2010
|
|
balio produktiboari dagozkie. Zifren irakurketa erraztearren, pertsona bakoitzeko
|
batez
besteko balio ez produktiboa 5.725?/ pertsonakoa da, horietatik
|
2022
|
|
Dimentsio murriztapenak adierazi zuen honako bost itemak kendu behar izan zirela: 6, 7, 8, 9 eta 10 6 itemez osatutako aldagai konposatu berri honek item adierazgarrienak hartzen zituen kontuan, eta helburua zen eleaniztasunari buruzko usteak positiboak ala negatiboak ziren adieraztea haren
|
batez
besteko balioarekin. Batez besteko balioa 0 eta 4 artean kokatzen da, balio altua ikuspegi positiboaren adierazle litzateke, kontrara, balio apal batek ikuspegi negatiboa islatuko luke.
|
|
6, 7, 8, 9 eta 10 6 itemez osatutako aldagai konposatu berri honek item adierazgarrienak hartzen zituen kontuan, eta helburua zen eleaniztasunari buruzko usteak positiboak ala negatiboak ziren adieraztea haren batez besteko balioarekin.
|
Batez
besteko balioa 0 eta 4 artean kokatzen da, balio altua ikuspegi positiboaren adierazle litzateke, kontrara, balio apal batek ikuspegi negatiboa islatuko luke. Batezbestekoaren kalkulurako, itemen balioa Focus on Multilingualism ereduan oinarritu da; datuen analisi estatistiko deskribatzailerako, aldiz, item bakoitzarekiko adostasun maila adierazi da, 0 eta 4 balioen artean:
|
|
Lehenik eta behin, datuen analisi estatistiko deskribatzaileak eta berariaz sortutako aldagai berriaren
|
batez
besteko balioak argi azal lezakete irakasleen eleaniztasunari buruzko usteak, oro har, positiboak direla sarreran azaldutako eleaniztasunaren eredu eta teoria berriekin; hau da, oro har, irakasleek dituzten usteak bat datoz Europako testuinguruan bogan dauden teoria eleaniztun abegikorrekin, batetik, Bihurgune Eleaniztunarekin (The Multilingual Turn) (Conteh eta Meier, 2014; May, 2013) eta, beste... Hain zuzen ere, eleaniztasunaren batez besteko balio altuak adierazten du irakasleen usteak gertuago kokatzen direla eleaniztasunaren teoria berrietatik eredu elebakarretatik baino.
|
|
Lehenik eta behin, datuen analisi estatistiko deskribatzaileak eta berariaz sortutako aldagai berriaren batez besteko balioak argi azal lezakete irakasleen eleaniztasunari buruzko usteak, oro har, positiboak direla sarreran azaldutako eleaniztasunaren eredu eta teoria berriekin; hau da, oro har, irakasleek dituzten usteak bat datoz Europako testuinguruan bogan dauden teoria eleaniztun abegikorrekin, batetik, Bihurgune Eleaniztunarekin (The Multilingual Turn) (Conteh eta Meier, 2014; May, 2013) eta, bestetik, Ikuspegi Eleaniztunarekin (Focus on Multilingualism) (Cenoz eta Gorter, 2014). Hain zuzen ere, eleaniztasunaren
|
batez
besteko balio altuak adierazten du irakasleen usteak gertuago kokatzen direla eleaniztasunaren teoria berrietatik eredu elebakarretatik baino. Balio altua baliagarria da irakasleen ikuspegi orokorra zein den jakiteko.
|
|
Datuak aztertzeko SPSS programaren 23 bertsioa erabili zen. Lehenik eta behin, etorkinen ezaugarri soziodemografikoen eta migrazio ezaugarrien
|
batez
besteko balioak eta ehunekoak lortu ziren. Student en proba (aldagai kuantitatiboetan) eta khi karratua (aldagai kualitatiboetan) aplikatu ziren gizonen eta emakumeen migrazio prozesuen arteko desberdintasunak egiaztatzeko.
|