2001
|
|
birjina apartekoa ren gehieneko azidotasuna 1º izan daiteke (horrek esan nahi du gantz azidoen edukiera, oleikotan adierazita, ezin dela izan %1 baino handiagoa). Akatsik gabeko lurrin eta zaporeak erakutsi behar ditu eta oliba oliotan adituek osaturiko dastapen panel estandarizatuan atera behar duen
|
batez
besteko kalifikazioa 6,5 puntu baino handiagoa izango da, nolanahi ere. Olio birjina izenekoaren gehieneko azidotasuna %2koa da eta dastapen panelean lortu behar duen gutxieneko kalifikazioa 5,5 puntu da.
|
|
Zerbitzuaren kalitateari dagokionez (jatetxe bakoitzean 64 aldagai aztertu ziren, 7 ataletan sailkatuta), orokorrean plater aukera bakarrik da hobetu beharrekoa edo lehen eta bigarren platererako, edaritarako eta postrerako aukera kopurua; baina
|
batez
besteko kalifikazio onargarria lortu zuten.
|
2003
|
|
Ikastetxeen barrualdeko (ikasgelak, sukaldea, komunak, gimnasioa, etc) eta kanpoaldeko (patioaren, saski eta langen egoera, etab.) segurtasun multzoen
|
batez
besteko kalifikazioak ez du hainbestekoa gainditu.
|
|
Deigarri gertatzen da, era berean, ikastetxeetako esparru itxietan, akats eta hutsunerik larrienak sukaldean nabarmentzea: sukaldea daukaten ikastegien
|
batez
besteko kalifikazioa oso gaizki delarik, zentroen %37k ez dute proba gainditu.
|
|
Hamar ikastetxetik ia zazpik gainditu dute esparru itxiez kanpoaldeko segurtasun proba (nabarmentzeko, Murtzia, Alacant, A Coruña eta Almeria,
|
batez
besteko kalifikazioa, bikaina?
|
2005
|
|
Hauxe da, izan, bezeroaz artatzeari dagokionez, atalik hoberena:
|
batez
besteko kalifikazioa, jakina, bikain izan da.
|
|
Dena den, guztirako eskala osatzen zuten azpi eskalen azterketek inolako zalantzarik gabe erakutsi zuten sexu bereko gurasoek osaturiko familietako neska mutilek, generoez zuten ikuspegian beste taldeetakoekin alderik agertzen ez zuten arren,
|
batez
besteko kalifikazio altuagoak erdiesten zituzten sexu orientazioaren aniztasunaren onarpenean eta homosexualtasunaren onarpenean.
|
2006
|
|
Zerbitzuaren kalitatean eta bezeroarenganako arretan jatetxeek
|
batez
besteko kalifikazio ona eraman duten arren, bistan da alderdi batzuk dezente hobetu behar dituztela.
|
|
Lehen artapeneko osasun zentroetako erabiltzaileei eginiko inkesta:
|
batez
besteko kalifikazioak, lurraldeka
|
|
CONSUMER EROSKI k bisitatu eta kalifikatu dituen Espainiako 162 anbulatorio(
|
batez
besteko kalifikazioak, lurraldeka)
|
|
|
Batez
besteko kalifikazio apalenak Gipuzkoan eta Alacanten jaso ziren (5,8 eta 6,3 puntu).
|
2007
|
|
(12) Azterturiko alderdi guztien (edadeko pertsonei etxean bertan bezain eroso sentiarazten dieten bitar6teko batzuen)
|
batez
besteko kalifikazioa.
|
|
aipatutako bost atal horien
|
batez
besteko kalifikazioa.
|
|
egokipen obra lanak egitean: gurpildun aulkian doazen pertsonen (18 hiriek ateratako
|
batez
besteko kalifikazioa: ongi) erabiltzaile itsu (batez bestekoa: erdipurdi) eta, bereziki, gorrena (batez bestekoa: gaizki) baino ahalegin handiagoa egin dute aspaldi honetan irisgarritasuna denen eskura jartzeko
|
|
Gainera, aldizkari honetako teknikariek, senitarteko bat sartzeko eskatzen zuten itxurazko bezero gisa, 134 eguneko zentro horietako bakoitza bisitatu zuten urrian, besteak beste, instalazioen egoera eta haien kontserbazioa, argitasuna, adinekoentzako espazio erabilgarria (pasealekuak, gelen zabaltasuna), garbitasuna, segurtasuna eta azpiegituren irisgarritasuna aztertzeko. Emaitzen balantzea positiboa da (azterketaren
|
batez
besteko kalifikazioa 7,3 puntukoa izan da), eta 2002ko antzeko txosten batean azaldutako egoerarekiko nolabaiteko hobekuntza adierazten du. Hala ere, oraindik gabezia garrantzitsuak daude.
|
|
Parte hartzaileen ezaugarri sozial eta demografikoei buruzko datuak ere jaso ziren, bai eta haien neurri klinikoak ere, altuera eta pisua barne, eta diabetea agertu dela adieraziko lukeen medikazioaren erabilerari buruzko informazioa ere. Azterketaren hasieran, depresio sintomen
|
batez
besteko kalifikazioa 4,5 izan zen, eta parte hartzaileen bostenak 8 edo gehiago. Hurrengo 10 urteetan, kalifikazioa igo egin zen parte hartzaileen ia erdietan, eta 234 pertsonak garatu zuten diabetea.
|
|
Baina dena ez da argia, oraindik konpondu beharreko akatsak daude, hala nola erabiltzaileari geralekuan eta ibilgailuaren barruan ematen zaion informazioa, puntualtasuna (aztertutako zortzi lineatik bat bost minutu baino gehiagoko atzerapenarekin iritsi zen geltokian) eta minusbaliatuen beharretara egokitzea (hainbat hiritan busen %15 eta %20 artean ez daude egokituta). Hiri busaren zerbitzurik onena Madrilen, Malagan, Oviedon eta Bilbon izan zen («oso ongi», batez beste); emaitza txarrenak, berriz, Alacanteko eta A Coruñako autobusek lortu zituzten (Granada, Logroño, Murtzia, Valladolid eta Gasteizkoek bezala),
|
batez
besteko kalifikazioan «onargarri» batekin konformatu behar baitute. Halaber, azterketak erakutsi du busen batez besteko maiztasuna 16 minututik behin izaten dela linea bakoitzean lanegunetan, eta 16 minututik 23ra asteburuetan eta jaiegunetan; hala ere, alde handiak izan dira linea batetik bestera eta hirien artean.
|
2008
|
|
Hiria Lanegunetako ordutegia Asteburuetako ordutegia Jaiegunetako ordutegia Jendea hartzeko hizkuntzak (gaztelu lauaz gain) Telelan erradoreen kop. Bizitzeko ez (2007ko urtarrila)* 2007an jasotako deiak Deien ratioa biztanleko eta urteko Coruña 08:00etatik 20:00etara larunbatetan, 9:00etatik 14:00etara Ez dabil Galiziera eta ingelesa 10 244.388 568.228 2,32 Bartzelona 8:00etatik 24:00etara 8:00etatik 24:00etara 8:00etatik 24:00etara Katalana, ingelesa eta frantsesa 100 (30, jaiegunetan) 1.595.110 3.000.000 1,88 Bilbo 08:00etatik 20:00etara 08:00etatik 20:00etara 08:00etatik 20:00etara Euskaraz 3tik 6ra (3 jaiegunetan) 353.168 342.383 0,96 Burgosen 08:00etatik 20:00etara larunbatetan, 10:00etatik 14:00etara Ez dabil Gaztelaniaz bakarrik 4 (1, larunbatetan) 174.075 27.620 0,15 Kordoba 8:30etik 18:00etara Ez dabil (10:00etatik 14:00ak arteko ahots postontziarekin) Ez dabil (10:00etatik 14:00ak arteko ahots postontziarekin) Gaztelaniaz bakarrik 3 323.600 Datuak ez daude eskuragarri Datuak ez daude eskuragarri Granada 8:30etik 20:30era (20:30etik 8:30era bitarteko edukiontziarekin) 8:30etik 20:30era (20:30etik 8:30era bitarteko edukiontziarekin) 8:30etik 20:30era (20:30etik 8:30era bitarteko edukiontziarekin) Ingelesa, frantsesa eta arabiera 8 (2, jaiegunetan) 236.207 260.000 1,10 puntu Logroño 08:00etatik 20:00etara larunbatetan, 10:00etatik 14:00etara Ez dabil Ingelesa, frantsesa, arabiera, alemana eta italiera 1 145.866 123.900 0,84 Madril 24 ordu egunean 24 ordu egunean 24 ordu egunean Ingelesa eta frantsesa 241 3.132.463 2.695.589 0,86 Malaga 24 ordu egunean 24 ordu egunean 24 ordu egunean Gaztelaniaz bakarrik 5 561.250 173.306 0,30 Murtzia 9:00etatik 18:00etara (ostiraletan 14:00ak arte) Ez dabil (egunean 24 orduko postontziarekin) Ez dabil (egunean 24 orduko postontziarekin) Ingelesa 8 422.861 euro 52.059 0,12 Oviedo 08:00etatik 20:00etara Ez dabil Ez dabil Gaztelaniaz bakarrik 4 216.607 150.000 0,69 Iruña 8:00etatik 19:00etara larunbatetan, 9:30etik 13:30era Ez dabil Euskara, ingelesa eta frantsesa 15 (3 larunbatetan) 194.894 195.000 1 Donostia 9:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 18:00etara Ez dabil Ez dabil Euskaraz 6 goizez eta 2 arratsaldez 183.090 63.000 0,34 Sevilla 08:00etatik 22:00etara 08:00etatik 22:00etara 08:00etatik 22:00etara Ingelesa eta frantsesa 11 (5, jaiegunetan) 699.145 600.000 0,85 Valentzia 08:00etatik 21:00etara larunbatetan, 9:00etatik 20:00etara Ez dabil Valen zianoa 11 (2, larunbatetan) 797.654 525.170 0,65 Valladolid 08:00etatik 22:00etara larunbatetan, 10:00etatik 14:00etara Ez dabil Ingelesa 5 316.564 227.570 0,71 Gasteiz 08:00etatik 20:00etara larunbatetan, 8:00etatik 14:00etara Ez dabil Euskara eta ingelesa 6 (2 larunbatetan) 326.790 229.484 1,42 Zaragoza 08:00etatik 20:00etara larunbat eta igandeetan, 9:00etatik 21:00etara 9:00etatik 21:00etara Gaztelaniaz bakarrik 12 (4, jaiegunetan) 654.390 410.815 0,63 El País Vasco Biztanleriari buruzko datuak Estatistika Institutu Nazionalekoak dira (EIN) eta 2007ko urtarrilean datatu ziren. Udal bakoitzeko 010 telefonoaren azken nota eta
|
batez
besteko kalifikazioa (CONSUMER eroski ren txostenaren arabera) Hiria 1 arreta 2 informazioa 010 3 zerbitzuaren ezaugarriak Ertaina Coruña Oso ondo Ondo Oso ondo Ondo Bartzelona Ondo Oso ondo Oso ondo Ondo Bilbo Ondo Ondo Oso ondo Ondo Burgosen Bikaina Oso ondo Oso ondo Oso ondo Kordoba Oso ondo Erregularra Gaizki Erregularra Granada Oso ondo Onargarria Oso ondo Onargarria Logroño Oso ondo Ondo ... Alde batetik, udal bakoitzera egindako deietan teleoperadoreek jasotako tratua aztertu zen:
|
2009
|
|
Bost aparkalekutik batek proba bertan behera utzi zuen, eta aztertutako 160 aparkalekuen batez besteko nota «hala moduzkoa» izan zen, baina ez da gainditu. . Suspentsoen proportzioa jaitsi egin da (%40tik %20ra pasatu da) CONSUMER EROSKI 2005ean,
|
batez
besteko kalifikazioak hobera egin du («gaitz» batetik «hala holako» kalifikaziora), baina bilakaera, zalantzarik gabe, ez da nahikoa. Gabeziarik handienak zerbitzuetan ikusi dira, «gaitz» bat jasotzen baitute, duela lau urteko kalifikazio bera.
|
|
Hiru egunetan ikasleek bost azterketa egingo dituzte. Azken nota osatzeko, Batxilergoko
|
batez
besteko kalifikazioek %60ko pisua izango dute, eta, proba orokorraren emaitzek %40 balioko dute. Emaitzak betiko iraupena du, eta edozein momentutan unibertsitatera sartzeko erabili ahal izango dute ikasleek.
|
2010
|
|
Kalitate oneko instalazioak, hobetu daitekeen informazioa … ko teknikariak EROSKI CONSUMER aztertutako 170 zentroetan berrogeita hamar aldagai baino gehiago aztertu dituzte, instalazioen garbitasun eta mantentze egoera, irisgarritasun maila, segurtasuna eta zaintza, eta erabiltzaileari eskaintzen zaion zerbitzu eta informazio maila ebaluatzeko. Anbulatorioen azken
|
batez
besteko kalifikazioa «ona» da, 2006an lortutakoaren antzekoa, instalazioen garbitasun eta mantentze egoera, segurtasuna eta irisgarritasun maila onak baitira, orduan bezala. Probintzia bakar batek ere ez du azterketa bertan behera uzten, baina, hori bai, guztiek hobetu behar dute zerbitzuen eta informazioaren atala («onargarri» batez baloratua).
|
2011
|
|
Ikerketa kuantitatiboaren emaitza orokorrek diote Euskal Herriko 14 eta 18 urte bitarteko nerabeek eta gazteek 100 puntutik 20,96 puntuko
|
batez
besteko kalifikazioa lortu dutela, akademiaren ikuspuntutik, gutxiegi, erabatekoa gainera.
|
|
Ikastetxeak emandako informazioa EROSKI CONSUMER aldizkariko teknikariak 130 eguneko zentroetan aurkeztu ziren, familia interesdunei ematen zitzaien informazioa nolakoa zen eta instalazioak erakusteko ardura zuen pertsonak nola tratatzen zituen jakiteko. Informazioaren ataleko
|
batez
besteko kalifikazioa «oso ona». Hala ere, informazio gutxi jaso zen A Coruñan («erdipurdikoa»), Kantabrian, Araban, Murtzian eta Nafarroan («onargarria» azken lau adibide horietan). Hala ere, bisitan emandako informazioa ona izan zen kasuen %93tan eta gainerako %7tan urria eta oso eskasa izan zen.
|
2013
|
|
Matrikula bekarako, kredituen %90 gainditu beharra dago. Kopuru finko, aldakor eta egoitza beka baterako, %100 edo %90 eskatzen da, eta 6,5
|
batez
besteko kalifikazioa. Laguntzen zenbatekoa eta errenta baldintzak Beken esleipenean aurreikusitako aldaketek beken zenbatekoei ere eragiten diete.
|
2018
|
|
Esan liteke analisien emaitzek erakusten dutela euskararen gaitasuna ebaluatzen duen EGAren proba idatziaren eredua, lehen hizkuntzaren arabera bereizi diren hiru taldeetan (euskara, euskara/ gaztelania eta gaztelania) erabil daitekeela, nahiz eta, espero bezala, lehen hizkuntza euskara duten taldeko izangaiek
|
batez
besteko kalifikazio altuagoa lortu gainerakoek baino. idazmeneko bi atazak lotura dutela ikusi ondoren, inbariantzaren azterketak erakutsi du eredua berdina dela hiru taldeetan.
|
|
Laburbilduz, esan liteke analisien emaitzek erakusten dutela euskararen gaitasuna ebaluatzen duen EGAren proba idatziaren eredua, lehen hizkuntzaren arabera bereizi diren hiru taldeetan (euskara, euskara/ gaztelania eta gaztelania) erabil daitekeela, nahiz eta, espero bezala, lehen hizkuntza euskara duten taldeko izangaiek
|
batez
besteko kalifikazio altuagoa lortu gainerakoek baino.
|