Emaitzak: 6
2003 | ||
Jostailuaren Institutu Teknologikoko (AUIJ) Pedagogia Saileko María Costak hau zehaztu du: “jostailu bat ez da ez hezitzailea ez didaktikoa, jostailu | bat jostailu bat da. Baina harekin egiten diren erabileretan eta helduek haien erabilerari eman diezaioketen orientazioan, hezkuntza edo didaktika kalifikazioa eman daiteke”. | |
2004 | ||
Beste muturrean daude Asturias (1.400 txakur abandonatu), Kantabria (1.500) eta Extremadura eta Nafarroa (2.100). Txakurrak abandonatzea areagotzearen ondorioz, Affinity Fundazioak txakur bat erostean “konpainiako animalia | bat jostailu bat ez dela konturatzea” gomendatzen du. Izaki bizia da, eta errespetatu eta zaindu egin behar dugu”. | |
2012 | ||
Halakoetan, txakurrentzako objektu edo osagarri espezifikoak dira egokienak, txakurraren adinera egokitzen direnak. Hau da, ez da gauza bera txakurkume | batentzat jostailu bat edo txakur heldu batentzat. Erosten diren osagarriek edo jostailuek behar diren kalitate baldintzak betetzen dituztela bermatzeko, arriskuak eta ustekabeak saihesteko eta, beharrezkoa izanez gero, erreklamatu ahal izateko, produktuak kalitate bermea duten establezimendu baimenduetan erosi behar dira. | |
Eta zenbat eta lehenago erabili, orduan eta hobeto ulertuko ditu. Eguneroko gutiziak saihesteko, errutina jakin batzuk ezarri behar dira, hala nola igandeetan litxarreriak bakarrik erostea edo une edo une berezi | batean jostailu bat oparitzea (urtebetetzea, kalifikazio onak, etab.).). Despistaren teknika: | |
2013 | ||
bi eta hiru urte bitarteko 65 txikirekin egin zuten tentazioko probaren aldaera bat. Adin txikikoari bizkarra emanda, gizon heldu | batek jostailu bati buruzko arrastoak ematen zizkion, hark zer zen asma zezan. Haurrari hirugarren igarpena proposatu ondoren, heldua gelatik irten zen une batez, eta objektua ikusteko ez zen buelta eman behar; hau da, ez zuen tranparik egin behar. | |
2017 | ||
Txakurra erraz zaindu. Kanoi | bati jostailu bat bilatzen eta ekartzen erakusteko, ahalik eta erakargarriena egitea da lehen urratsa. Hori lortzeko, jostailua bere ahotik metro erdira jarri behar da, eta alde batetik bestera mugitu, jokamoldearekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bat jostailu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat jostailu bat | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |