Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Autoreok diskurtso-tipologiajartzen dute adibide modura. Irakaskuntzaren helburuak testu-generoen araberaantolatu nahi badira, lehenengo eta behin, gaur egun ditugun testu-tipologia ereduenartean bat aukeratu beharko da, eta badakigu aukera hori ez dela batere erraza.
2003
‎Donostiako bileran jorratutako gai garrantzitsuena UEU etengabe berritu beharra izan zen. Zenbait lagunen iritziz, Euskal Unibertsitatean jardunaldi batzuk ohitura bihurtu ziren, eta molde klasikoak (klaseen lehentasuna mintegien aurrean, irakasle-ikasle bikoiztasuna) errepikatu egiten ziren Larraonan136 Egoera hori konpontzeko proposamen berria eta garrantzitsua aurkeztu zuen Natur Zientziak Saileko Martxel Aizpuruak, zenbait sailetan aplika zitekeena, «eskualde bat aukeratu behar genuen, UEU egingo den herritik hurbil. Herri honen ingurura joango ginake bi egunez behin edo eta beste egunetan ikusitakoaz mintegi batzu ukango genituzke, Teoria-Praktika lotu nahiean.
2005
‎Baldin eta edozein arrazoi dela kausa (galdu edo desegin) holotipoa desagertzen bada, orduan lektotipoa definitu behar da. Hau da, serie tipikoan beste ale bat aukeratu behar da lehengo holotipoa ordezteko. Eta serie tipiko osoa galtzen den kasurako, Nazioarteko Kodeak neotipoa aukeratzea agintzen du espezie barruko aleen artean.
2008
‎Galdetegietan gurasoei euren ikasketa mailaz ere itaundu zaie, gurasoen ikasketa mailak seme-alaben komunikazio-eta hizkuntza-garapenean izan dezakeen eragina neurtzeko. Lau erantzun hauetako bat aukeratu behar izan dute: 1 eskolatu gabe, 2 Lehen Hezkuntza egina, 3 Bigarren Hezkuntza egina (Batxilergoa zein Lanbide Heziketa), eta 4 unibertsitateko ikasketak amaituta.
2009
‎Lehenengo pausoan zenbaki bat aukeratu behar du zoriz programak. Baina nola aukera dezakegu zoriz zenbaki bat?
‎· Bideratzaile talde bat identifikatzea. Adibidez, ISP baterako sarrera diren bideratzaile guztiak identifikatuz, ISP horien bezeroek ez dute ISParen bideratzaile konkretu bat aukeratu behar. Era berean, sare baten bideratzaile guztiek konpartitu dezakete anycast helbidea.
2014
‎Ondoren, sistemak ikasi egiten du, eta gutxika hurrengo faseetanautomatizatzen doa.Traiiskiipzioak erauziO ERROREA: Aldaera bat eta hitz edo agerpen bat aukeratu behar duzu!. Hitza:
‎Transkripzio-zatiakoinarrizkoak dira agerpenak aztertu, taldekatu eta desanbiguatzeko.Transkripzioak erauziO ERROREA: Aldaera bat eta hitz edo agerpen bat aukeratu behar duzu! Q erteera (1,0) 2 erteeran (0,4), erten (202, 0) 2] ertenda (17, 0) |0 ertendakuan (&, 0) [2] ertendakuen (0,3) 2 ertendakun (0,3) 2] ertengo (6,0) 2 ertentzeako (2,0)?
‎Horretarako, garapenaren arlo jakin bat aukeratu behar da, adibidez: hizkuntza, jakintza, gizarte-elkarreragina edo/ eta nortasuna.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia