2001
|
|
Guk lehenengo mailari dagokion puntu hau moldatu genuen. Seiehunordu asko ziren, horrek klasean bostehun ordu zeraman ikasle bat eta zero orduzeraman beste
|
bat
elkarrekin izatea ekar baitzezakeen. Printzipioz hori posiblea da, baina zaila ere bai.
|
2002
|
|
Amaitzeko, Gil Calvo-ren ustez, Beck en tesiaren ospea ez datza arrisku errealen areagotzean(, objektiboki murrizten baitira?), jasaten diren edota irudikatzen diren beldurren kutsapenean baizik. Modarekin edo negozioekin gertatzen den bezala, zikloak gertatzen omen dira ordenatik desordenara, arriskutik ziurtasunera, kausalitate zirkular
|
batean
elkar elikatzen diren mugimendu kolektiboetan. Halakoetan, arriskuaren jatorriak garrantzia galtzen du, behin arrazoi erreal edo irudimenezkoengatik sortuta, birus epidemiologikoak bezala bazter guztietara hedatzen delako.
|
|
17 Mattin Larzabal Gure Irratiko lankideak ArgiaGure Irratiari egindako adierazpenean: «, Irulegiko Irratia eta Zuberoko Boza duela hogei bat egun bildu ginen eta goizetan berri saio
|
bat
elkarrekin ematen hasi gara, gaiak txandakatu eta datorren lekuaren arabera bertako irratiak ematen du albistea. Hau Iparraldeko ohituran sartu den zerbait da.
|
2003
|
|
Udako Euskal Unibertsitatea eta Unibertsitate ofiziala, elkarbilaketa bateruntz abiaturik doaz, noizbait puntu bakartsu
|
batean
elkar topatzeko, bere elementu pertsonal eta bestelako guztiak gogotan izanik, euskal gizarteari erantzun bat emateko, eta denon artean euskal Unibertsitatea izendatzen dugun hori sortzeko.
|
2004
|
|
edozein elkartruke monetariotan akzio erreakzioemozionalak daudela. Eta hori negozio hotzenean ere gertatzen da; demagun bienpresatako kudeatzaileek aireportu bateko batzar areto
|
batean
elkar ikusi dutelalehen aldiz, ordu pare batean itun bat sinatzeko, eta segituan bakoitza bere herriraitzultzeko. Ezezagunen arteko sinatze labur horretan ere, mundu emozionalak eranabarmenean hartzen du parte; eta nork daki, tirabirak badaude, negozio horrengabezia, ekonomikoren?
|
|
Idazkiaren gai nagusia mailasuna da, eta horren objektu zuzena, edertasuna. Platonen iritziz, edcrraden zerbait maitatu ahal izateko, prestakuntza cta heziketa behar dira, eta azken hori honako ideia estetiko hauek ongi ulertzeko oinarritzat hartu behar dira: (1) Arimaren edertasuna gorputzaren edertasunarcn gainetik dago. (2) Jarduera eta ohitura ederrak maitatzen ikasi beharra dago, baita horiek denekcdertasun mota
|
bat
elkarrekin batera dutela ohartzen ere. (3) Ez.agutza mota askotarikoen edertasunaz ohartu behar dugu. (4) Berezko edcrtasuna behar dugu hauteman, ez bakarrik entitate fisikoei eta espiritualei lotutakoa.Lau urratseko ibilbide hori abstrakziorantz hurbiltzen ari da. Platonek EdertasunarenForma deituriko horretara iritsi arte.
|
2007
|
|
Ikertzaileak murgildu behar dujendeak bere munduari eta bizitzari esanahia emateko erabiltzen dituen sinboloetan. Ikerkuntza narratiboa kontakizun partekatu
|
bat
elkarrekin eratuz hastenda gehienetan, eta horrek harreman simetriko eta konfiantzazkoa eskatzen duikerlariaren eta ikertuaren artean.
|
|
Erabakigarriena hiru puntutan bil genezake apika: 1) historia (gizartea, kultura, Estatua) ez dela era guztietako datu heteroklitoen pilaketa mordoilo bat1035, sistema
|
bat
elkarri hertsiki baino dena denarekin; 2) sistema horretako elkar erlazioen bilgune zentrala, geografiak, komertzioak, erlijioak, etab., emaitzatzen duten, eta horietxetan guztietan ere eta guztiekaz ekinkorra den izpiritu nazionala dela; 3) historiaren (gizartearen) ikerketa filosofiko zientifikoaren objektua, ez atal hau edo hura, osotasuna bere osoan dela, non ere dena baita denaren kausa....
|
2008
|
|
bata, 1867ko Batzar Orokorretarako ordezkariaren hautaketa; bestea, Melitón Martinez de la Perak zarratu nahi zuen garbitokia. Hasiera
|
batean
elkarren artean zerikusirik ez daukaten kontuak izan arren, batak zein besteak azken hamarkadan nagusitutako dinamika aspergarria hausten dute, itxurazko lasaitasunaren azpian zerbait mugitzen ari zela islatu nahi izango balute bezala.
|
|
Urte gutxiko aldearekin jaio diren pertsona guztiek kohorte bat osatzen dute, hau da, adina partekatzen duen pertsona talde
|
batek
elkarrekin bidaiatzen du bizitzan zehar (nahiz eta elkar ezagutu ez). Ideia da kohorte jakin bateko pertsona guztiak historia berari daudela lotuta:
|
|
Askotan, bazkide mota ezaugarri hau funtsezkoa da kooperatibaren agintearen egituran. Bazkide mota ezberdinak kooperatiba bakar
|
batean
elkarrekin sortzen duen arazo multzoa zabala da eta ez da batere erraza lan honetan aztertzeko. Momentuz, nahikoa da esatea kooperatibaren agintea kudeatzeko orduan ezagutu behar dela eta oso kontuan hartu behar dela:
|
2009
|
|
Programak edo script ak, lengoaia jakin
|
batean
elkarren segidan idatzitako aginduak baino ez dira. Programako kode lerro bakoitzari sententzia deitzen zaio, eta konputagailuak gauzatu beharreko agindua da funtsean («egin hau» edo «idatzi mezu hori» gisakoak).
|
|
4.16 irudian POP3 lan saio
|
batean
elkarri bidalitako komando eta erantzunak ikus ditzakegu. Irudia irakurgarriago egiteko, ez dira jasotako posta mezuaren goiburuko gehienak agertzen.
|
2011
|
|
Euskaratzailea beste jesuita bat izan zen, Plazido Muxika. Biek elkar ezagutu zuten Muxikak Teologia ikasketak Europan egin zituelako, eta sasoi
|
batean
elkarrekin bizi izan zirelako Valkenburg en (Belgika). Sveinsson en Nonni eta Manni obra, sasoi hartan arrakastatsua eta hainbat hizkuntzatara itzulia izan zen.
|
2012
|
|
Gizarteak dituen gabezien argazki ikaragarriak erabiliz (HIESAk jota hilzorian dagoen gizaseme batena, errefuxiatu itsasontzi batetik bere burua botatzen zuen gizasemearena, eta abar) hartzailea zur eta lur utzi nahi du. Alemanian eta Italian BenettoneLeistungwettbewerbn hainbat irudi debekatu egin dira (moja bat eta apaiz
|
bat
elkarri musua ematen azaltzen dituena edo jaioberri batena) desleialak direla argudiatuz. Izan ere, pertsonen sentimenduak (gupida edo karitatea) astintzen dituzte baina irudi horiek ez dute zerikusirik merkaturatzen diren produktuekin.
|
2015
|
|
Ilustrazio eraikuntzak soilik erakusten ditu erdibidekoen ebakidurak eta sorturiko bi segmentuen arteko proportzioa (11a irudia14), hau da, barizentroak 1:2 proportzioan ebakitzen du erdibideko bakoitza. Egiaz, erdibidekoa proportzio jakin horretan markatzeko pausoa frogapenaren zati da, hau da, erdibidekoek puntu bakar
|
batean
elkar ebakitzen dutela ondorioztatzeko tarteko argumentu bat da; ez da frogapenaren korolario bat, ez da propietatearen ondorio bat, ilustrazio eraikuntza ikusiz inork hori pentsa lezakeen arren. Frogapen eraikuntzak bestelakoa erakusten du (11b irudia15).
|
|
Digitalizazioak eta konbergentziak eragindako lurrikarak kolokan jarri du telebista deitu izan duguna bera ere. Duela gutxi arte, hainbat elementu zehatzen bidez definitzen zena (programa eta genero eskaintza zedarritua, igorle kopuru mugatua, emisio eta errezepzio sinkronikoa eta e rol estua, besteak beste) guztiz bestelako telebista eredu
|
batekin
elkarrekin bizitzera behartuta dago. Ohiko telebista eskaintza baztertu barik, sortu dira beste batzuk, telebistarentzako lurralde berriak zabalduz.
|
2019
|
|
Testaren ideia nagusia honakoa da: sistema automatiko bat kalitatezkoa edo adimenduna dela esateko, sistema hori eta pertsona
|
bat
elkar bereizezinak izan behar dute haiekin orduan. Sistema batek halako propietatea betetzen duen egiaztatzeko, Turingek hainbat epaile zenbaitmakinekin hitz egiten jartzea proposatu zuen, makina batzuen atzean sistema automatikoak eta besteen atzean pertsonak daudelarik.
|