Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2007
‎Batez beste, 6 urte eta hiru hilabeterekin garatzen da 2 maila. Orduan, haurrek ulertzen dute txanponek balio ezberdina dutela, baina uste dute zerbaiterosteko balio doiko txanpona erabili behar dela; hau da, besteak beste, uste dute 2zentimo balio duen zerbait erosteko 2 zentimoko txanpon bat erabili behar dela, etaezin dela 5, 10, 20 edo 50 zentimoko txanponik erabili. Halaber, haurrek uste dutedendariak beti itzultzen duela dirua.
‎Eztabaidatua ez den gertakari bat erabili behar da beti abiapuntuko hitzarmen gisa. Lehen duda sortu bezain laster galtzen du gertakari batek bere abiapuntuko hitzarmen indarra.
‎arras bestelakoa da katuaren eta zakurraren artekoa baino. Sein japonierara itzultzeko badago hitz bat; baina gero hitz horrekin Seiend [izakia, izalea] eratzeko ez dago modurik eta zeharo bestelako hitz bat erabili behar da. Alemanak besterik gabe adierazten du izan eta izaki arteko aldea ez dela katu eta zakurren artekoa; japonieraz hori horrela ezin da adierazi.
‎Hizkuntzazko hezkuntzaz haur japoniarrek, beste gizakienganako zein harremanetan dauden, ikasten dute. Esate batera, ene amari galdetzen badiot «aita gelan al dago?», beste esamolde bat erabili behar dut, itaun bera aitaren lagun bati egiten badiot, edo itaun bera ene ahizpari egiten badiot. Kontua ez da nork nori hitz egin harremana bakarrik, ezpada aintzat hartu behar da halaber hitz egilearen harremana nortaz hitz egiten denarekin, eta nori hitz egiten zaionaren harremana orobat nortaz hitz eginarekin.
2008
‎Sendagileak ebakuntza egiten ari dira+ Koldo telebista ikusten ari da. Bi proposizio ditugu, bakoitza bere egile, objektu eta ekintzarekin, baina bi proposizioak elkartu nahi baditugu, biei erkide zaien elementu bat edo zergatizko erlazio bat erabili behar dugu: Sendagileak ebakuntza egiten ari dira.
‎Dena den, pasahitza egiaztatu ahal izateko kontuaren izena jakin behar du; beraz, jartzen ez badugu, bezeroa erabiltzen ari den erabiltzaile berarekin saiatuko da. Beste kontu bat erabili behar denean, kontuaren izena eta @ karakterea zehaztuko dira zerbitzariaren aurrean, ondoko adibidean ikus daitekeen bezala:
2009
‎2 Kale bakoitzean lagin konparagarriak jartzen baditugu, lortutakobanda espezifikoak densitometratzen dira eta elkarren artean alderatudaitezke lagin bakoitzaren proteinaren semi kuantifikazioa eginez.Semi kuantifikazio hau egiteko konstitutiboki espresatzen den barnekontrol bat erabili behar da (aktina, tubulina...).
‎Gure laginean dauden proteasen inhibizioa ere ezinbestekoa da etainhibitzaile bat edo inhibitzaile nahaste bat erabili behar dugu (Barret &Salversen, 1986).
‎SDSren kontzentrazioa% 0,25 baino txikiagoa izanbehar da eta ez ioniko denbeste batekin erabili behar da
‎2 Kale bakoitzean lagin konparagarriak jartzen baditugu, eta pisumolekular estandarrak sortzen dituen banden nukleotidoen kantitateabadakigu (etxe komertzialak emanda), lortutako banda espezifikoakdentsitometratuz, elkarren artean alderatu daitezke lagin bakoitzarenmRNAren anplifikazioaren semi kuantifikazioa eginez. Semikuantifikazio hau egiteko konstitutiboki espresatzen den barnekontrol bat erabili behar da (GAPDH, 18S, ubikitina...).
2015
‎GC bidez egiten denean desortzio termikoa dela esaten da, etazuntza injektorean denbora batez mantenduz ematen da. Desortzioa HPLC bidez egin nahiizanez gero, interfase berezi bat erabili behar da, SPME zuntza jasoko duena. Bertan, fasemugikorrez betea dagoen ganbaran murgiltzen da zuntza eta analitoen desortzioa emango da.Edozein desortzio mota dela ere, ondoren banaketa eta determinazioa emango da eta lortutakokromatogrametatik azalerak integratuz kuantifikazioa egingo da.
‎Transferentziaren kasuan, inprimazioa jaso duen polipropilenozko xafla batean inprimatzen dairudia lehenengo eta behin. Gero euskarri horretatik behin betikora pasatu behar izango da, etahorretarako euskarri berria bere formulazioan urik ez duen itsasgarri bat erabili behar da (3M PhotoMount, argazkietarako eta karteletarako pH neutroa duen eranskailu bat). Kasu honetan, tintaksandwich baten modura harrapatuta geratzen dira, beraz ez da beharrezkoa azalerari inongo babesikematea, arrazoi estetikoak direla eta ez bada.
‎Esparru berri edo zabalago horretan, ezagutza berria ez da eraikitzen aurreko ezagutzaren gainean, baizik eta aurreko ezagutza horren aurka. Beste ikusmolde bat erabili behar da, beste metodo bat eta beste teknika batzuk. Ezagutza zaharraren eta berriaren artean ez dago erlazio logiko nabarmenik.
‎Kasu horretan, kobre katioiak 2 elektroi hartu ditu, kobre metalikora erreduzituz, kargarik gabea. Oro har, erredox erreakzioak binaka gertatzen dira, alegia, oxidazioan askatzen diren elektroiak aldi berean erredukzio batean erabili behar dira. Hortaz,
2017
‎Oin zenbakizkoetatik habiatuz irudi eta ingurugiroeneratze foto errealista edo mimesizkoa sortzea ain zuzen ere. Hau da, ezer ezetik, atzematebat edo honen zati bat erabili behar izan gabe. Bederen edonork, programa hauekeskaintzen dituzten aukera ezberdin askotan errepresentatzeko modu aurrekarietanoinarritutako konbentzio, algoritmo eta legeak integratu direla argudiatu dezakeen harren, irudi ilusionista berri hau, argazkilaritza gailuenetik hurrun gelditzen da, irudian edozeinindize izate horren estatusa jokoan jartzen baitu.
2019
‎Azpiatal honetan, aurreko bi baliabideak erabiliz gramatika maila bakoitzean balentzia aldatzaileak identifikatzekoerabili dugun metodologia esplikatuko dugu. Halaber, kasu batzuetan, metodologian hurbilpen bat aukeratu edotabaliabide jakin bat erabili behar izan da, eta horiek ere aipatuko ditugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia