2000
|
|
Entzuleria espezifikoa: irratsaio edo irrati estazio jakin
|
batetiko
mezuak jaso edo jasotzen dituzten pertsona guztiak. Gogora dezagun espezifizitateak edo mezuen berezitzeak biltze faktorea areagotzen duela.
|
2006
|
|
Hala eta guztiz ere, komunikazio ordainduaren izaera, alde batetik, eta hedabidearekiko kontratu harremana, bestetik, kontratuen erregulazioan espresuki jasotzen diren bi ohar dira (15 eta 19 artikuluak). Hala, ohiko publizitate transakzio batean, normalean, euskarri baten jabe den hirugarren alderdi bati ordaintzen dio iragarleak, bere iragarkiaren xede den publiko
|
bati
mezua komunikatu ahal izateko.
|
|
Baina, gaur egun, berriz, hedatzen dituen publizitatea (De la Cuesta, 2002: 152) tzen diren publizitate mezuek engainuzko izaera duten ala ez jakiteko, ezin dira horrela zehaztu; izan ere, gizartearen garapena dela medio, ezin da horrela neurtu hartzailearentzat erabat subjektiboak izan daitezkeen behar ez materialak bultza126 Mezua okerra edo egiazkoa den aztertzeko, interpretazio lan bat egin da, eta hori delikatu samarra izaten da, azken
|
batean
mezua hedatzearen aldeko erabakia hartuko baita mezuaren interpretazioak frogatzen duenean Konstituzioak babesten dituen informazio eskubidea (EK 20.1.d. art.) eta enpresa askatasunaren eskubidea (EK 38 art.) 127 begirunez betetzen direla.
|
|
Publikoa erakartzearren profesional talde
|
batek
mezu baten bitartez egiten duen lan intelektuala da publizitate kanpaina bat. Horren haritik, kanpaina egintza intelektual baten emaitza denez, esan dezakegu obra intelektuala dela.
|
2007
|
|
Prentsa bulegoen ardura nagusietariko
|
bat
mezuak era didaktiko batean eskaintzeada. Hau da, edonorentzat ulergarri izateko moduan.
|
2008
|
|
POP eta IMAP protokoloak, berriz, mezuak jasotzeko erabiltzen dira, eta ez dira ezinbestekoak, posible baita sisteman bertan mezuak irakurtzea mail komandoaren bitartez. Dena den, ezinbestekotzat jotzen dira, beraiei esker posible baita posta irakurtzea zerbitzari bat eduki gabe gauden konputagailuan, eta gaur egun hori da gehienok egiten duguna, sareko zerbitzari
|
baten
mezuak irakurtzea gure PCtik. Dagokien atalean aztertuko dira sakonago protokolo hauek eta dagozkien tresnak.
|
2009
|
|
Hurrengo 16 bitak markak (flagak) dira.
|
Batek
mezua galdera (0) ala erantzuna (1) den adierazten du. Beste bat gaitzen da erantzuna jatorrizko zerbitzari batek ematen duenean.
|
|
igorleak eta hartzaileak izan ezik beste inork ez du ulertu behar mezuaren edukia. Horrela izanik, nahiz eta sudurluze
|
batek
mezua atzeman bidean zehar, du inongo informaziorik jaso.
|
|
· Igorlearen eta hartzailearen zerbitzarien arteko komunikazioa zuzena da, ez dago inongo bitartekaririk bi zerbitzarien artean. Nahiz eta bi zerbitzariak munduko bi muturretan egon, igorleak hartzailearen IP helbidea eskatuko dio DNSri (dagozkion MX eta A erregistroak), eta berarekin zuzenean ezarriko du TCP konexio
|
bat
mezuak bidaltzeko. Hartzailearen zerbitzaria ez badago mezuak jasotzeko prest, igorleak ez dizkio mezuak beste inongo tarteko zerbitzariri ematen; geroago saiatuko da berriro bidaltzen.
|
2011
|
|
20). Masakomunikazioen eredu klasikoaren ordezkari nagusia da, eta horren arabera, igorleakhartzaile heterogeneo eta masibo
|
bati
mezu bat komunikatzen dio. Horretarako, ezinezkoa da feedbacka egitea.
|
|
Baina, eta ikasleetako batek aharrausi egiten badu azalpenaren erdian? Ez al da bilakatu bat
|
batean
mezu baten igorle. Ez al du txertatu bere diskurtsoa irakaslearen diskurtsoaren baitan?
|
2012
|
|
Baina, gaur egun, berriz, hedatzen diren publizitate mezuek engainuzko izaera duten ala ez jakiteko, ezin dira horrela zehaztu; izan ere, gizartearen garapena dela medio, ezin da horrela neurtu hartzailearentzat erabat subjektiboak izan daitezkeen behar ez materialak bultzatzen dituen publizitatea (De la Cuesta, 2002: 152) 162 Mezua okerra edo egiazkoa den aztertzeko, interpretazio lan bat egin da, eta hori delikatu samarra izaten da, azken
|
batean
mezua hedatzearen aldeko erabakia hartuko baita mezuaren interpretazioak frogatzen duenean Konstituzioak babesten dituen informazio eskubidea [Espainiako Konstituzioa 20.1 d) artikulua] eta enpresa askatasunaren eskubidea (Espainiako Konstituzioa 38 artikulua) 163 begirunez betetzen direla.
|
|
Publikoa erakartzearren profesional talde
|
batek
mezu baten bitartez egiten duen lan intelektuala da publizitate kanpaina bat. Horren haritik, kanpaina egintza intelektual baten emaitza denez, esan dezakegu obra intelektuala dela.
|
|
Hala eta guztiz ere, komunikazio ordainduaren izaera, alde batetik, eta hedabidearekiko kontratu harremana, bestetik, kontratuen erregulazioan espresuki jasotzen diren bi ohar dira (13 eta 17 artikuluak). Hala, ohiko publizitate transakzio batean, normalean, euskarri baten jabe den hirugarren alderdi bati ordaintzen dio iragarleak, bere iragarkiaren xede den publiko
|
bati
mezua komunikatu ahal izateko.
|
2014
|
|
Esatariak bere diskurtsoari buruz egiten dituen iruzkinen aurrez aurre gaude; beraz, E2 enuntziatukoiruzkingilea E1eko esatariarengandik urrundu da, eta informazioa igortzeazgain, epaitu, iruzkindu, kritikatuko du. Bada, beraz, hausnarketa eskakizunduen jarrera
|
bat
mezua birformulatzetik gertu egon daitekeena.
|
|
Garraitzetakoitsas urak aitorturiko poemak. Bildumari armazoia emateko, fikzio bat eraiki nuennon emakume
|
batek
mezuak idazten zituen gaurik gau itsas ertzeko harea gainean, sei astetan zehar. Zazpigarrenean ez zen poemarik, protagonista desagertu egitenzelako, Peneloperen itxaronaldia irauli nahian mezu andana ñibirri ñabarra utzi etagero.
|
|
Hori bai, pelikulena unibertso isolatu bati ez dagokionez, pantailetan agertzendiren gorputz formek dituzten esanahiak aztertzeko beharrezkoa egiten da testuingurudiskurtsiboa aztertzea. Narrazio
|
baten
mezu, irudi eta kontraereduek garai jakinbatean «onartzen» dituzten irakurketak identifikatzeko, nagusituak, nork bereeginak edota disidenteak, eta horien esanahiak zeintzuk diren hausnartzeko, gureburua garaiko testuinguruan kokatu behar dugu.
|
2015
|
|
Optimizazioari dagokionean orain arte proposatutako metodo desberdinen analisi bat egin daikerketan eta emaitzaren araberako proposamen bat luzatzen da CAN sare
|
batean
mezu berriaksartzeko helburuarekin. Bi fase ezberdinez osatutako metodologia da:
|
|
Guztioi ibilbide bat planteatzen saiatuko naiz. Poliki poliki joan nahi nuen baina azken txanpangaude, nekatuta gaude, eta nik ere bizi lasai
|
baten
mezua transmitituko dizuet baina azkar joangonaiz. Hortaz, estutu gerrikoak, eta goazen!
|
|
Guztioi ibilbide bat planteatzen saiatuko naiz. Poliki poliki joan nahi nuen baina azken txanpangaude, nekatuta gaude, eta nik ere bizi lasai
|
baten
mezua transmitituko dizuet baina azkar joangonaiz. Hortaz, estutu gerrikoak, eta goazen!
|
|
XX. mendeko mass mediaren eredua atzean geratu da. Gaur egun jendearen arreta eta sinpatia lortzeko, medio jakin
|
batean
mezua txertatze hutsa ez da nahikoa. Horren baieztapena Estatu Batuetako 2008ko hauteskunde presidentzialetan dugu.
|
2017
|
|
–Lagun baten etxean, ordenagailua erabiltzen genuen bitartean, neska bat agertu zen, biluzik, eta esan zigun < te estaba esperando>.? (Mutila, 2 saioa). Nire lagun batek ezezagun
|
baten
mezuak jasotzen ditu eta plaza batera joateko esaten diote. Nire adinekoa da.
|