Emaitzak: 6
2007 | ||
Ikerketa Zentroak: ... ikerketa eta garapen esperimental mailako jardun sistematikoakburutuz, zientzia eta teknologia arloren | baten ezagutza zientifiko eta teknologikoaksortzea, produzitzea, sustatzea, hedatzea eta aplikatzea xedetzat dutenak; eta agentesozial eta enpresarialei jardunaren emaitzak eskualdatzeko eta hedatzeko lanakgauzatzen dituztenak (221/ 2002 dekretua, EHAA, 190 zk.). | |
2010 | ||
Pertsona | batek ezagutza zientifiko egokia duela esan ahal izateko, zer mailatara iritsi behar genuke? | |
2011 | ||
Baina zentzu horretan, bi hanka ditu gaiak Imanol esnaolak ere aipatzen duen moduan. esnaolak ez du ikusten aldizkari moduan BAT, baizik eta bi hankadun proiektu komunikatibo moduan: | batak ezagutza zientifikoaren berri emango du eta besteak ezagutza zientifiko hori dibulgatzeko ahalegina egingo du. | |
Esnaolak ez du ikusten aldizkari moduan BAT, baizik eta bi hankadun proiektu komunikatibo moduan: | batak ezagutza zientifikoaren berri emango du eta besteak ezagutza zientifiko hori dibulgatzeko ahalegina egingo du. | |
2015 | ||
Fenomeno honen arabera [gardentasunaren ilusioa], irakasleak adibidea eredu gisa interpretatzen du, hau da, klase baten ordezkari gisa, ikasleak adibidea besterik ikusten ez duen bitartean. Matematikaren eraikuntza eta komunikazioaz ari garela, fenomeno horrek erakusten du badagoela distantzia | bat ezagutza zientifikoaren eta eskola instituzioan kristalizaturiko eta etiketaturiko ezagutzaren artean. Horregatik, ezinbestekoa da irakasleek eta ikasleek «hizkuntza bera erabiltzea» eta horretarako bitartekoak aurkitzea (Lasa eta Wilhelmi, 2012). | |
Fenomeno horren arabera, irakasleak adibidea eredu gisa interpretatzen du, hau da, klase baten ordezkari gisa, ikasleak adibidea besterik ikusten ez duen bitartean. Matematikaren eraikuntza eta komunikazioaz ari garela, fenomeno horrek erakusten du badagoela distantzia | bat ezagutza zientifikoaren eta eskola instituzioan kristalizaturiko eta etiketaturiko ezagutzaren artean. Horregatik, ezinbestekoa da irakasleek eta ikasleek «hizkuntza bera erabiltzea» eta horretarako bitartekoak aurkitzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bat ezagutza | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ezagutza zientifiko | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |