Emaitzak: 10
2009 | ||
Programak ingurunearekin komunikatzeko, datuak irakurri eta idazteko, dauzkan bide ezberdinen multzoari Sarrera/ Irteera (ingelesez IO, Input/Output) deitu ohi zaio. Finean, programa | batek datuak jaso eta bueltan emaitzak itzultzeko hiru bide baino ez dauzka: | |
SOCK_ STREAM motako socket | baten bidez datuak jaso: read() | |
SOCK_ DGRAM motako socket | baten bidez datuak jaso: recvfrom() | |
2011 | ||
Lehenengo kasuan, haurren pisua eta neurria ebaluatzen da gurasoei egindako inkesta baten bidez, datu autoeferituak eta, beraz, zehaztasun gutxiagokoak lortzeko. Kid en egindako azterketari dagokionez, 1998 eta 2000 bitartean egin zen, eta 2 eta 24 urte bitarteko 3.534 haur eta gazteren lagin | bati buruzko datuak jaso zituen (423 haur Aladino ikasketak ebaluatzen dituen adin tarterako). Haurren obesitatearen zenbakiak Aladinok eman dituen datuak, zalantzarik gabe, osasun publikoko arazo larria dira. | |
2013 | ||
Norberaren zaintza, etxea garbitzea, lurrindegia eta kosmetika eta haurrentzako produktuak braillez etiketatutako lerroak dira. Braillez etiketatzearen ezaugarriak Braillez egindako etiketetan, pertsona itsu batek erosi edo kontsumitzeko jakin behar duen produktu | baten datuak jasotzen dira. Nahikoa da begiak ikustea eta produktu jakin bat kontsumitzen saiatzea, esku artean zein den jakitea ahalbidetzen duten bereizgarrien ontziak ez edukitzearen zailtasunaz jabetzeko. | |
2015 | ||
Lan honetan lortu nahi den helburua: haserako jarduera eredu orokor bat izanda eta pertsonakonkretu | baten datuak jasota, ikasi jarduera horren eredu oso eta espezializatuak. | |
2017 | ||
Galdetegi horien aurretik, solasaldi libreko saioa egiten da, batetik, honelako esperimentu batenaurrean hiztuna lasai dadin eta, bestetik, modu natural | batean datuak jasotzeko bide bat izandaitekeelako. | |
2021 | ||
Ikerketa hau garatzeko ikuspegi kualitatiboa erabili da alde batetik, behaketa | baten bidez datuak jasoz. Beste alde batetik, ikuspuntu kuantitatiboa erabili da eta, kasu honetan, hainbat galdetegiren bidez jaso dira datuak. | |
2023 | ||
Eskualdean bizi direnen artean zabaldu dut galdetegi hau eta espero gabeko erantzuna jaso zuen. Guztira, 753 norbanakok erantzun dute galdetegia, eta horri esker, Oarsoaldeko (eta inguruko herrietako) 8.000 | bat datu jaso ahal izan ditut. Administrazio Publikoa eta Zerbitzuen sektorea indartsu daude bailaran, eta horri esker, askok euskaraz lan egiteko aukera dute. | |
Kontutan izan, nahiz eta nahikoa den pertsona bakar | baten datuak jasotzea Bonoan, diru ekarpena kuadrilak edo familiak, lankideak... egin dezakeela. Horrelakoetan, taldearen izenean batek bakarrik beteko du bonoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 10 (0,07) |
Lehen forma
baten | 3 (0,02) |
baten bidez | 3 (0,02) |
bat | 1 (0,01) |
batean | 1 (0,01) |
batek | 1 (0,01) |
bati buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Consumer | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bat datu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
bat datu jaso | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |