Emaitzak: 5
2008 | ||
GHEEren helburuetariko bat da Europako goi mailako hezkuntzaren arloan europar mailako lankidetza sustatzea eta esparru komun horren barruan ikasleen eta irakasleen mugikortasuna bultzatzea. Zentzu honetan, hiru unibertsitateek lan asko egin dute beste unibertsitate | batzuekiko lankidetza sustatzen, eta azken urteotan hainbat hitzarmen sinatu dituzte nazioarteko doktorego sareetan sartzeko edota nazioarteko ikerketa zentroekin lankidetzan aritzeko. | |
2011 | ||
Trebakuntza horrek arreta jarri luke salerosketa saihesteko metodoetan, erantzuleen auziperatzean eta biktimen eskubideen babesean, batik bat, tratulariengandik babestuz. Trebakuntzan ere kontuan izan lirateke, giza eskubideei arreta eskaintzeko beharra eta haur eta emakumeen eskubideekin zerikusia duten gaiak, eta gobernuz kanpoko erakundeekin, egoki diren beste erakunde batzuekin eta gizarte zibileko beste esparru | batzuekin lankidetza sustatu litzateke; | |
Eskatzen die, era berean, estatuei ondorengoa: Erakunde horien eta beste nazio erakunde | batzuen arteko lankidetza sustatzea; Arrazismoa, arraza bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia moduen biktima zein izan eta pertsona eta talde horiek erakunde horietan parte hartzeko aukera izan dezaten ziurtatzeko neurriak hartzea; | |
2020 | ||
Taldeen interesen ezagutza kualitatiboa izan dezaketen norbanako adierazgarriak entzute aktiboaz itaunduko dira. Elkarrizketa ez egituratuen bitartez EP ren inguruan orbitatzen duten eragileekin harremana sendotuko da eta ezagutzazko jarreraren bidez beren erakundeen helbuPentsa daiteke interes talde | batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin eta beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatuko dutela. ruen eta interesen arabera sailkatuko dira eragileok. Finean, interes taldeen gaineko diagnosia. | |
Aukera nahiko erreala da talde horiek beren interesak behar bezala kontuan hartu ez direla uste izatea eta baloratzea erakundetik unilateralki egin izan dela lan, egiazko prozesu parte hartzailerik gabe. Gauzak horrela, ondoriozta daiteke hauetako talde | batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin, eta, beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatzeko aukerak biderkatuko direla. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 5 (0,03) |
Lehen forma
batzuekin | 3 (0,02) |
batzuekiko | 1 (0,01) |
batzuen arteko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
IVAP | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
batzuk lankidetza | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk lankidetza sustatu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |