2011
|
|
aldarrikatzeak ez baitu, arestian genioen moduan, besteen gainetik jartzeko berezko gibel asmorik adierazten, besteak mendean hartzeko irrika makurrik. Nork bere buruaren aldeko baietzak ez baitakar, bere horretan, bestearen gutxiespenik. Hartara, etnia
|
batekiko
identifikazioak ez du inplikatzen berez beste inori ezer erauzi behar dionik, baldin eta, jakina, beste horrek ez baldin badio bidegabeki aldez aurretik berari zegokiona erauzi.
|
|
–Gizarte aurreindustrialetan (eta, horrenbestez, aurrenazionaletan) erlijioa zen gizatalde
|
baten
identifikazio faktore behinena, eta erlijio komunitate bakoitzaren Eskrituretako hizkuntzak sakratutasun aire bat zeukan, komunitate horietako hizkuntza nagusia zernahi izanda ere? .
|
2014
|
|
–Polizia inspektoreak gara. Asiainek, perimetroa zaintzen zuten agenteetako
|
bati
identifikazioa erakutsiz.
|
|
Gorpuak txikituta gelditu ziren, ontzat eman zuen Rifaren keinu lausoa?. Galdera da, posible da pertsona haietako
|
baten
identifikazioa oker egin izana?
|
2015
|
|
Ez dut esaten halako konpromisorik ezin denik itundu eta euskal nazionalismoak ezin duenik euskaltzaletasun hutsarekin bat egin, baizik eta orain arteko jokabidea ez dela izan hori praktikan, nahiz eta teorian antzeko zerbait iragarri. Nazionalismoak, aukera politiko bezala, zenbait jokabide erabil ditzake, eta
|
bat
identifikazio hori izan daiteke. Gauzak argiago uzteko, eta gaur egungo ustekeratik bitxia suertatzen bada ere:
|
|
Lehenengo fase baten behintzat; estatua, pareko maila bat edo gehieneko subiranotasun maila lortu bitartean, alegia. Ondoren, egoera berria aztertu litzateke, lurralde nazionalismorantz abiatzeko, agian, eta estatuaren eta kultura jakin
|
baten artean
identifikazio estuegirik egin barik. Bigarren fase hori aztertzeke geratzen da, jakina, baina garrantzitsua deritzot faseok ezberdintzeari, uneko betebeharrak ezin baitira multzo berean sartu:
|
2018
|
|
erakunde kulturalek agintzen dute (familiak, «emakume trukearen» hondar diren moldeek, nahitaezko heterosexualitateak) eta, aldi berean, bakoitzaren garapen psikikoa egituratzen eta bultzatzen duten legeek barneratzen diete norbanakoei. Hortaz, Ediporen konplexuak intzestuaren tabu kulturala konkretatzen eta betearazten du, eta ondorioz genero jakin
|
batekiko
identifikazioa dakar, eta, korolario gisa, disposizio heterosexuala. Lan honetan Rubinek dio, gainera, ar edo eme biologiko bat generodun gizona edo emakumea bihurtu aurretik «ume bakoitzak bere baitan gordetzen ditu [ela] pertsonak adieraz ditzakeen posibilitate sexual guztiak» (189).
|
|
Originalaren esangura kolokan jartzen duten imitazioak diren aldetik, originaltasunaren mitoa bera imitatzen dute. Beraz, pentsatu beharrean genero identitatea dela original
|
batekiko
identifikazioa eta kausa determinatzaile bat, pentsa genezake genero identitatea dela jasotako esanahien historia pertsonal/ kulturala eta imitazio jardun batzuen menpe dagoela, zeintzuek erreferentzia egiten dieten haien ondoko beste imitazio batzuei; imitazio jardun horiek guztiek batera jatorrizko eta barruko ni generodun alegiazko bat eraikitzen dute, edo eraikuntza horren mekanismoa parodiat...
|