2006
|
|
Hala ere,, espiritu?
|
bat
partekatu dute bertan bildu direnek, baita pentsamendu oinarri eta egitasmo intelektual bat ere. Horiek azaltzea izango da lerro hauen helburua, jakinik, betiere, gauzak sinplifikatzen ari garela, Eskola hau sakon ikertzea baino gehiago, beroni hurbiltzea delako gure asmoa.
|
2007
|
|
Premisa bien artean termino bat dute komun. Era berean, premisek termino
|
bat
partekatzen dute ondorioarekin (Plantin, 2002).
|
|
Militanteen artean edo fede
|
bat
partekatzen dutenen artean planteatu ohi da dilema modu gogorretan. Ez da beti horrela, jakina.
|
2008
|
|
loturak edo estekak: fitxategi
|
bat
parteka daiteke erabiltzaile desberdinen artean, eta horretarako, katalogo desberdinetatik atzituko da fitxategi bera (edo katalogoa fitxategi multzo bat partekatu nahi bada). Zehazki, ln komandoaren bitartez lortzen dira lotura berriak.
|
|
loturak edo estekak: fitxategi bat parteka daiteke erabiltzaile desberdinen artean, eta horretarako, katalogo desberdinetatik atzituko da fitxategi bera (edo katalogoa fitxategi multzo
|
bat
partekatu nahi bada). Zehazki, ln komandoaren bitartez lortzen dira lotura berriak.
|
2011
|
|
erredakzioek ez dute espazio fisikoa partekatzen, ez daudetoki berean. Noizbehinka edukiren
|
bat
partekatzen dute.
|
2012
|
|
Nazioari dagokionez, ikuspuntu subjektibo huts batetik, besterik gabe, milakadira euskal nazioa badela pentsatzen dutenak, eta horretan sinesten dutenak, eta horinahikoa arrazoi litzateke, gure ustez, euskal nazioaren existentzia ondorioztatzeko.Era berean, espainiar edo frantziar nazioan sinesten duen Euskal Herriko biztanleaskok uste du euskal naziorik ez dela. Ikuspuntu objektibo batetik, bestalde, nazioaren existentzia aurretik ezarritako baldintza batzuen arabera erabakitzeaadostu bada, posible litzateke euskal nazioa eta naziokidetasuna ezartzea (historiakomun
|
bat
partekatzen delako, edo euskara partekatzen delako, adibidez) edo ez (baldintza estatu bat osatzea delako, adibidez).
|
|
Hauxe izan da, estatu arrakastatsuenak gauzatu direntokietan, kulturaren auziari heltzeko modurik ohikoena, betiere komunitate politikoaeraiki eta boterea legitimatzeko asmoz. Halaxe da, izan ere, estatu modernoekberen sorreratik izan baitute beren inguruan nazioa eratu beharra, naziotzat ulertuzkidetasun sentimendu
|
bat
partekatzen duen eta, ondorioz, bera ordezkatzen eta«zaintzen» duen botere egitura bat onartzen duen komunitate politikoa.
|
2014
|
|
Emakume protagonista bakarrik dago, etxetik urrun, eta denbora eta espazioatradizionala eta atzerakoia den gizon
|
batekin
partekatzen ari da. Galdera erantzunenbidez taxi gidariak protagonista kategorizatu eta sailkatzen du, eta protagonistakgauza bera egiten du gidariarekin.
|
|
Azkenik, Hilobiak eta Haginak ipuinean, Landak Iholdi ipuin bat idazteneta bere lagun Deo Gratias ekin izan duen bizipen
|
bat
partekatzen aurkezten digu.Horrela, berriro ere Landa idazkera autobiografikoz Iholdiren barrualdea lehenpertsonaz husten eta munduaren aurrean baieztatzen aurkituko dugu eta, bidenabar, bere bizitza idazkeraren bidez ordenatzen.
|
|
Musika-zaletasuna espazio publiko
|
batean
partekatzeak komunitatesentimendua pizten du. Kontzertuan emozioak hartuz gero, esperientzia kolektibobihurtzen da hasiera batean indibiduala zena, eta komunitate sentimendu horieraikitzeko gorputz adierazpenek eta gorputz praktikek garrantzi handia dute.Alegia, publikoak kontzertuetan gorputz bakar gisa aritzera jotzen du, dantzaren edomugimenduen bitartez ikusleen gorputzen arteko nolabaiteko hartu emanak sortuz, konplizitate eta urruntze keinuak eraikiz.
|
|
Arazo zelotipikoak halabeharrezkoak dira urte horietan; lehen urtean zehar, atxikimendu irudiak partekatu behar dituela ohartzen da haurra. Aldi berean, ez du ulertzen atxikimendu irudiak bere ezagutza mailak (egozentrikoa baita, bere nahiak egokitasun ez kontrolatzeko ahalmenik gabea) beste
|
batekin
parteka ditzakeela; ez du ulertzen ez dituela irudi horiek horregatik galduko. Aldi horretako emozioen antolaketa esklusiboak taldearen izaerarekin topo egiten du.
|
2015
|
|
Bi triangelu Talesen posizioan daude baldin eta angelu
|
bat
partekatzen badute eta angelu horren aurkako aldeak elkarren paraleloak baldin badira (Garrido eta beste, 2008: 129).
|
|
Praktika horiek pertsona batek eraman ditzake aurrera edo instituzio
|
baten barnean
parteka daitezke. Instituzio bat pertsona talde batek osatzen du, eta pertsona talde hori guztia egoera problematiko baten ebazpenean engaiaturik dago.
|
|
Beste erantzun hau proposa daiteke: «Datuen multzo batean ordezkari bat aurkitzea helburu duten egoera problematikoen tipologia bat ebazteko, pertsona batek aurrera daraman (esanahi pertsonala) edo instituzio
|
baten barnean
partekatzen den (esanahi instituzionala) praktiken sistema».
|
|
Pertsonala/ instituzionala. Praktiken sistemak instituzio
|
baten barnean
partekatzen dira. Praktika horietan sortzen diren objektuak instituzionalak dira.
|
2017
|
|
DS modeloari politiken zerrenda ahalbidetzen dio eta nolabait modeloaren garapenean beharrezkoa den informazioa Erresilientzia Eraikitzeko Politikentzat garrantzitsua eta baliagarria izango da. Beste alde batetik, Komunikazio eta Konpromezu erremintarekin helburu nagusi
|
bat
partekatzen du: beraien inplementazioaren bitartez hiri batzuen parte hartzea sustatu eta beste batzuen aktibazioa lortzen du.
|
|
ECU ak eta hitz erroak gurutzatu egin dira kontingentzia taula bat sortzeko, zeinek hiztegiaren banaketa azalduko duen ECU ekiko. Kontingentzia taula horretatik abiatuta distantzia karratuen matrize bat sortzen da, non, bi ECU hurbilekoak izango diren aztertutako hitzen
|
bat
partekatzen badute (Reinert 1996; Klein eta Licata, 2003).
|
|
Ezagutza teoriko eta praktikoaren arteko lotura egiteko goian aipatutako konpetentzia hauen garapena ezinbestekoa bada ere, ikerketen esparru zabal
|
batean
partekatzen da irakasleek praktikan unibertsitatean ikasitako ezagutza akademikotik bereizten den beste ezagutza mota bat erabiltzen dutela (Clandinin, 1986; Clarà eta Mauri, 2010; Elbaz, 1981; Korthagen 2010a; Perrenoud, 1996; Pozo et al., 2006; Schön, 1983). Berariaz, irakasleek beraien praktiketako esperientzia eta bizipenetatik eraikitzen duten ezagutza globala, inplizitua, dilematikoa, multidimentsionala, hitzez adierazteko zaila eta karga emozionalduna izan ohi da.
|