2002
|
|
b. Bigarren eredua Europako iparraldeko lurraldeetan nagusitzen dena da.Metodo honek unibertsaltasun kutsuko tradizioari jarraitzen dio. Hau da, laguntzaren
|
baten
beharrizana duen edonori babesa ematen ahalegintzenda. Finantzaketa errentaren gaineko zergen bidez egiten da, eta prestazioakherritartasun izateari berari atxikita hartzen dira, gizabanakoen zereginaketa errenta maila kontuan hartu gabe.
|
2004
|
|
Zientzia ekonomikoak paradigma berri
|
baten
beharrizana du, errealitate ekonomikoa beste parametro batzuetatik abiatuta aztertu ahal izateko. Paradigma horrek aztergai izan behar ditu, eta ez aldagai exogenotzat hartu, aspektu historikoinstituzionalak (jarduera ekonomikoan hain garrantzi handia dutenak) eta horienondorioz gizartean sortutako botere erlazioak eta gatazkak.
|
|
Horregatik, paradigma neoklasikoaren ibilbidea eta emaitzak ikusita, gero etaahots gehiago entzuten da, eta esparru ezberdinetatik, paradigma berri
|
baten
beharrizanaz mintzatzen. Autore ugarik adierazi dute euren desadostasuna paradigmaortodoxoarekin, eta, horrekin batera, ekonomia beste modu batera aztertzekonahia5.
|
|
1 Ekonomia soziala eta zientzia ekonomikoa: paradigma berri
|
baten
beharrizana
|
|
Hasteko, Ekonomia soziala eta zientziaekonomikoa: paradigma berri
|
baten
beharrizana lanean, Iñaki Espartak ekonomia soziala aintzakotzat hartuko duen paradigma berri bat proposatzen du. Bigarren ekarpena, Autoeraketa kokatzen, Jon Sarasua eta Ainara Udaondoren eskutikdator, autoreraketaren gizarte proiektuaren ezaugarriei buruz egindako hausnarketez osatua.
|
2006
|
|
–Gizaki ekonomikoak? alde
|
batetik
beharrizan batzuk ditu, eta bestetik, beharrizan horiek aseko dituzten ondasunak eskas dira. Beharrizanak ditu, eta berauek asetzeko aukerak mugatuak dira.
|
2015
|
|
Dieta orekatua da pertsona
|
baten
beharrizan guztiak betetzen dituena eta osasun egoera atxikitzen duena. EAEko zeliakoek dieta desorekatua egiten dute, populazio orokorrakegiten duenaren antzekoa.
|
2019
|
|
Mota honetako erremintak, non herritarrari gai baten inguruan zuzenean galdetzen zaion, joera dutenakgero eta ohikoagoak izateko hiri planeatzean, bereziki erabilgarriak dira biztanlearen zuzeneko parte hartzeaaldagai garrantzitsua izanik, ingurunea eraldatzeko gaitasuna dutenean eta, beraz, ingurune hori, harreman hori, enpatia hori berreraikitzeko gaitasuna dutenean. Erabilgarriak dira gero eta protagonismo gehiago hartzen dutenauzoen parte hartze prozesuetan, nahiz eta alde batetik, ebazpen tekniko
|
baten
beharrizanetara mugatzen direnLegeen eskakizunengatik kasu gehienetan, subjektibotasunaren kutxatilara desplazatuak direnak, ustezkora, umezurtz dagoen gaia balitz bezala, jakintza arlo batek ere ez heldu balio bezala.
|
|
irakasgaian landu nahi ditugun edukiak lantzeko GeoGebra ea egokia ote den eta erabiltzekozailtasunik ote duen aztertu ditugu lehendabizi. Aipatutako irakasgaian GeoGebra lagungarri izan daitekeela ondorioztatu ostean, bigarren azterketa
|
baten
beharrizana izan dugu, zehazki zer egingo den eta egingo den horidiseinatzeko, alegia.
|