Emaitzak: 6
2007 | ||
Wills ek (1994), berriz, ikertu zuen haurrek aberriaren historiaz zutenezagutza, hain zuzen ere, AEBko 8 mailako ikasgela batean zeuden 13 bat urtekoikasleei Amerikaren historiari buruz irakasten zietena eta ikasleek informazio horinola ikasten zuten. Wills ek egiaztatu zuen estereotipoak eta aurreiritziak zeudelaAmerikako bertatiarrei buruz ikasleek erabiltzen zituzten testu-liburuetan etaestereotipo eta aurreiritzi horiek eragina izan zutela ikasleek beren aberriari buruzzuten ulermenean, batik | bat haiek egindako idazlanetan eta Ipar Amerikarenkonkistari buruz zituzten justifikazio moraletan. | |
2011 | ||
Eta ikasleengandik oso gertu egon zen beti. Behin, ikasleen protesta | batean haien alde egin zuelako, unibertsitatetik bota zuten. Poliziak, klasea ematen ari zela atxilotu zuen, ikasleak matxinadara bultzatzen ari zela leporatuta. | |
2013 | ||
Izan ere, erabilera arauen balioa, hiztunek ezagutzen, aplikatzen eta, behar izanez gero, urratzen dituzten eskubideen eta betebeharren pakete gisa ulertuta, eremuen existentzia baino lehenagoko kontzeptu bat da, eta esan genezake soziolinguistikaren funtsa dela: Katalunian egindako ikerketak erakusten duenez, komunitate batek ez du hizkuntza eremutan banatu beharrik, baina erabilera arauak egotea, nahiz eta komunitatearen zati handi | batek haien aurka egin, nahitaezkoa da heterogeneotasun linguistiko egituratua ulertzeko. | |
2016 | ||
1994ko Uruguaiko Errondan MMA sortu zen. Bilera edo erronda horien ondorioz, aberastasun handiagoa lortu dute garapen bidean dauden herrialdeek (eta kontuan izan behar da munduko merkataritzaren heren | bat haietan egiten dela). Horrez gain, areagotu egin dira garapen bidean dauden herrialdeen arteko merkataritza trukeak. | |
2018 | ||
" Guk 3 maila eskatzen dugu gutxienez". Langile guztiek kualifikazio altua daukatela dio, eta proposatutako mailak ez datozela | bat haiek egiten duten lanarekin: " Gauza objektiboa da, eta froga daiteke". | |
2020 | ||
" Gure familiaren baitan egon den sentsazioak, eta lagundu nahi izan diguten guztienak, instituzioek ahaztu gintuzten sentsazioak, alegia, nolabaiteko erreparazioa eduki zuen 2014ko irailean, nori esker eta Genevan egoitza duen Nazio Batuen Borondatez Kontrako eta Bortxazko Desagerketen Lan Taldeari esker. Euskal Herriko Giza Eskubideen Behatokiak, Egiari Zor Fundazioaren bidez, anaiaren kasuari buruz aurkeztu zuen txostena ikusi zuten, eta Genevara gonbidatu gintuzten, bilera pribatu | bat haiekin egiteko, gure lekukotasuna konta genezan". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bat haiek | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat haiek egin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |