Emaitzak: 2
2015 | ||
EAEn I+Gko jardueretan egikaritze sektoreetan diharduten emakumeen presentziaren bilakaera aztertu da urteetan zehar, aldagaien korrelazio lineal sinplearen bidez. Horrela, 5 taulan ikus daitekeen bezala, Pearsonen koefizienteen balioak positiboak dira, eta, oro har, | bat baliotik gertu daude; beraz, erlazio lineal positibo ia perfektua dago urteak eta emakumeen presentzia adierazten dituzten aldagaien artean egikaritze sektoreetan. Areago, independentziaren analisiak ondorioztatzen du aldagaiak modu esanguratsuan jartzen direla korrelazioan. | |
Aurreko kasuan bezala, aldagaien korrelazio sinplea erabili da aztertzeko zein den EAEn goi mailako irakaskuntzan I+Gko jardueretan zientzia diziplina eta okupazioetan emakumeen presentziaren bilakaera, urteetan zehar. Kasu honetan ere, 7 eta 8 tauletan ikus daitekeen bezala, positiboak dira aldagai guztien artean agertzen diren Pearsonen koefizienteen balioak, eta, oro har, | bat baliotik gertu daude; ondorioz, erlazio lineal positibo ia perfektua dago urteak eta emakumeen presentzia goi mailako irakaskuntzan diziplina eta okupazioetan adierazten dituzten aldagaien artean. Gainera, independentziaren analisiak ondorioztatzen du aldagaiak modu esanguratsuan jartzen direla korrelazioan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 2 (0,01) |
Lehen forma
bat | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bat balio | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bat balio gertu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |