Emaitzak: 6
2000 | ||
Nazionalismoaren historiografiak, eta, esate baterako, euskal nazionalismoarenak zer esanik ez? bigarren mailan utzi izan du, baztertu ez duenean erabat, hezkuntza eremuko analisia (beharbada, fenomenoaren beste alderdi | batzuei garrantzi handiagoa eman zaielako: planteamendu ideologikoak, borroka politikoa, ekonomia arloko aldaketak, gizartearen modernizazioa?); eta eremu honetara hurbildu denean, nahiz salbuespenak egon?, azaleko irakurketak edota guztiz topikoak direnak nagusitu izan dira, agian hezkuntzaren historialarien ekarpena urria izan delako oso. | |
2001 | ||
Judoan eta beste borroka arte | batzuetan garrantzi handiko lege bat izaten dutebeti begi aurrean: kontrarioaren eraso indarra norberaren onurarako erabiltzea.Bigarren hizkuntza irakasterakoan, irakasleak nahi baino indar handiagoa etadenbora luzeagoa eman behar izaten ditu erroreen aurkako borrokan, baita akatsa, ia? | |
2010 | ||
Lekeitioko kasuan, aldiz, ikusiko dugu nola botere politikoaren esparruansartuta ibili izanak oztopa dezakeen gizarte mugimenduaren garapena, nahiz etahorrek ez suposatu arazo honetan korapilatzen diren beste faktore | batzuen garrantzi handia ukatuko dugula. Baina kasu hau aztertu genuen ikerketa kolektibozabalago baten barnean, oraindik argitaragabe dagoena. | |
Bestaldetik, jabeen izaerarekin loturik egon badaude beste faktore | batzuk garrantzi handikoak industri politikan, nahiz eta argi eta garbi adierazteko zailak izan. Batez ere, enpresen jabeen atxikipen politiko edo ideologikoak eta, bereziki, atxikipen horiek zein punturaraino kokatzen diren herrialdeko erakunde publikoetatik hurbil edo urrun. | |
2011 | ||
Hau da, UEUren testugintzaren garrantzia ulertzeko, edota erakundeak zergatik erakarri zituen ehunka pertsona. Hala ere, historialari | batzuek garrantzi handiagoa eman izan diete agirioi, UEUren egitekoak eta ekarpenak aipatu gabe utziz404. | |
Ongi ebatzi gabeko dolua dela-eta, amak ez du bere funtzioa ongi betetzen (Volkan, 1981). Beste | batzuek garrantzi handiagoa eman diote aitaren absentziari edo gabeziari, eta aitak ama sostengatu ez izanari (Gagan, Cupoli eta Watkins, 1984). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
batzuk garrantzi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk garrantzi handi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |