Emaitzak: 6
2010 | ||
— hirugarren mailako egoera elebidun batek zera suposatuko luke: gizarte batetan bizi den jendetza guztia gai da hizkuntza bat eta berdinean baliatzeko arlo eta maila guztietan. batzuk, beste bigarren hizkuntza bat maila batzuetan ulertzen dute; beste batzuk, berriz, gai dira bigarren hizkuntza honetaz maila eta arlo | batzuetan baliatzeko; eta azkenik beste batzuk bigarren hizkuntza hau aktiboki erabiltzen dute maila eta arlo guztietan. elebitasun diglosikoa izango litzateke hau. — eta azkenik, laugarren egoera elebidun bat ere eman daiteke: | |
2015 | ||
Galdera horren harira, Salcesek, Manterola eta Goirigolzarrik hainbat proposamen luzatu dituzte. Ni luzatutako proposamen horietako | batzuez baliatuko naiz eta eskola eremura ekarriko ditut. Baina argi utzi nahiko nuke, eskolako eremua ez dudala eremu itxi bezala ulertzen, baizik eta eremu ireki eta zabal bezala. | |
2019 | ||
Artikulu horien edukiak aitzakia, euskalgintzaren kokapen kontzeptualaz gogoeta egiteko aukera ireki zaigu. Abiapuntu hori baliatu dugu euskalgintzan ohikoak diren ahaleginen izaerari eta nondik norakoei pentsatu estrategiko bat emateko. horretarako, soziolinguistikan ohikoak diren kontzeptu | batzuk baliatuko ditugu, hala nola Hizkuntza Politika eta Hizkuntza Plangintza (hpp, hemendik aurrera), Gizarte Berrikuntza, eta horien harira garatu diren aldaerak zein ñabardurak. Erreferentzia horiek makulu aztertu da euskara suspertzeko lan ildoak nondik datozen, nolakoak diren eta norantz bidera litezkeen. | |
2022 | ||
Oinarri honetatik abiatuta, hurrengo atalean adibide | batzuez baliatuko gara, proposatu nahi den eredua zehaztu eta azaltzeko asmotan. | |
VII. Nazioartekotutako enpresentzat, hemengoentzat zein kanpokoentzat, Katalunian lor dezaketen ikaskuntza, eleaniztasuna eta kultura aniztasuna demokrazia eta askatasunaren, errespetu eta sormenaren, gizarte kohesionatu eta egituratuaren testuinguruan kudeatzeari dagokionez, oso aktibo positiboa izan daiteke, eta enpresak beste leku | batzuetan balia dezake. Katalunian bizi diren multinazionalentzat, hizkuntzen kudeaketa RSCaren ikuspegitik interes orokorreko ezagutza ekar diezaieke. | |
2023 | ||
Topagunearen lehen Kongresuan onartutako" oinarriparretan" eta baita AEDren sorrerako gogoetetan" baikortasun kritikoa" moduko esamoldeak erabili izan ziren mugimenduaren ekiteko modua definitzeko. Mugimenduaren ikurra izan da eraikitzaile izatea, kritika publiko hutsa baino, eragiteko beste bide | batzuk baliatzea eta behar izan denetan, aldarrikapen dinamikak martxan jartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
batzuk baliatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk baliatu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |