Emaitzak: 7
2002 | ||
1973an hasi zen lanean Bilboko Elizbarrutiko Irakasle eskola, 1977an ireki zituen bere ateak Donostiako gotzaindegikoak eta urtebetelehenago Eskoriatzako Irakasle eskola Kooperatibak. Hiruren xedea euskarazkoirakaskuntza eskaintzea zen, nahiz eta kasu | batzuetan ikasle erdi euskaldunakonartu edo talde erdaldunak eduki. Eskola horiek, dena den, ikasle talde txikiakbiltzen zituzten, Eskola publikoekin alderatuz. | |
Campus Birtualeko arduradunek gidatuta, UPV/EHUk akordioak sinatu zituen beste unibertsitate batzuekin, eta horien arabera beste irakasle batzuek irakatsitako gaiak UPV/EHUko ikasleei eskaini zitzaizkien, eta ordainez, UPV/ EHUkoirakasleek emandako eskolak beste unibertsitate | batzuetako ikasleek jarraitu ahalizan zituzten. | |
2003 | ||
1973an hasi zen lanean Bilboko Elizbarrutiko Irakasle eskola, 1977an ireki zituen bere ateak Donostiako gotzaitegikoak eta urtebete lehenago Eskoriatzako Irakasle eskola Kooperatibak. Euskarazko irakaskuntza eskaintzea izan arren hiruren xedea, kasu | batzuetan ikasle erdi euskaldunak onartzen zituzten edo talde erdaldunak zituzten. Dena den, eskola horiek ikasle talde txikiak biltzen zituzten, Irakasle eskola publikoekin alderatuz gero. | |
2011 | ||
Bilboko Elizbarrutikoa (1973) 286, Donostiako Gotzaindegiarena (1977) eta Eskoriatzakoa (1978). «Hiruren xedea euskarazko irakaskuntza eskaintzea zen, nahiz eta kasu | batzuetan ikasle erdi euskaldunak onartu edo talde erdaldunak eduki» (Aizpuru eta Jimeno, 2002: 35). | |
Helburu nagusiak hauek izan dira: norberak egindako filmaren azterketa kritikoa egiteko gai izatea eta Europako beste herrialde | batzuetako ikasleek egindako lanekin alderatzea, esperientziak trukatuz. Guztira Europako 20 bat ikastetxek hartu zuten parte egitasmo honetan. | |
2017 | ||
Iritzi horrek argi uzten du irakasle | batzuk ikasle migratzaileekiko erakusten duten inplikazio eskasa edo ezdeusa. Ez dute jarrera aldatzeko borondaterik erakusten, ez eta egoeraren gaineko inongo hausnarketarik egiteko asmorik ere. | |
2019 | ||
edo DAST deritzotenak (Chambers, 1983) eta Ingeniarientzako ere erabiliak izan direnak (Knighteta Cunningham, 2004). Hori kontuan izanik, lan honetarako, beste galdera | batzuen artean ikasleei eskatu zaiebatetik Informatikaria eta bestetik Informatikariaren lantokia marraztea. Irudi horien bidez saiatuko gara aztertzenikasleek horren adin gaztean dagoeneko informatikariei buruzko genero eta freaky estereotipoak barneratuta otedituzten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 7 (0,05) |
Lehen forma
batzuetan | 3 (0,02) |
batzuetako | 2 (0,01) |
batzuen artean | 1 (0,01) |
batzuk | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
batzuk ikasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk ikasle erdi | 3 (0,02) |
batzuk ikasle egin | 1 (0,01) |
batzuk ikasle eskatu | 1 (0,01) |
batzuk ikasle jarraitu | 1 (0,01) |
batzuk ikasle migratzaile | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |