Emaitzak: 9
2011 | ||
Ikertzailea, errituak ospatzen duen ethos hori ulertzen saiatzen da, bertan ematen diren esanahiak interpretatuz. Hau da, esanahi batzuen atzean ezkutatzen diren balio eta idealak ulertuz, baita esanahi horiek errituak transmititzen duen mezu kulturala osatu arte nola antolatzen diren ulertuz ere, estetika munduaren ikuskeraren espresio bat bezala ulertuz, molde edo karakter kultural | batean zehazten den mundu ikuskera, alegia. | |
Errituaren estetika, komunitatearen ethosari buruz mintzo da, jokaera komunitario desiragarriari buruzko ikasbide metaforikoak diren keinu eta jarreren bitartez, gernikarren irudikarioan desiragarriak diren balioei buruz (erresistentzia, konpromisoa). Azken finean, bere buruaz duen ideiaz mintzo zaigu, estetika eta estilo konkretu | batean zehazten den ideiaz. | |
2013 | ||
Ulerkerak ulerkera, pixka | bat zehazteko asmoz, gatozen dialogismo hitzaren etimora: | |
2014 | ||
Hautaketa irizpideen bidez, lizitatzaileak kontratua gauzatzeko gaitasun finantzariorik eta teknikorik duen erabakiko da. Arrazoiren | batengatik zehaztutako hautaketa irizpideren bat edo gehiago betetzen ez duen hornitzailea prozesutik kanpo geldituko da. | |
2020 | ||
Ikerlan honen helburu nagusia euskarazko bertsioaren hasierako fidagarritasuna eta itemen funtzionamendua aztertzea da. Halaber, bigarren helburu | bat zehaztu UZTARO 114, 59 64 Bilbo, 2020ko uztaila iraila da: antsietatearen, depresioaren eta bien arteko komorbilitatearen prebalentziak kalkulatzea, literaturan aurkitu direnekin konparatze aldera. | |
Helburu horiei erantzuna eman ahal izateko, ezinbestekoa da ikerkuntzametodologia | bat zehaztea; aldiz, metodologia hautu guztien atzean ikuspegi epistemologiko bat gordetzen da (Blaxter, Huges eta Tight, 2008). | |
2021 | ||
Hasteko, okupaziorik eta betebeharrik gabeko denbora librean gauzatzen da, borondatezkoa izanik. Gainera, hezkuntza asmo argia du, hau da, haurren eta nerabeen garapen prozesua du xede eta hori hezkuntza ideia edo proiektu | batean zehaztua dago, helburu argi batzuekin. Hirugarrenik, hezkuntza oinarria interes orokorrera eta konpromisora bideratuta dago harremanei lehentasuna emanez eta bizikidetzarako hezkuntza eginez. | |
Beste biek diote batuaz aritzeko nahikoa gaitasun dutela. Horietako | batek zehaztu du erraztasuna bai, baina ez dela eroso sentitzen. | |
2023 | ||
Quecedok eta Castañok (2003) azaltzen dutenez, arazoak bideratzeko eta erantzunak bilatzeko erabiltzen den moduari egiten dio erreferentzia metodologiak. Aurrez zehaztu diren helburuei erantzuteko beharrezkoa da metodologia | bat zehaztea, eta horren atzean ikuspegi epistemologiko bat gordetzen da. Literaturak ematen duen esparruarekin eta ikerketa helburuekin bat etorrita, ikuspegi interpretatzailea hautatu da ikerketa hau aurrera eramateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 9 (0,06) |
Lehen forma
bat | 4 (0,03) |
batean | 3 (0,02) |
batek | 1 (0,01) |
batengatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bat zehaztu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bat zehaztu asmo | 1 (0,01) |
bat zehaztu egon | 1 (0,01) |
bat zehaztu hautaketa | 1 (0,01) |
bat zehaztu Uztaro | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |