Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 39

2002
‎Egoera berean utzi behar dituzte autoa eta haren osagaiak, kalteak izanez gero.
2003
‎Ordezko lanpara-sorta bat eta horiek aldatzeko beharrezkoak diren lanabesak ere eraman behar dituzu autoan.
2004
‎Europar Batasuneko araudiak ibilgailu bakoitzaren pisuaren %85 birziklatu nahi du 2006an, eta %95, berriz, 2015ean, 2004ko urtarrilaren 1etik aurrera Tratamendu Zentro Baimendu batera eraman behar du autoa.
2006
‎Hark emango du, 10 euro inguruko zenbatekoa ordainduta. Ez da ahaztu behar autoak ere dokumentatuta egon behar duela. Autoan eraman behar dira beti:
‎Aurreko urteko erregistro historikoak ekitaldi honetan errepikatuko ez direla jakinik, patronalen aurreikuspenek urte batetik bestera% 1 eta% 3 arteko tartea uzten dute zabalik salmentak 2006an jaisteko. Horri gehitu behar zaizkio autoen ekoizpenari eta esportazioari buruzko datu txarrak, lehen seihilekoan %4, 49 eta %4, 72 jaitsi baitziren, hurrenez hurren. Ekialdeko eta Asiako herrialdeen presioa nabari da.
‎Jatorriaren arabera Azterketa honek eskaintzen duen beste irakurketa interesgarri bat emaitzak dira, modeloaren markaren jatorrizko herrialdearen arabera. Hala, errepidean laguntza gutxien behar duten autoak alemaniarrak dira (4,1 matxura 1.000 ibilgailuko), frantsesen aurretik (4,7); fidagarritasun-ranking horretan, hirugarren lekuan daude Espainiako autoak (5,3). Laugarren tokian daude Japoniako modeloak (5,7 matxura), txekiarrak (6,3), italiarrak (7,9), amerikarrak (8,7), suediarrak (11,4) eta korearrak.
‎Laugarren tokian daude Japoniako modeloak (5,7 matxura), txekiarrak (6,3), italiarrak (7,9), amerikarrak (8,7), suediarrak (11,4) eta korearrak. Zirkulatzen ari diren 1.000 ibilgailuko 12,2 matxura dituzte errepidean laguntza gehien behar duten autoek.
2007
‎Baldintza horiei eutsi izan balitzaie, auto seguruagoak eta kontsumo eta emisio eraginkorragokoak jarriko lirateke. Ibilgailu Motordunen Saltzaileen, Konponketen eta Ordezko Ibilgailuen Elkarteak (GANVAM) aurreikusi du plana bertan behera uzteak moteldu egingo duela automobilaren merkatua; sektore hori Barne Produktu Gordinaren %6 da, enpleguaren %11 eta esportazioaren %24 Kontuan hartu behar da autoak saltzeko une erabakigarria dela, interes-tasak etengabe hazten ari baitira. Hain zuzen, 2007ko urtarrileko eta otsaileko zifrek salmenten jaitsiera txiki bat adierazten dute.
‎Baina jarduteko modu horrek ere ez ditu zigorretatik salbuesten; izan ere, adituek diotenez, auto baten titularraren identitatea beti jakin daiteke, ibilgailuaren barruan dagoen xasisaren edo xasisaren zenbakia egiaztatuz. Zehaztu beharra dago, gainera, kalean auto bat uzten duenak ere ez dituela ordaindu behar autoak pilatu dituen isunak. Nola kudeatu baja Ibilgailu baten baja behar bezala kudeatzea izapide erraza da, eta ordu gutxitan egin daiteke.
2008
‎Guztietan garrantzitsuena honako hau da: Tratatzeko Gune Baimenduetara bideratu behar dugu autoa, bai guk eramanda edo bai autoak biltzen dituzten guneetan utzita, eta han, ingurumen legeei jarraituz kudeatuko dituzte autoa eta haren osagaiak.
2009
‎Hala bada, ahalik eta gutxien ibili behar luke autoz.
‎Hidrogenozko errekuntza motorrak indartsuagoak dira elektrikoak baino, eta bateria kargatzeko baino denbora gutxiago behar da autoa hidrogenoz hornitzeko.
‎Huelvako Probintzia Auzitegiko epai batek (2004ko ekainaren 1ekoa) dioenez, betebehar hauek ditu mota horretako gasolindegi bateko langileak: prestu eta agudo ibili behar du autoa guztiz hornitu bitartean, eskatu diotena zerbitzatu duela egiaztatu behar du, hodia deskonektatu eta hornigailuari lotu behar dio.
2010
‎: GPSa sendo lotu behar zaio autoaren aginte-panelari edo kristalari, ibilian goazela askatuko balitz, eragozpen bat baino gehiago sortuko lizkioke-eta gidariari.
‎Aseguru-mota ere automobilaren antzinatasunaren araberakoa izango da. Arrisku orotarako poliza bat kontratatu behar da autoak bost urte edo gutxiago baditu edo ordaindu ez bada; hirugarrenei, zaharragoa denean. Automobil-gidariaren eta haren adinaren arabera, prezioa jaisteko eskaintza indibidualizatuak diseinatzen dituzte konpainiek.
2011
‎Gidariak ere lagundu behar du, eta goxo eraman behar du autoa, kolpean galgatu gabe eta bihurguneak modu zakarrean hartu gabe; ahal dela, bihurgunerik gabeko bideak hautatzea komeni da.
‎Agentziek adierazi dutenez, itsasgarriak bereziak dira karrozeriarako, eta profesionalek itsatsi eta erretiratzen dituzte. Beraz, jabea ez da arduratu behar autoa hondatzeaz. Hori gertatuko balitz, agentzia arduratuko litzateke konponketaz.
2012
‎Haren ustez, Legeak ezartzen duen bi urteko bermeak balioa eduki dezan, auto-ekoizleak gomendatu bezala egin behar ziren berrikustea eta mantentze-lanak, eta, gainera, bi urte pasatu baino lehen edo 30.000 kilometro egindakoan eraman behar zen autoa berrikustera.
‎Hori dela eta, txakurra kume-kumetatik ohitu behar da autoan bidaia dezan, edozein unetan eta edozein bidaiarirekin.
‎hirugarren oinarrizkoa, 378 euro; hirugarrenak handitua, 426 euro; arrisku orotarako frankiziarik gabe, 586 euro; eta arrisku orotarako frankizia, 1.053 euro. Gogoan izan behar da autoak 25 urte baino gehiago baditu ibilgailu historiko gisa eman daitekeela izena, eta, beraz, hobariak edo deskontuak lortzen direla aseguruan. Ezinbestekoa da aseguru-etxeen eskaintzak konparatzea, ahalik eta preziorik onena lortzeko.
‎lankide batekin, bikotekidearekin edo ezkontidearekin, anaiarekin, lagun batekin, etab. Hala ere, bi pertsona edo gehiagoren artean ibilgailu bat erosi aurretik, kontuan hartu behar da zirkulazio-baimenean pertsona edo erakunde baten izena baino ezin dela agertu. . Artikulu honetan tramiteak egin behar da auto batek bi titular dituela jasota gera dadin.
‎Gero eta espainiar gehiago ari dira autoa uzten edo bi lagunen artean ibilgailu bat erosten. bi anai-arreba, bikote edo bikote bat, bi lankide edo bi lagun, etab. Baina, zer izapide egin behar dira auto batek titular bat baino gehiago duela jasota uzteko. Titular bakar baten izenean zirkulatzeko baimena ren 59.3 artikulua Azaroaren 23ko 18/ 2009 Legea Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen testu artikulatua 2010eko maiatzaren 25ean sartu zen indarrean, eta honela dio:
2013
‎Ondorioz, saltzaileak doan konpondu behar dizu autoa.
‎Nola aurreztu automobilaren berrikusketa egitean Irudia: jeff wilcox Urtean behin berrazterketa egin behar zaio autoari, kanonak agintzen bezala, eta, piezen higaduraren ondorioz, etorkizunean gehiago ordaindu beharrik ez dago. Gainera, komeni da ez ahaztea autoa egoera onean mantentzea bizi-asegurua dela, funtzionamendu desegokia izan baitezakete.
‎Hori dela eta, aholku batzuk ematen dira turismoaren beharrezko mantentze-lanak eta berrikuspenak ahalik eta merkeenak izan daitezen: Mantentze-lan prebentiboa egitea Ez da itxaron behar autoak zarata arraroak egin arte, kea bota edo azoka erakargarriagoa izan dadin, hura zaintzeko. Baina hori da gidariek gehien ahaztutako zereginetako bat; izan ere, autoa mantentzeko, tanga bete eta ondo-ondo garbitu behar da hilean behin.
‎helmuga. Bestalde, Gidariek ez dute isileko eztabaidarik edo elkarrizketarik izan behar, gidariaren arreta handiegia eskatzen badute. Izan ere, kontuan hartu behar dute autoa daramanak ezin duela bere eskarien zain egon, errepidean bakarrik egon behar duela. Kezka pertsonalak Depresioak, estresak edo antsietateak arreta falta eta gidatzeko arriskua eragiten dute.
‎. Ibilgailua eskualdatzeko eskaera (TZNrena). Bertan jaso behar da autoaren transmisioa herentziaren bidez egin dela. Agiri horiek guztiak bildurik, hona jo behar da:
‎Uda partean, autoa arriskutsua da katuarentzat. Felidoak ez dira autoz bidaiatzen edo paseatzen, txakurrek bezala, baina gogoratu behar da autoa beroa kontzentratzen duen lekua dela, eta tenperatura minutu gutxiren buruan igotzen duela. Gomendioa da animalia autoan bakarrik ez uztea, eta geldialdietan eta ondo hoztuta egotea ibilgailua.
2014
‎Irudia: holding graz PIMA Aire 4 planaren ezaugarri zehatzak Erosten den ibilgailu-motaren eta ezaugarrien arabera, PIMA Aire 4 Planaren onuradunak partikularrak, autonomoak edo enpresak izan daitezke, eta zazpi urtetik gorako antzinatasuna duten auto bat, merkataritza-ibilgailu bat edo furgoneta bat bidali behar dute autoak desegiteko lekura. Ibilgailu komertzial, auto edo furgonetek berriak izan behar dute, edo gehienez urtebeteko antzinatasuna izan behar dute, eta bizikleta elektrikoak berriak baino ezin izango dira izan.
‎Baina kontuz! Inoiz ez zaio utzi behar autoan bakarrik, are gutxiago udan. Ez da gutxietsi behar ibilgailu baten barruan tenperaturak gora egiten duen azkar; izan ere, felidoak bero-kolpeak ere jasaten dituzte, eta horiek hilgarriak izan daitezke animalia horientzat.
2015
‎Horrez gain, olioaren mailari begira egon behar da, horixe baita automobilaren osasunaren adierazle leiala. Gai hori argiagoa izan behar da autoen jabeentzat, izan ere, ALD Automotive azterketa batek esan duenez, 2015eko lehen hiruhilekoan, olioa eta iragazkia dira espainiarrek gehien berrikusi dituzten elementuak. Olioaren egitura mekaniko guztia lubrifikatzen mantentzeaz arduratzen da olioa, eta maila egokirik ez badu, motorra honda dezake modu larrian.
2017
‎Gainera, paraleloan zirkula dezakete, baina galtzada osoa hartu gabe; beraz, ilaran doaz edo binaka. Txirrindulariek gogoan izan behar dute autoak ezkerretik aurreratu behar dituztela. Eta bidegorririk ez badago eta galtzadatik ibili behar badute, hobe da ibilgailu bat balitz bezala jokatzea:
2018
‎Adituen laguntzarekin, erabaki garrantzitsu honi erantzuten saiatzen gara, gure bizitzako bigarren garrantzitsuena, etxebizitza bat erosi ondoren bakarrik. Zer gastu egin behar dira auto bat erostean. Automobil bat erosteaz gain, bat erostean dirua xahutzen dugu, eta gastu finko ugari dakartza, hala nola nahitaezko asegurua, mantentze-lanak edo erregaia.
2019
‎Horrek bermatzen du bolanteak bi aldiz zikinkeria eta bakterio gehiago pilatzen dituela igogailu baten botoiek baino, eta beste lau komun publiko bat baino. Bost pausotan luzatzen du zure autoaren bizitza Zenbatean behin garbitu behar da auto baten barnealdea. Hilero?
2023
‎Ezinbesteko berrikuspenak Aldian behin aztertu behar da autoa. Gidari batzuek bakarrik jarraitzen badute ere, urtean behin gutxienez eta, batez ere, oporrak baino lehen, automobila ibilbide luze bat egiteko erabiliko da.
‎Kalkuluak eginez gero, gasolina-zerbitzugune ekonomikoenak aukeratuz gero, 100 euro inguru aurrez daitezke gordailu bakoitzeko. Kopuru hori handia da, eta, beraz, denbora pixka bat behar da autoa non hartu erabakitzeko. Geltokira joan aurretik, hainbat tokitako erregaien prezioak kontsultatzeko aplikazioak erabil ditzakegu, bai eta depositua betetzeko eta aurrezki handiagoa lortzeko kilometro batzuk gehiago egitea merezi duen ikusteko ere.
‎Iraultzetan, gerrikoa bereziki erabilgarria da, eta heriotza-arriskua %77 murrizten da. Haurrek ere seguru bidaiatu behar dute autoan, beren pisuari eta altuerari egokitutako aulki batean eserita. Istripu batean, haurren atxikipen-sistemek (HIS) heriotza-probabilitatea %50 murrizten dute, eta lesioak %90 Araudiak ezartzen du SRIak jaiotzatik adingabeak 135 zentimetroko altuera izan arte erabili behar direla, baina haurrak 150 zentimetroko altuera hartu arte erabiltzea gomendatzen da.
‎Manta, kateak, janaria eta ura, mugikorra… Neguan, gidatzeari eta eguraldi txarrari arreta berezia jartzeaz gain, gidariari eta haren lagunei estuasun bat baino gehiago eragin diezaieketen zenbait gauza eraman behar dira autoan. Baina neurri eta elementu gehiago behar dira neguan autoan bidaiatzeko:
‎Antzeko zerbait gertatzen da triangeluekin, gainerako gidariei autoa ibilgetuta dagoela jakinarazteko balio baitute. Triangelu bat jarri behar da autoaren aurrean eta beste bat atzean, 50 bat metrora. Imagen:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia