2004
|
|
Beste enpresa esperientzien aldean, kooperatiba esperientziari ezer espezifikoa badagokio, hori, zalantzarik gabe, gizarte kapital metaketa oparoa da. Kooperazioan eta konfiantzan oinarrintzen den harreman sare horrek abantaila bat ematendie inbertsioei erremendimendu
|
batzuk
bermatzean, aurrerago erakutsiko dugunmoduan. Lehenago, kontzeptu horren konplexutasuna aditzera emango duten bizehaztapen eman beharrean gaude.
|
2006
|
|
Modu berean, iragarleak ezin izango dio agentziari eskatu publizitate jarduerak izan dezakeen eraginarengatik emaitza ekonomiko jakin
|
batzuk
bermatzeko, horrelako klausulak publizitate kontratuetan debekatuta daude eta (PLO 14 art). Beraz, publizitate agentzia izango da, beraren ezagutza profesionala dela medio, publizitate kanpaina gauzatuko duen publizitate subjektua, eta iragarlea, berriz, lan horren gaineko kontrola izango duena (Santaella, 2003:
|
2010
|
|
KAE 622/ 1984, urriaren 31koa eta KAE 30/ 1994, urtarrilaren 27koa. Posible da kondenaren zenbatekoa dirutan kontsignatzeaz edo banketxeko abalaz gain beste bide
|
batzuen bitartez
bermatzea, hipoteka kasu. Azken aukera defendatzen du Ferrere Muñoz, J. B. k,. Sobre la obligación de aseguramiento de la cantidad objeto de condena a los efectos de los recursos de suplicación y casación en el procedimiento laboral?, La Ley, 1994/ 2 bol, KAren jurisprudentziari (KAE 30/ 1994, urtarrilaren 27koa, Garzás Molina, M. F. k,. Requisitos de acceso al recurso de suplicación:
|
2012
|
|
Eta, bestetik, desleialtzat tipifikatzen da konfiantza edo kalitate zigilu bat edo antzeko bereizgarri bat izatea horretarako baimenik izan gabe. Arau horren bidez, kontsumitzailea babestu egiten da enpresari eta profesionalengandik; alegia, baimenik izan ez arren, merkatuan kalitate maila jakin
|
batzuk
bermatzeko eta, horren ondorioz, kontsumitzaileengan konfiantza handiagoa sortzeko ikurrak erabiltzen dituzten enpresari eta profesionalengandik. «Konfiantza edo kalitate zigilu bat edo antzeko bereizgarri bat» erreferentziak argi uzten du zeinen zabala den arauaren aplikazio eremua.
|
|
Modu berean, iragarleak ezin izango dio agentziari eskatu publizitate jarduerak izan dezakeen eraginarengatik emaitza ekonomiko jakin
|
batzuk
bermatzeko, horrelako klausulak publizitate kontratuetan debekatuta daude eta (PLO 12 art.). Beraz, publizitate agentzia izango da, beraren ezagutza profesionala dela medio, publizitate kanpaina gauzatuko duen publizitate subjektua, eta iragarlea, berriz, lan horren gaineko jabetza izango duena (Santaella, 2003: 138).
|
2013
|
|
Erakunde publikoek sustatuko obretan, justifikatutako kasuetan salbu, ez zen onartu armazoi metalikorik fatxadetako murruetako langaretan, horma bitarteetan eta patioetan, ezta estali inklinatuetan ere. Haren ordez, beste prozedura
|
batzuk
bermatu ziren: zurezko armazoiak eta ganga trenkatuak kasu, eta erabilera mugatu:
|