2011
|
|
–Altxaera planoak: behatzaileak aurretik ikusitako objektu
|
baten
aurpegi baten marrazkia da. Eraikuntzan, fatxada plano ere esaten zaie.
|
|
–Profil planoak: albo batetik ikusitako objektu
|
baten
aurpegi baten marrazkia da. Egia esan, profil planoak altxaera planoak dira, baina marraztu behar dugun objektuaren alboei dagozkie.
|
2015
|
|
Ohatilen, erizainen eta bisitarien etengabeko joan etorriez gain, metro eta erdi baino gehiagoko altuera izango duten robotak ikusi ahal izango ditugu. Buruaren ordez pantailak izango dituzte, eta horietan lankideak agurtzen dituen mediku
|
baten
aurpegi irribarretsua ikusi ahal izango da.
|
2017
|
|
Arku luzera bera norabide metodoarekin, kurbak proiekta daitezke X Y koordenatuen software
|
batetik
aurpegi batean u v isokurba duten koordenatuen software batera, kurbaren arku luzerak X norabidean (edo u isokurban) eta Y norabidean (edo v isokurban) mantenduz.
|
|
Modelaketa sinkronikoko Berrerabili komandoekin, pieza
|
baten
aurpegiak berrerabil ditzakezu, eta, behar izanez gero, funtzioa alda dezakezu.
|
|
Gorputz
|
baten
aurpegi multzoa kopiatzen du, jatorrizko aurpegi multzoa bere horretan utzita.
|
|
Solido
|
baten
aurpegiak, hurrengo animazioan, honela mugitzen dira: kota lineal bat ezartzen da jatorri puntuak eta neurri puntuak erabiliz; mugitu nahi diren aurpegiak hautatzen dira, eta, ondoren, kotaren balioa aldatzen da.
|
|
Erabil ezazu modelaketa sinkronikoko Talde aurpegia komando berria talde
|
batean
aurpegiak ordenatzeko:
|
|
Azalaren lodiera aplikatzen du, eta gorputz solido
|
baten
aurpegiak irekitzen ditu azal bat osatzeko.Eragiketa honen bidez, azal moldagarriaren portaera ere gehitzen zaio gorputzari.
|
|
– Kokapen aurpegia izan daiteke forma askeko aurpegi
|
bat
aurpegi lau lau bat izan beharrean, irtengune angeluzuzenaren kasuan gertatzen den bezala.
|
|
– Hutsune orokor baten kokapen aurpegia izan daiteke forma askeko aurpegi
|
bat
aurpegi lau lau bat izan beharrean, beste hutsune aukera batzuekin gertatzen den bezala.
|
|
Honekin, gorputz laminar bat erabil daiteke gorputz solido
|
baten
aurpegietako bat ordezteko.Xafla baten adabakia beste xafla batean ere erabil dezakezu.
|
|
Honekin, gorputz solido
|
baten
aurpegi konektatuen multzoak ken daitezke.Oso erabilgarria da ezaugarri gakoak nabarmentzeko eredu konplexu bat aldatzean, baina xehetasunak berreskuratzeko aukera ematen jarraitzen du.
|
|
Honekin, gorputz
|
baten
aurpegi bat edo gehiago desfasa daiteke aurpegien normaletan.
|
|
Desmoldekaketa operadoreak aurpegiak aldatzen ditu, zehaztutako desmoldekaketa norabide bati dagokion angelu bat izan dezaten.Desmoldekaketa operadorea, oro har, patroi, pieza, molde edo trokel
|
baten
aurpegi bertikalak makurtzeko erabiltzen da, pieza moldetik edo trokeletik arrastatzean aurpegiak banandu daitezen, batzuk besteen gainean irristatu beharrean.Marraztutako aurpegiei esker, pieza edo patroia eta haren moldea edo trokela erraz banantzen dira.
|
|
Multzo
|
baterako
aurpegiak hautatu dituzunean eta haien lodiera zehaztu duzunean, erabil ezazu Multzoa osatu eta hurrengo multzoa hasi botoia ixteko.
|
|
Kopia matrize bat sortzen du lehendik dauden irudietatik, eta geometria guztia baliozkotzen du.Orokorra motako matrize baten kopia
|
batek
aurpegiaren ertz bat zeharkatu dezake.Era berean, Orokorra motako matrize baten kopiak aurpegi batetik bestera pasa daitezke.
|
|
Aurpegi offseta erabil dezakezu gorputz
|
baten
aurpegi edo irudi baten edo batzuen edo gorputz oso baten offseta egiteko, aurpegien normaletan zehar.
|
2018
|
|
Aurpegi simetriak zehazten du pertsona
|
baten
aurpegia, eta aurpegiko elementuak (begiak, sudurra, bekainak...) era orekatuan, baliokidean edo ia ia era berberean aurkezten ditu.
|