak hola ikusten.
|
|
Giza eta gizarte-zientzietan argitalpen-bide propioak existitzen dira eta artikuluaz gain, monografiek ere indar handia dute. Ez dira ulertu
|
behar
batak bestea ordezkatzen duten formatu gisa, elkarren osagarri moduan baizik (Sivertsen, 2016a). Eredu honek ez du lingua franca desberdinek ezagutzaren hedapenean duten papera baztertzen; bi alde bereizten ditu, aldiz, hizkuntzen aferan:
|
2022
|
|
Nik ez dut erranen ez direla hala bainan azpimarratuko halere ene oharpen guziak xuxenak direla! Denak berriz hartu
|
behar
bat bestearen ondotik zointaz erran behar ginuke makur ibili naizela?
|
|
Zangoak behar ziren ibilarazi bai eta ere burua... Bazituzun 5 tailer eta taldeak bostetan pasatu
|
behar ziren
bat bestean kuntre. Ez zuzun konpetizionik gure artean bena orok parte hartu dizugu ezpiritu honean!
|
2023
|
|
Albiste onak ospatzeko jaiak antolatzen ziren, irrikaz itxaroten zituen herritarrak bere herriko zein hiriko jaiak, bertoko giroaz gozatzeko eta identitatea sorrarazten zuen herria goraipatzeko. Norbaitek
|
behar zuenean
batak bestea elkar besarkatzen zuen, albokoa hurbil sentitzearen beharra baitzuen gizabereak. Ildo berean, familietako pertsona nagusiei maiz bisitak egiten zitzaizkien berotasuna sentitu eta horien iragana eta bizipenak jasotzeko.
|