Emaitzak: 6
2010 | ||
— Hortaz, oro har, euskal hartzailea ohituago dago euskara ez den hizkuntza | batean informazio jasotzeko, euskal eremuaz harago doan erreferentearekin (Europa, Europar Batasuna, Eurogunea, Espainia, Frantzia) edota Autonomi Erkidegoarekin, izan Euskadi izan Nafarroa. Iturriak ere, halakoxeak direlako noski: | |
2012 | ||
proposamen jakin baten aurrean nagusiki aldeko pentsamenduak sortzen baditu, aldeko aktitudea garatuko du; eta aldiz, kontrako pentsamenduak sortzen baditu, kontrako aktitudea garatuko du. Eredu honen garapenak aktitude aldaketen gaineko ikerketari ekarpen garrantzitsuak egin dizkion arren, eta indarrean jarraitzen duen arren, hartzaileak mezu | bateko informazioa aktiboki prozesatzeko motibatuak dauden egoerak aztertzeko erabiltzen da batik bat, eta ez da baliagarria hartzaileak motibazio edo gaitasun faltarekin dauden pertsuasio egoerak aztertzeko (Petty eta Cacioppo, 1981). | |
Mezu pertsuasibo | baten informazioa lantzeko, motibazioa ez ezik, gaitasuna ere eduki behar da, hau da, mezua prozesatzeko aukera eta ahalmena. Hartzailearen gaitasunean eragin dezaketen aldagai dezente aurkitu dituzte ikerketek. | |
2020 | ||
lehenengo eta behin, euskarazko komunikabideen sareko jardunaren eskaera ikaragarri hazi zen martxoan, interes bizia adierazi zuen kontsumoan audientziak; eta, bigarrenik, euskarazko hedabide digitalen hazkundea azpimarragarria zen COVID iritsi aurretik ere: hazkunde tasa apalagoekin, baina etengabeko hazkundean zegoen sektorea12 Hortaz, testuinguru horretan egin zuen eztanda pandemiaren bat | bateko informazio gose larriak eta, aurreko grafikoetan argi geratu den bezala, martxoan erabat azeleratu zen fenomenoa. | |
2021 | ||
Lan honen mugak horiek dira, baina beste biderik ez da artikulu mugatu | batean informazio ahal bezain argiena sarrarazteko. | |
2023 | ||
Eztabaida taldea" baliagarria [izan] da haien interpretazio pertsonal eta [kolektiboa] ezagutzeko" (Bujan Vidales 2001, 136). Jasotako datuak elkarrizketetan ateratako informazioa gurutzatzeko erabilgarriak izan dira, parte hartzaileen hautemateak egiaztatzeko edo ikuspuntu desberdin | batetik informazioa jasotzeko. Izan ere, parte hartzaileek informazio desberdina edo forma desberdin batean eskaini ditzakete taldearen eraginagatik (Luke eta Goodrich 2019), eta taldearen bitartez gizartean gai edota gertakari baten inguruan egon daitezkeen posizio edota diskurtso ezberdinak azalarazi eta erreproduzitu daitezke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat informazio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat informazio jaso | 2 (0,01) |
bat informazio ahal | 1 (0,01) |
bat informazio aktiboki | 1 (0,01) |
bat informazio gose | 1 (0,01) |
bat informazio landu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |