2007
|
|
Eraikuntza osatzen duten elementuen kalitatea (egituraren parte izan gabe), eredua, seriea eta ezaugarri teknikoak jaso behar dira. Alde horretatik, bezeroak ez du deskribapen soil
|
batekin
konformatu behar, baizik eta xehetasun guztiak jasotzeko eskatu behar du, hala nola erabilitako materialei buruzkoak.
|
|
Baina dena ez da argia, oraindik konpondu beharreko akatsak daude, hala nola erabiltzaileari geralekuan eta ibilgailuaren barruan ematen zaion informazioa, puntualtasuna (aztertutako zortzi lineatik bat bost minutu baino gehiagoko atzerapenarekin iritsi zen geltokian) eta minusbaliatuen beharretara egokitzea (hainbat hiritan busen %15 eta %20 artean ez daude egokituta). Hiri busaren zerbitzurik onena Madrilen, Malagan, Oviedon eta Bilbon izan zen («oso ongi», batez beste); emaitza txarrenak, berriz, Alacanteko eta A Coruñako autobusek lortu zituzten (Granada, Logroño, Murtzia, Valladolid eta Gasteizkoek bezala), batez besteko kalifikazioan «onargarri»
|
batekin
konformatu behar baitute. Halaber, azterketak erakutsi du busen batez besteko maiztasuna 16 minututik behin izaten dela linea bakoitzean lanegunetan, eta 16 minututik 23ra asteburuetan eta jaiegunetan; hala ere, alde handiak izan dira linea batetik bestera eta hirien artean.
|
2009
|
|
Baldintza horiei zenbait baldintza eransten zaizkie, hala nola gidariaren adina, sinadura bakoitzaren prezioak eta artekariak, touroperadoreak eta Internet erabiltzen dituzten eskaintza bereziak. Bestela esanda, ez da gauza bera abuztuan edo otsailean alokatzea, eta ez da berdina luxuzko autoa eskatzea turismo txiki
|
batekin
konformatzea. Aldez aurreko erreserbarik gabeko alokairuak eta aldez aurretik egindako kudeaketak ere ez dute kostu bera izango, eta, aseguruekin gertatzen den bezala, merkeagoa izango da bezeroa 30 urtetik gorakoa bada.
|
2011
|
|
Hala ere, «bikaina» edo «oso ona» jasotzen duten establezimenduen proportzioa %30era iristen da. Azken batez besteko nota «ongi» lortu duten establezimenduen ehunekoa %26tik %35era igo da, eta batez besteko nota kaskar
|
batekin
konformatu behar diren gimnasioak %30etik %21era. Hala ere, bilakaera positibo hori gorabehera, erabiltzailearen zaintza (emandako informazioarekin, bere egoera fisikoaren jarraipen eta kontrol pertsonalizatuarekin edo bere osasunarekiko eta jarduera fisikoaren mailarekiko interesarekin lotutako alderdietan laburbiltzen da) eskasa da oraindik, eta, beraz, gimnasioen %42k ez du atal hori gainditzen.
|
2015
|
|
3 Poltsa estilosoen banatzaileak Zakurrentzako poltsa banatzaileak oihalezko edo plastikozko edukiontziak dira, eta ibilaldietan osagarri osagarri horiek hobeto garraiatu daitezke. Ez dago, ordea, eredu aspergarri
|
batekin
konformatzeko arrazoirik. Zergatik ez aukeratu, kolorez apainduta edo diseinatzaile zakurren batek asmatua?
|