Emaitzak: 6
2000 | ||
beste nazio bat aldarrikatzen duen nazionalismoari, ezinbestekoa zaio lurralde zehatzean kokaturiko giza talde zehatzaren nolabaiteko nozioa. Eskubide politiko | batzuez hitz egiteaz gain, talde horren kultur nortasun berezia azpimarratuz egin daiteke hori. | |
2011 | ||
Lehenengoan 1938 urtean frankistek sortutako Instituto de Españaren baitan Euskaltzaindia txertatzen saiatu zenean, ez zuen arrakastarik izan. Bigarrenean, aldiz, 1940 urte inguruan, hau da, jadanik gerra amaituta zegoela, «Bizkaiko Diputazioko politiko frankista | batzuekin hitz egin zuen, beriziki José María Areiltzarekin. Euskaltzaindia berriro irekitzeko konbentzitu zituen, diputazioaren menpeko Junta de Cultura de VizcayaJunta de Cultura Vascaren babespean» (Kintana Goiriena, 2006: | |
2014 | ||
Haren ustez, helduak haurraren mintzatzeko gaitasuna moldatu egiten du, hitzen antz handia duten zizakadurak sustatuz, eta, ondorioz, soinu horiek errepikatzeko aukera areagotzen da. Umeek beste ume | batzuk hitz egiten entzuten dituzte, eta, modu horretara, soinuak imitatzen dituzte. Gurasoek objektuak seinalatzen eta izendatzen dituzte, eta haurrek hitzak errepikatzen dituzte. | |
funtzio sinbolikoa, objektuen ulermena espazioan, kausalitatearen ulermena, identitate eta kategorizazioaren ulermena eta zenbakiak erabiltzeko ahalmena. Alderdi heldugabeei buruz adibidez, pentsamendu egozentrikoa, deszentratzeko ezgaitasuna, kontserbazioa ulertzeko ezintasuna eta beste fenomeno | batzuez hitz egingo da. Horrez gain, 5.2 azpiatalean, gogamenaren teoria izango da mintzagai, eta hiru azpiatal azalduko dira: | |
funtzio sinbolikoa, objektuak espazioan ulertzea, kausalitatea ulertzea, identitatea eta kategorizazioa ulertzea eta zenbakiak erabiltzeko ahalmena. Alderdi heldugabeei buruz, adibidez, pentsamendu egozentrikoaz, deszentrazioaz, kontserbazioa ulertzeko ezintasunaz eta beste fenomeno | batzuez hitz egingo dugu. Gai horiez gain, gogamenaren teoria izango da mintzagai, eta hiru azpiatal azalduko dira: | |
2019 | ||
Herritartasunari dagokionean beraz, berrikuntza edo aldaketa | batzuez hitz egin dezakeguArrasateren kasuan. Izan ere, aniztasunaren erronka ardura bezala hartu, eta egon daitezkeenbereizketa zein zapalketa ezberdinen gainetik (generoa, klasea, jatorria, hizkuntza...) elkar ezagutzaneta elkar ekintzan oinarritutako planteamendu partekatuetan jartzen dute indarra. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
batzuk hitz egin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk hitz egin entzun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |