2000
|
|
Pinudia amaitzen den lekutik hamabost bat minututara, porlanezko borda berri
|
baten ondotik
pasa ondoren, bide nagusia utzi eta eskuinerantz gora egin behar da. Hortik, denbora laburrean Galupa mendiaren gainera hel daiteke.
|
2002
|
|
Mugagabea (MG), mugatu singularra (MS), mugatu plurala (MG) eta mugatu plural hurbila (MPH). Nahitaez horietako
|
batetik
pasa beharra dago aurrera egiteko; alegia, izen arrunt bizigabeez ari garenez, mugatu egin behar ditugu kasua erantsi aurretik, eta hori ezinbestekoa da. Ondoren, horiek guztiek kasuak hartuko dituzte.
|
2006
|
|
Egun eder
|
bat
pasa dezagun laster bildurik Ortzaitzen!
|
|
Autore honen irudiko, mundu sakratuaren linguistizazioa gertatu da gizarte modernoarekin. Hau da, gizarte eredu batetik beste eredu
|
batera
pasa gara: botere mitikoen autoritatean oinarritutako gizarte kohesio eta obligazio moraletik, komunikatiboki lortutako kontsentsu batera pasa gara.
|
|
Hau da, gizarte eredu batetik beste eredu batera pasa gara: botere mitikoen autoritatean oinarritutako gizarte kohesio eta obligazio moraletik, komunikatiboki lortutako kontsentsu
|
batera
pasa gara.
|
2007
|
|
MCCn interkooperazioa lantzen dugu, batez ere, pertsonen mugimenduarekin. Gaur kooperatiba batean laneanegon zaitezke, baina beste
|
batera
pasa zintezke zurean lanik ez balego.Fondoekin ere gauza bertsua egiten dugu: kooperatiba bakoitzak bereirabazien parte bat MCC korporazioan uzten du, ondoren, bateratuta lanegiteko edo inbertsio bateratuak egiteko.
|
|
Suposizioen inguruan berbetan,
|
batek
pasa den egunean supozisiotik harantzago doan baieztapena bota zuen.
|
|
Suposizioen inguruan berbetan,
|
batek
pasa den egunean supozisiotik harantzago doan baieztapena bota zuen.
|
|
Suposizioen inguruan berbetan,
|
batek
pasa den egunean baieztapena bota zuen, [suposiziotik harantzago doanA].
|
|
Suposizioen inguruan berbetan,
|
batek
pasa den egunean bota zuen baieztapena, [suposiziotik harantzago doanA].
|
|
Badago, gura izanez gero, aldaera hobetzerik; ken dakioke karga, zama. Horretarako, gurataez aditza aurrerago eroan behar da; eta, ondorioz, beste osagai
|
bat
pasa aditz ostera:
|
2008
|
|
Mezuak bertan sortuak edo sarearen bidez jasoak izan daitezke. Sarean zehar iristen diren mezuak smtpd zerbitzari laguntzaileak irakurtzen ditu eta, segurtasunirizpideak menderatu ostean, ilara
|
batera
pasako dira.
|
2014
|
|
Gorputz dismorfikoaren nahasteak erantzun txarra ematen dio tratamendu kirurgiko estetikoari. Hasierako kexuek iraun dezakete, edo gorputzeko beste zati
|
batera
pasa litezke. Tratamendu farmakologikoa ere erabili izan da.
|
|
Buruko lesioa gogorra denean eta konorte galera ekartzen duenean, amnesia atzerakaria gertatzen da sarritan; hau da, kolpearen aurreko gertaerak ahanzten dira. Konortea galdu eta gero, koma egoeran egon daiteke aldi batez, edo nahasmendu eta harridura (durduza) fase
|
batetik
pasa daiteke. Nahasmendua gainditu ahala, errealitatearekin kontaktuan jarriko da.
|
2015
|
|
Horretarako zutabeak dituen bi pareten arteantenperatura diferentzia bat aplikatzen da, ondoren, 30ml ko nahasketa prestatzen da etazutabeko GAP an sartzen da. Aplikaturiko tenperatura diferentzia honen ondorioz, nahasketakoosagaiak separatzen hasten dira eta debora jakin
|
bat
pasa ondoren nahasketa egoera egonkorrerairisten da. Une horretan, nahasketa zutabeak altuera desberdinetan dituen 4 irteeretatik ateratzenda eta lagin horiek dentsimetroan neurtzen dira.
|
2017
|
|
Kantoi bakoitzarenhasieran baliza bat jartzen da eta trena gainetik igarotzean trafiko kudeaketa zentroak tren batkantoi jakin batean sartu delako abisua jasotzen du (ohikoa da ardatz kopurua kontatzen dituensentsore bat ere instalatzea, trenaren luzera jakiteko). Hurrengo kantoian beste trenik balego, gidariak abisu bat jasoko luke eta denbora pixka
|
bat
pasata, azken honek erantzunik emango ezbalu, trena automatikoki geldituko litza teke (emergentziako balaztak aktibatuz behar izanezgero). Metodologia hau seinaleztapen sistemaren zati da baina odometriatik urrun kokatzen da.
|
2019
|
|
Kode ordua hiru urtez jarraian gauzatu dugu 10 urte bitarteko haurrekin.2015/ 2016, 2016/ 2017 eta 2017/ 2018 ikasturteetan eraman da aurrera, zortzi, zazpi eta hamabi ikastetxeren, hurrenez hurren. Ekimen hau baliatu da haurrei inkesta
|
bat
pasa eta hauek informatikari buruz dutenezagutza eta ikuspuntua zein den aztertzeko. Horrez gain, inkestetan jasotako datuen bidez ikasle bakoitzareninguruak horretan duen eragina ere aztertu nahi izan da.
|