Emaitzak: 4
2008 | ||
Ez bagaude ados daukagunarekin, beraz, aukera bat bezala har dezagun Bologna. Ez gaude ados egungoaren egituraketa erabat bertikalarekin; neurri handi batean sailetan soilik oinarritutako sistemarekin; Fakultate edota Eskola mailako proiektu hezitzaile konpartituen gabeziarekin; irakaslea hezitzaile izateari ematen zaion balio eskasarekin; gogoeta kritiko baterako espazio faltarekin; ikaslea (hots, pertsona ikasketaria) xede duen heziketa | baten aldeko planteamendu ezarekin; partaidetza sistema ez orekatuarekin; publikotasuna ulertzeko erarekin... | |
2010 | ||
Ibilbide horretan, ezin duguahaztu nazioarteko erakundeek garapen planak aurrera eramateko sortutako egiturekherrialde askotan izan duten eragin zuzena, bai orokorrean bai beraien txirotze prozesuan.Funtsean, 80ko hamarkadatik aurrera, kanpoko zorrak eztanda egin zuenetik hainzuzen, Munduko Bankuak eta Nazioarteko Diru Funtsak zorpeturiko herrialdeei geroeta baldintza gehiago ezarri zizkieten. Bukatzeko XXI. mendeko lehenengo hamarkadan sortu diren garapen alternatibo | baten aldeko planteamendu berriak adibide argibaten bidez jasoko ditugu; hau da, Bolivian 2006ko Nazio Garapen Egitasmoan. Boliviako gizarteak plan hori garatzeko aukera baldin badauka, garapen kontzeptuarinorabide berriztatzaileak zabalduko dizkio. | |
Funtsean, 1980eko hamarkadatik aurrera, kanpoko zorrak eztanda egin zuenetik hainzuzen, Munduko Bankuak eta Nazioarteko Diru Funtsak zorpeturiko herrialdeei geroeta baldintza gehiago ezarri dizkiete, eta horrek haien garapen eredu propioa garatzekooztopo nagusia bihurtu da. Azkenik, XXI. mendeko lehenengo hamarkadan sortu direngarapen alternatibo | baten aldeko planteamendu berriek itxaropena zabaltzen dute etakapitalismo basatiari aurre egiteko premia eta ahaleginak egiten ari direla nabarmengeratzen ari da. Hemendik aurrera ikusiko dugu zer nolako ibilbidea osatzen dutenesperientzia horiek eta noraino munduko botereek oztopatzen dituzten horrelako prozesu autoktonoak. | |
2014 | ||
Shiva ez da Mendebaldekohumanista eta ideal humanista europarraren asmo zein helburuen eta benetakolorpenen artean dagoen distantzia salatzen du. Shivak Mendebaldeko humanismoilustratuaren eta konkista eta esplotazio kolonialistaren arteko harremananabarmentzen du, humanismo barneratzaileago | baten aldeko planteamendu teorikopolitikoa defendatzen duelarik. Horrelako planteamenduaren oinarriak partekatzendituzten beste pentsamendu eta autoreei «neohumanismo» edo humanismo berriarenizena eman ohi zaie (ibidem: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 4 (0,03) |
Lehen forma
baten | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat aldeko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat aldeko planteamendu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |