Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎b. Bigarren eredua Europako iparraldeko lurraldeetan nagusitzen dena da.Metodo honek unibertsaltasun kutsuko tradizioari jarraitzen dio. Hau da, laguntzaren baten beharrizana duen edonori babesa ematen ahalegintzenda. Finantzaketa errentaren gaineko zergen bidez egiten da, eta prestazioakherritartasun izateari berari atxikita hartzen dira, gizabanakoen zereginaketa errenta maila kontuan hartu gabe.
2004
‎Zientzia ekonomikoak paradigma berri baten beharrizana du, errealitate ekonomikoa beste parametro batzuetatik abiatuta aztertu ahal izateko. Paradigma horrek aztergai izan behar ditu, eta ez aldagai exogenotzat hartu, aspektu historikoinstituzionalak (jarduera ekonomikoan hain garrantzi handia dutenak) eta horienondorioz gizartean sortutako botere erlazioak eta gatazkak.
‎Horregatik, paradigma neoklasikoaren ibilbidea eta emaitzak ikusita, gero etaahots gehiago entzuten da, eta esparru ezberdinetatik, paradigma berri baten beharrizanaz mintzatzen. Autore ugarik adierazi dute euren desadostasuna paradigmaortodoxoarekin, eta, horrekin batera, ekonomia beste modu batera aztertzekonahia5.
‎1 Ekonomia soziala eta zientzia ekonomikoa: paradigma berri baten beharrizana
‎Hasteko, Ekonomia soziala eta zientziaekonomikoa: paradigma berri baten beharrizana lanean, Iñaki Espartak ekonomia soziala aintzakotzat hartuko duen paradigma berri bat proposatzen du. Bigarren ekarpena, Autoeraketa kokatzen, Jon Sarasua eta Ainara Udaondoren eskutikdator, autoreraketaren gizarte proiektuaren ezaugarriei buruz egindako hausnarketez osatua.
2006
‎–Gizaki ekonomikoak? alde batetik beharrizan batzuk ditu, eta bestetik, beharrizan horiek aseko dituzten ondasunak eskas dira. Beharrizanak ditu, eta berauek asetzeko aukerak mugatuak dira.
2015
‎Dieta orekatua da pertsona baten beharrizan guztiak betetzen dituena eta osasun egoera atxikitzen duena. EAEko zeliakoek dieta desorekatua egiten dute, populazio orokorrakegiten duenaren antzekoa.
2019
‎Mota honetako erremintak, non herritarrari gai baten inguruan zuzenean galdetzen zaion, joera dutenakgero eta ohikoagoak izateko hiri planeatzean, bereziki erabilgarriak dira biztanlearen zuzeneko parte hartzeaaldagai garrantzitsua izanik, ingurunea eraldatzeko gaitasuna dutenean eta, beraz, ingurune hori, harreman hori, enpatia hori berreraikitzeko gaitasuna dutenean. Erabilgarriak dira gero eta protagonismo gehiago hartzen dutenauzoen parte hartze prozesuetan, nahiz eta alde batetik, ebazpen tekniko baten beharrizanetara mugatzen direnLegeen eskakizunengatik kasu gehienetan, subjektibotasunaren kutxatilara desplazatuak direnak, ustezkora, umezurtz dagoen gaia balitz bezala, jakintza arlo batek ere ez heldu balio bezala.
‎irakasgaian landu nahi ditugun edukiak lantzeko GeoGebra ea egokia ote den eta erabiltzekozailtasunik ote duen aztertu ditugu lehendabizi. Aipatutako irakasgaian GeoGebra lagungarri izan daitekeela ondorioztatu ostean, bigarren azterketa baten beharrizana izan dugu, zehazki zer egingo den eta egingo den horidiseinatzeko, alegia.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia