Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2012
‎Adieraz itzazu bakoitzarentzat egokiak diren estrategiak. 7 Jar ezazu produktu baten prezio estrategietarako adibide bana, unitatean azaldu diren prezio estrategiak kontuan hartuta. 8 Defini itzazu banaketa intentsiboko eta banaketa esklusiboko estrategiak, eta adieraz itzazu haien arteko desberdintasunak.
2013
‎«Prezioak justifikatzeko, balioa erantsi eta balio hori deskribatu behar dugu. Erakutsi behar dugu hotel batean saltzen den produktu batek prezio ezberdinak dituela, aldagai askoren arabera», azaldu zuen. Antzera hitz egin zuen Barceló Hotels & Resorts kateko E Banaketaren eta Revenue Management Ereduaren Zuzendari Sarah Despradel ek; azpimarratu zuen jardunbide hauek behar beharrezkoak direla, «batez ere, hirietako establezimenduetan».
‎Elastikotasunak neurtzen du eskariak produktu edo zerbitzu baten prezioaren aldakuntzarekiko duen sentsibilitatea.
‎e) Bilatu Poseidon Undersea Resort eko logela bikoitz baten prezioa eta prezio horren barruan zer zerbitzu sartzen diren.
‎e) Bilatu Poseidon Undersea Resort eko logela bikoitz baten prezioa eta prezio horren barruan zer zerbitzu sartzen diren.
2015
‎Ikertu teklatu bakun baten prezioa.
2016
‎Alde batetik, kontsumitzaileek produktu bati ematen dioten balioak goi muga ezartzen dio produktu jakin baten prezioari. Beste alde batetik, kostuek prezio horren behe muga markatzen dute.
‎Merkatua eta lehia: Etengabean aztertu behar da zer prezio ezartzen dizkieten lehiakideek euren produktuei eta zenbat denbora behar duten lehiakideek prezio aldaketei erantzuteko; izan ere, lehiakideek zenbat eta azkarrago erantzun, orduan eta eragin gutxiago izango dute enpresa bateko prezio aldaketek.
‎Produktu osagarriak eta ordezkoak. Produktu osagarrietan eta ordezkoetan eragiten du produktu jakin baten prezio aldaketak.
‎Ezin da bata kontsumitu bestea kontsumitu gabe. Horren ondorioz, produktu bikote horietako osagai baten prezioak gora edo behera egiteak gorakada edo beherakada eragiten du bai eskatutako kantitatean, bai produktuarenean, bai produktu osagarrienarenean.
‎o Eskari sentiberatasuna: Produktu jakin baten prezioa aldatzen bada zenbat aldatuko den erlatiboki produktu horren eskaria.
‎o Eskariaren prezio elastikotasuna: Produktu baten prezioa aldatzen den bakoitzean eskatutako produktuaren kantitatea zenbat aldatzen den.
‎5.3 Produktu edo zerbitzu baten prezioaren osagaiak. Kostuak eta marjinak
‎Produktu jakin baten prezio hoberena finkatu nahi bada, aztertu da nola lortu mozkin marjinarik handiena. Horretarako, barne faktoreak, kostuak, batez ere?
‎Produktu kostuari mozkin marjina zehatz bat gehitzen zaio metodo mota hauetan. Horrela, erosketa edo fabrikazio kostuen arabera finkatzen da produktu jakin baten prezioa; baina, aldiz, ez dira kontuan hartzen zer onura ematen dizkion produktu horrek kontsumitzaileari eta zenbat diru ordainduko lukeen kontsumitzaileak produktu horren truke. Oinarrizko bi modalitate daude:
‎Lehiakide produktuen prezioen arabera ezartzen da produktu jakin bateko prezioa metodologia honetan.
‎Kostuek prezioaren behe muga beti markatzen badute ere, nolakoa den lehia eta zer merkatu kokapen daukan enpresak hartzen dira kontuan produktu jakin bati prezioa ezartzeko.
‎5.2 Produktu baten prezioa baldintzatzen duten faktoreak
‎Produktu bati prezioa ezarri baino lehen, jakin behar da zer balio hautematen dion bezeroak eta zenbat ordaintzeko prest dagoen produktuaren truke. Halaber, prezioak produktuaren irudian dauka eragina; izan ere, prezio altuko produktua kalitatearekin erlazionatzen du bezeroak.
‎Hornitzaileen jokabidea oinarrizkoa da, enpresari abantaila lehiakorra eman diezaioketelako lehiakideen aurrean, eta, produktuaren azken prezioa eta kalitatea hornitzearen mende daudelako. Hau da, enpresa batek prezio txikiko eta kalitate handiko lehengaiak lortzen baditu, prezio txikiagoko eta kalitate handiagoko produktuak eskain ditzake lehiakideenak baino.
‎5.2 Produktu baten prezioa baldintzatzen duten faktoreak 98
‎5.3 Produktu edo zerbitzu baten prezioaren osagaiak. Kostuak eta marjinak 101
‎Balioa erantsiaren metodoa edo ad valorem ehunekoaren metodoa. Metodo honen bidez ezartzen da jatorri berriko produktu eraldatu eta amaitu baten prezioan jatorrizkoak ez diren lehengaiek izan dezaketen gehieneko balioa. Industrian erabili ohi da, produktuen jatorria frogatzeko.
‎Metodo honen bidez ezartzen da jatorri berriko produktu eraldatu eta amaitu baten prezioan (fabrikako prezioan, zergarik gabe) jatorrizkoak ez diren lehengaiek izan dezaketen gehieneko balioa. Normalean, jatorrizkoak ez diren lehengaien balioa% 40 izaten da, gutxi gorabehera; balio horrek ezin du% 50 baino handiagoa izan.
‎– Produktu baten prezioak gora egin ahala, kontsumitzaileek gutxiago erosiko dute, eta, horren ondorioz, merkataritza bolumena txikiagoa izango da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia