Emaitzak: 8
2010 | ||
petrolioaren negozioa dolarretan egiten zen eta dolarra1971n eta 1973an debaluatzea petrolioaren negoziorako kaltegarria izan zen etahau petrolioaren prezioaren igoeraren atzean zegoen arrazoietako bat izan zen.Petrolio produktoreen sarrera igoera gastu ahalmena baino handiagoa izan zen etapetrodolar asko Iparraldeko bankuetan gorde ziren. Iparraldeko bankuek, beraz, irtenbide | bat aurkitu nahian Hegoaldeko herrialdeei maileguak oso erraz eta osomerke eman zizkieten gehiegi aztertzeke ordaintzeko gai izango ziren ala ez.Kontuan izan behar da garai hartan Iparraldea krisi sakonean sartuta zegoela etaberaz kreditu eskaria erabat geldotuta. Eta Hegoaldera emandako mailegu askointeres tasa aldakorrean eman ziren. | |
Cristobal Colon eta bere tripulazioa, Errege Katolikoek bidalita, espeziak erosteko Indiarako bidezidor | bat aurkitu nahian, kontinente berri batekin topatu ziren: Amerika. | |
2014 | ||
Shneidman ek (1985) sufrikario sakon bat sortzen duen arazo bati irteera bilatzeko ahalegin kontziente moduan interpretatzen du suizidioa. Bere buruaz beste egiten duenak soluziobide | bat aurkitu nahi du. Kontzientziari amaiera eman nahi izaten dio. | |
2015 | ||
Ikerketa lan honetan esperientzien diseinua ardatz hartuta, zaborren sorrera etakudeaketarekin lotuta dagoen arazoari soluzio | bat aurkitu nahi dion proiektua aurkezten da.Horretarako, esperientziak diseinatzeko metodologiaren analisi fasea deskribatzen da, eta berebaitan eman diren pausu eta erramintak azaltzen dira. | |
Ikerketa lan honetan esperientzien diseinua ardatz hartuta, zaborren sorrera eta kudeaketarekinlotuta dagoen arazoari soluzio | bat aurkitu nahi zaio. Eta horretarako, esperientziak diseinatzekometodologia bat erabili da. | |
Honela, ikerketa lan honetan esperientzien diseinua ardatz hartuta, zaborren sorrera etakudeaketarekin lotuta dagoen arazoari soluzio | bat aurkitu nahi zaio. Eta horretarako, esperientziak diseinatzeko metodologia bat erabili da. | |
Efektu honen arabera, irakasleak saihestu egiten du ikaslearekin eztabaidatzea, gaizki erantzungo duen beldurrez. Irakasleak ez du ikaslea desanimatu nahi, eta, horrenbestez, jakintza zientifikoaren zertzeladaren | bat aurkitu nahiko du haren diskurtsoan, nahiz eta eztabaidagai den jakintzaren aztarnarik ez egon. | |
2019 | ||
Eskolak duen kezka honen aurrean konponbide | bat aurkitu nahi zaio ergatiboaren markarenerabilerari. Hori horrela, ikerketa honetan ergatibo marken erabilera sendotzeko ahozko hizkuntzanoinarritutako eskola praktika bat (irakasle jarduera mota bat) ikertzea izango da helburu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
bat | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat aurkitu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat aurkitu nahi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |