Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2005
‎Eta laissezpasser, laissez alardez honek helburu argi bat izan du azken urte hauetan: Alardeberdinzalearen alde egiten dutenen itotze-prozesu bat aurrera eramatea; gizartepresioa zein finantziazio-oztopoak baliatuz.
2006
‎-Bikotekideen adinagatik haurdunaldi berri bat aurrera eramateko zailtasunak izan daitezkeela eta adopziora jotzea erabakitzea.
‎137 -137). PLOren 2 artikuluan jasotzen ez diren jardueretako kontratuen alderdiek ere iragarle-izaera hartuko dute, jarduera horiek merkataritza sustatzeko helbururik izan ez arren (adibidez, hauteskunde-kanpaina bat aurrera eramateko publizitate agentzia batek alderdi politiko batekin sinatzen duen publizitate-kontratua) (Santaella, 2003: 137 -137).
2007
‎-Nolako baliabide ekonomiko, pertsonal eta teknikoak erabiltzen dituzuekomunikazio-estrategia bat aurrera eramateko?
2010
‎Arreta zatitua zeregin bat baino gehiago batera aurrera eramateko gaitasunada. Ezagutzen diren datuen arabera, zereginak zailak direnean bakarrik ikusten diraezberdintasunak adineko pertsonen eta pertsona gazteen artean.
‎Proiektu honen arrakastak Nafarroako Gobernua animatu zuen eskala zabalagobatean aritzeko eta gaur egun horren inguruan proiektu bat aurrera eramaten ari da.Azterlan geomorfologiko, hidrauliko eta ekologikoen bidez, ibai-lurraldea definitzen ari da ibai horien tarte beheretan (Ibisate et al., 2010; Martin Vide eta Baldissone, 2010; Gonzalez del Tanago et al, 2010; Magdaleno eta Martinez, 2010). Definizio hau elementu gakoa izango da, zeina uholdeen kudeaketan eta biodibertsitatearen kontserbazioan oinarrituko den....
‎Horrela, azkeneko hilabeteetan Caparroso herrian horrelako beste esperientzia bat aurrera eraman da; bertan zegoen dike bat kendu dute eta uholde-lautadarenzati bat aktibatu.
2011
‎alde batetik, hizkuntzarekin lotutakoak, eta bestetik, Euskal Unibertsitatearen aldarrikapenarekin zerikusia dutenak edota euskarazko irakaskuntza unibertsitarioaren prestaketa-lanen ardura hartu zutenak (UEU, Elhuyar eta UZEI). Planteatutako banaketa ez da guztiz biribila, Euskaltzaindiak, esate baterako, euskal unibertsitate-barruti bakarraren alde ekimen bat aurrera eraman zuelako 1977an. Dena den, Akademiaren kasuan, erakundearen izaera definitzen duena hizkuntza da, Kardaberaz Bazkunarekin, Euskerazaleak elkartearekin eta Euskerazaintza akademiarekin gertatzen den moduan.
2012
‎136137). PLOren 2 artikuluan jasotzen ez diren jardueretako kontratuen alderdiek ere iragarle-izaera hartuko dute, jarduera horiek merkataritza sustatzeko helbururik izan ez arren (adibidez, hauteskunde-kanpaina bat aurrera eramateko publizitate-agentzia batek alderdi politiko batekin sinatzen duen publizitate-kontratua) (Santaella, 2003: 136 -137).
2015
‎Materialhau transkibatu ondoren, datuen analisi kualitatiboa (ainguraturiko teoria jarraituz) aurrera eraman zen.Bederatzi paziente errezilientziari buruz banaka elkarrizketatuak izan ziren. Datu hauen atarikoanalisiak lortu ondoren, ezaugarri berdineko beste sei pazienteekin foku-talde bat aurrera eraman zen.Galdera erdiegituratuen bidez errezilientziari buruz elkarrizketatutako pazienteek (bipolarnahasmendua eduki baina elkarrizketen momentuan errekuperatuta aurkitzen zirelarik) gainera, datusozio-demografiko eta klinikoak bete zituzten. Pazienteek sintoma bipolarrak (BSDS), erresilientzia (RS -25), trauma osteko hazkundea (PTGI-SF), bizi-kalitatea (Brief QoL.BD) eta hautemandakoerrekuperazioa (errekuperazio mailarako IEA) neurtzeko galdera-sortari erantzun zioten.Gainera, paziente bakoitzaren terapeutak, sintomen larritasuna neurtu zuten (CGI-BP-M) eskalarenbidez.
‎Azkenik, Euskadiko kasuari dagokionez, ospatzen diren eta ospatuko diren ekitaldi kopurua etagarrantzia ikusita, ekitaldi hauetan zentratutako ikerketa bat aurrera eramatea komeniko litzateke.Horrela, Euskadi, industria sortzaile eta kulturalean, merkatu profesional, konpetitiboa etaerreferentziakoa izatera nola iritsi ahal izan daiteken aztertzeko.
‎Beste erantzun hau proposa daiteke: «Datuen multzo batean ordezkari bat aurkitzea helburu duten egoera problematikoen tipologia bat ebazteko, pertsona batek aurrera daraman (esanahi pertsonala) edo instituzio baten barnean partekatzen den (esanahi instituzionala) praktiken sistema».
‎Praktika matematiko bat aurrera eramateko eta lorturiko emaitzak onargarriak direla interpretatzeko, funtzionamenduan jarri behar dira hainbat ezagutza. Demagun, esate baterako, egoera-problema jakin bat ebatzi nahi dela, eta kontuan hartu nahi dira hura ebazteko praktikan beharrezkoak izango diren ezagutzak eta horien ebaluazioa (adibidez, bi ezezaguneko eta bi ekuazioko sistema bat planteatu eta ebaztea).
‎Inguruarekiko egokitasuna. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesu bat aurrera eramateko, kontuan hartu behar dira eskura dauden baliabide materialak eta denborazko baldintzapenak. Esate baterako, geometria laua lantzeko orduan, irakasleak eta ikasleek eskura baldin badituzte baliabide informatikoak, hala nola GeoGebra edo bestelako software dinamikoren bat, orduan, ikaskuntza-prozesu horrek inguruarekiko egokitasun handia izan beharko du.
‎Giza jardueran, zeregin jakin bat aurrera eramateko orduan, Genesi instrumentalaren teoriak garrantzi handiko rola ematen die zeregin horretan erabilitako tresnei (Drijvers, Godino, Font, eta Trouche, 2013).
‎Objektu hori normalean fisikoa da, baina izan daiteke beste natura batekoa ere. Giza jarduerak sorturiko objektua da, eta zeregin jakin bat aurrera eramateko erabiltzen da. Tresnaren jatorrizko diseinua gorabehera, tresna jakin batekin hainbat zeregin lagundu daitezke.
‎XX. mendean, berriz, Europako parte batek aurrera eraman zuen integrazio-prozesua izan da erreferente nagusietako bat. Proiektu horren atzetik hainbat motibo eta hainbat bultzatzaile topa zitezkeen.
2017
‎Segidan, ikasle txinatarren asebetetze maila azaltzen saiatuko naiz; eurei eskolan egin zieten harrera prozesuari lotutako asebetetze maila, hain zuzen ere. Halako prozedura bat aurrera eramateko, eta hizkuntza bera muga handia izango zela aurreikusita (ikasle txinatarrek ez zituzten ez gaztelera ez eta ingelesa ere ezagutzen, eta irakasleak ere ez zekien txineraz), irakasle-ikasle arteko komunikazioa errazteko tresnak erabiltzea erabaki nuen.
‎Hala ere, garrantzitsua da inkesten mugei erreparatu eta ekintza hauen alde ez-materiala aintzat hartzea, hots, pertsonen esperientzia subjektiboei, esanahiei erreparatzea, izan ere, genero ezberdintasun hauek hobeto ulertzeko eta egoerari aurre egiteko estrategien inguruan sakontzeko aukera emango duela uste dugu. Bide honetan, autore hau burutzen ari den tesia lehenengo pausua da, etorkizuneko ikerketen bidez sakontzen joan daitekeena, hala nola, momentu honetan eskuartean duen beste ikerketa proiektu batzuetan. 6Proiektua Matxalen Legarreta eta Amaia Agirre-Miguelezekin batera aurrera eramaten ari da, AFIT ikerketa taldearen barruan. Ikerketaren titulua hauxe da:
‎Ikerketa esploratorio hau ingurune soziolinguistiko euskaldun batean kokatutako Gipuzkoakoeskola batean aurrera eraman da. Ikerketarako lagina, Lehen Hezkuntzako 11 ikasle etorkin izan diraeta guztiak euskara ikasten ari dira hizkuntza berri moduan.
2019
‎Beraz, hezkuntza gaietan adituak diren profesionalen topagunebezala ulertu liteke. Horrek kokaleku ezin aproposagoa bilakatzen du hezkuntza praktikeneraldaketaren eta ebaluazioaren arloaz kezkatzen den ikerketa bat aurrera eramateko.
‎IVM programetan egindako azken behaketek erakutsi dute oozitoen ehuneko handi batek ez duelalortzen enbriogenesi normal bat aurrera eramateko gaitasuna edo garapen-konpetentzia (Sanchez F. etalank., 2015) eta, horregatik, beharrezkoa ikusi da heltze-prozesuaren aurreko etapari ere arretaeskaintzea (Pre-IVM). Horretarako, konpetentzia sexuala garatu ez duten saguen oozito heldugabeakerabili ziren (29 eguneko saguak) heltze-prozesuaren aurreko etapa horretan azterketak egiteko.Oozitoaren heltze-prozesu egoki baten adierazleetariko batzuk dira oozitoaren diametroaren neurriaeta korpuskulu polarren eratzea.
‎Animalia hau presente dagoenerreketan zein emari minimo ezarri beharko genukeen ere ez dakigu. Horren guztiaren ingurukoezagumenduan sakontzea ezinbestekoa da espeziearen kudeaketa egoki bat aurrera eraman ahalizateko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia