Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2004
‎Etxean erretzen baduzue, ke-kontzentrazio handia biltzen ez den tokiren batean kokatu beharko da aparatua, alarma faltsurik egin ez dezan.
‎Itzalean lehortu beharko dira eta gehienez urtebetez babesturiko zorroetan gorde, leku itxi, ilun, fresko eta lehorrean. Landatu behar den lurzoruak drainatze ona izan behar du eta haizetik babestuta dagoen eremu batean kokatu behar da. Komeni da substratua karezkoa izatea, landareak ahalik eta elikagai egokienak izan ditzan behar bezala garatzeko, nahiz eta ez den oso zorrotza.
2007
‎Bere ezaugarri nagusia erresistentzia da, eta horregatik, ficusak oso erraz lantzen dira, bai etxe barruan, bai terraza beiraztatu batean. Ficus pumila argi oneko leku batean kokatu behar dugu, erdismoari eutsi arren. Etengabe zaindu behar da ureztaketa, konposta beti heze egon behar duelako, gehiegi ez bada ere.
‎Tamaina handiegia ez den bitartean eta hura garatzen den loreontzia mugitu ahal dugun bitartean, haren kokapen egokiena gela handi bat izango da, bertan tailatutako hosto izugarriak erakusteko. Halaber, Ficus hau toki argitsu batean kokatu beharko du, baina eguzki izpiak zuzenean jasotzen ez dituen lekuan, batez ere udan. Kanpoan ere egin daiteke, leku babestua ematen bazaio.
2010
‎kategoria honetan katalogatutako filmek ez dute krudeltasun edo indarkeria handiko eszenarik izan behar, ezta adin txikikoen artean egonezina eta tentsioa ere. Aurreko kategorian bezala, jokabide desegokiei buruzko aipamenak testuinguru batean kokatu behar dira, haurrek portaera desegoki gisa hauteman ez ditzaten. Eduki erotikoa edo sexuala duten eszenek, halakorik bada, ikusle horiek eguneroko ingurune arrunt batean ikusten dituzten berberak izan behar dute.
2015
‎Non jarri? Garraiagailua segurtasun-uhalarekin aseguratuta dagoen eserleku batean kokatu behar da, edo aurreko eta atzeko eserlekuen arteko lurzoruan, ez mugitzeko eta ondo ainguratuta geratzeko moduan. Katuak ontzian.
2023
‎Hala ikusten dute, halaber, Miguel de Cervantes Europako Unibertsitateko (UEMC) eta Ospitaleko Ikerketa Institutuko (urriaren 12a) ikertzaileek, berriki egindako azterlan hau sinatu baitute. Bertan, proposatzen dute minaren erabilera planifikatu eta ezartzeko, diziplina arteko arreta (haurra, familia eta eskola) erraztuko duen testuinguru batean kokatu behar dela, neurozientzian heztea, jarduera fisikoa ahaztu gabe, tratamendu eraginkorra ahalik eta lasterren egitea, eta horiekin zerikusia duten prebentzio-programak garatzea. Miróren aburuz, prebentzio onena min akutuaren kudeaketa ona da hasiera-hasieratik; izan ere, arazoaren kudeaketa txarrak min kronikoa eragin dezake, eta hori ezgaitasuna izan daiteke.
‎Mininoentzat, autoz egiten diren joan-etorriak estresagarriak izan daitezke bereziki; izan ere, ingurunearen kontrola galdu egiten dute, eta bizileku ezezagun, txiki eta deseroso batean kokatu behar izaten dira.
‎Katuak errutinekiko atxikimenduagatik bereizten dira, eta, beraz, giroan edozein aldaketak estresa eragin diezaieke. Autoz egiten diren bidaiak bereziki aztoratzaileak izaten dira beraientzat, ingurunearen gaineko kontrola galdu egiten baitute eta bizileku ezezagun, txiki eta deseroso batean kokatu behar izaten baitira. Ezusteko xelebrekeria horrek urduritasuna eta, askotan, zorabioak eragiten dizkie.
‎f306 Hiria berriz diseinatzea “Kale bat oinezkoentzat jartzeak trafikoa ondoko kalera eramatea baino ez du esan nahi. Hiri-birdiseinuan, haurrentzako jolas-parke bat eraikitzen badugu, zirkulazio handiko kale baten ondoan jarri beharrean, etxadi isolatu baten barruan kokatu beharko litzateke: haurrek gutxiago arnastuko dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia