2001
|
|
Debatearen eginkizun nagusia iritziak, aburuak, gai
|
batekiko
jarrerak... zenbaiten artean eztabaidatzea izanik, topikoaren/ gaiaren eratzea elkarlaneko kontua da, nahiz eta moderatzailearen egitekoa gidariarena eta lemazainarena egitea izan.
|
2004
|
|
Gisa horretan, teknologia transgenikoaren aldeko hasiera
|
bateko
jarrera instituzionalbaikorrari gizarteko zenbait esparruren aldetik (zientzialariak, ekologistak, hiritarrak etaabar) jasotako kritikak gailendu zaizkio europar herrialdetan. Europar gizarteak ez du,, begi onez. ikusten nekazaritzan aplikatutako transgenikoen bioteknologia, eta horrekguztiak eragin handia izan du Europako erregulazio publikoaren konstituzioan, berczikilaborantza transgenikotik erator daitezkeen arriskuen kontrolari dagokioncz.
|
2005
|
|
Kasu honetan, festa eta jaia maitatzea, irundarra sentitzea eta, ahal bada behintzat, hasiera batean elkarguneak eta, era berean, elkarrekikoerrespetua bultzatzea bi ikuspegien artean, aurrerapauso inportanteak izandaitezke. Azken finean,
|
baten
jarrera martxan jartzea bestearena zapaldugabe izan litzateke bidea epe motzera. Kontuan izanik erresoluzioprozesu hipotetiko batean erabakien modulazioa onargarria izan daitekeela.Ikuspegi kontrajarrien aurrean arazo konpartituen teoria gailendu behar da.Alardearengatik arazo bat baldin badago, eta horri aurre egin behar bazaio, denon artean egin da, baina benetako borondatea adieraziz.
|
|
Editorialen azterketa baitezpadakoa da komunikabide
|
baten
jarrera determinatzekotenorean; izan ere, editorialen bidez, «gertakizun aipagarri baten azalpena eta balorazioa egiten da, betiere egunkariaren jarrera ideologikoa azalduz»7 New YorkekoWorld egunkariko zuzendari Joseph Pulitzer-ek zioenez, irakurleak egunkariarenikuspuntua ezagutu behar du, ezmorala baita albisteen neutraltasunaren atzeangordetzea. Eginek argi eta garbi aplikatzen du printzipio hau.
|
|
– Talde
|
baten
jarrera gogortu egingo da, etorkizunean menderatua sentituko delako.
|
2007
|
|
Teoria modularrak eta eremu bereziko kontzeptu egiturei buruzkoak, berriz, ez datoz
|
bat
jarrera horrekin. Horiek hipotesi beretik abiatzen dira.
|
2008
|
|
Elkarrizketa pertsona
|
baten
jarrerak, iritziak edo esperientziak biltzeko erabiltzen den ikerketa metodoa da (ikus 3 gaian Gennieri buruzko edukiak). Honako desabantaila hauek ditu:
|
2009
|
|
1936ko urrian estatutua onartzea ekarri zuten negoziaketekere ez zeukaten beren baitan independentzia politiko baten bermerik. Estatuarenlurralde antolaketa ulertzeko arazo politiko zahar
|
bati
jarrera demokratiko ez zentralisten bidez erantzun nahi zitzaion, besterik ez. Demokrazian sozialki sakontzeko bidea zen hura indar erreakzionarioek apokalipsia bailitzan interpretatzeakbultzatu zuen gutxiengo bat apirilaren 14ko itxaropen kolektiboa armen bidezsuntsitzera.
|
2011
|
|
Barberá errektorea ez zen bereziki euskaltzalea, eta alde horretatik euskarari ezin ziezaiokeen proiektu handirik eskaini, nahiz eta arauak finkatutakoa betetzeko prest egon. Hori guztia gutxi balitz, unibertsitateko kideen atal handi
|
baten
jarrera negatiboa edo axolagabea zen euskarari zegokionez. Horregatik, plangintzaren sarreran unibertsitario guztiei deialdi bat egiten zitzaien unibertsitatea euskalduntzea guztien ardura zela adieraziz, eta ez soilik euskaldunen arazoa edo Euskara Batzordearena:
|
2014
|
|
Norbere buruaren kontra bideratutako erasokortasunaren bidez azaldu zuen depresioa Freud-ek. Guraso
|
bati buruz
jarrera anbibalentea badu haur batek, aldi berean maitatu eta gorrotatu egiten du. Pertsona horrekin identifikatzen denean, eta pertsona horren irudia barneratzen duenean, pertsona horren kontrako erasokortasuna bere buruaren kontra zuzentzen du.
|