Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2008
‎GHEEren helburuetariko bat da Europako goi mailako hezkuntzaren arloan europar mailako lankidetza sustatzea eta esparru komun horren barruan ikasleen eta irakasleen mugikortasuna bultzatzea. Zentzu honetan, hiru unibertsitateek lan asko egin dute beste unibertsitate batzuekiko lankidetza sustatzen, eta azken urteotan hainbat hitzarmen sinatu dituzte nazioarteko doktorego sareetan sartzeko edota nazioarteko ikerketa zentroekin lankidetzan aritzeko.
2011
‎Trebakuntza horrek arreta jarri luke salerosketa saihesteko metodoetan, erantzuleen auziperatzean eta biktimen eskubideen babesean, batik bat, tratulariengandik babestuz. Trebakuntzan ere kontuan izan lirateke, giza eskubideei arreta eskaintzeko beharra eta haur eta emakumeen eskubideekin zerikusia duten gaiak, eta gobernuz kanpoko erakundeekin, egoki diren beste erakunde batzuekin eta gizarte zibileko beste esparru batzuekin lankidetza sustatu litzateke;
‎Eskatzen die, era berean, estatuei ondorengoa: Erakunde horien eta beste nazio erakunde batzuen arteko lankidetza sustatzea; Arrazismoa, arraza bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia moduen biktima zein izan eta pertsona eta talde horiek erakunde horietan parte hartzeko aukera izan dezaten ziurtatzeko neurriak hartzea;
2020
‎Taldeen interesen ezagutza kualitatiboa izan dezaketen norbanako adierazgarriak entzute aktiboaz itaunduko dira. Elkarrizketa ez egituratuen bitartez EP ren inguruan orbitatzen duten eragileekin harremana sendotuko da eta ezagutzazko jarreraren bidez beren erakundeen helbuPentsa daiteke interes talde batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin eta beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatuko dutela. ruen eta interesen arabera sailkatuko dira eragileok. Finean, interes taldeen gaineko diagnosia.
‎Aukera nahiko erreala da talde horiek beren interesak behar bezala kontuan hartu ez direla uste izatea eta baloratzea erakundetik unilateralki egin izan dela lan, egiazko prozesu parte hartzailerik gabe. Gauzak horrela, ondoriozta daiteke hauetako talde batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin, eta, beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatzeko aukerak biderkatuko direla.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia