2000
|
|
Alta, honen ondorioak sakonak izan zitezkeen, eta izan ziren, batik bat filosofiarentzat, Vienan filosofia izenaz izendaturiko arazo oro errefusatzera heldu baitzen. Carnapek 1934an aipatu bezala, azpimarratu nahi dut ez garela eskola filosofiko
|
bat
eta ez ditugula tesi filosofikoak proposatzen, edozer gauza izanda ere(...). [E] z diegu gai filosofikoei erantzuten, horren ordez gai filosofiko guztiak errefusatzen ditugu, metafisika, etika edota epistemologiakoak izan.
|
2004
|
|
Guztiak errealitate objektibo matematikoak dira, baina ez dute euren justifikazioa aurkituko mundu materialean, adimenezkoan baino. Hiruki tankerako, lauki tankerako edo biribil antzeko irudiak aurkitu ahal izango ditugu izadian, eta irudi horien antz handiagoa izango dute gizakiek sortutako eraikinek, baina ez dugu ez
|
batean
eta ez bestean sekula aurkituko irudi geometrikoaren ideiak eskatzen duen perfekzioa.
|
2006
|
|
Benetako platonikoak ahal adina mugatuko du bere jardun biologikoa, halaber soziala eta politikoa. Erretiratu egingo da zenobio
|
batera
eta ez du gizarte gorabeheretan esku hartuko. Beste platoniko bakartiekin ere ez du harremanik izango, ez bada haiekin Dialektika praktikatzeko.
|
2010
|
|
hasteko, manu berbera pertsona askori ezarrita, legea izango litzateke, baita pertsona bakarrari ezartzen zaionean ere, bata eta bestea izaera berekoak direla frogatzen bada. Manua pertsona
|
bati
eta ez batzuei aplikatzearen arrazoia izan daiteke, pertsona horrek bakarrik duela manu horren beharrizana.
|
2011
|
|
Gaur egun, Parmenidesek erantzun diezaioke, bata fraktala [da ordea horregatik dela aldi berean
|
bata
eta ez bata.
|
|
Heideggerrek nazional-sozialismoaren bortitzetik itxaro izan duena). Ez
|
bat
eta ez beste da, Bitartea da.
|
2017
|
|
Horrela, bietako bakoitzak etengabe ukatzen duelarik bere baitarako hori Bestea denik, eta izateko duen izate horretan zeharo engaiaturik, jada ez du ukatzeko modurik bera alderantzizko ezeztapena den. Hemen, bat batean, emana agertzen da, baina ez bere baitakoa izatearen identitate baten emaitzatzat, baizik eta nolabaiteko kanpoko mamutzat, bi ezeztapenetatik ez
|
batak
eta ez besteak izateko ez duena eta, halere, biak bereizten dituena. Egia esateko, izate erreflexiboan jada aurkitzen genituen alderantzikatze negatibo horren lehen printzak.
|
2021
|
|
horrexek izan behar luke zinezko amodioaren oinarria; maitaleetako bakoitzak norbere gisa eta beste gisa bizi behar luke bere burua: ez
|
batek
eta ez besteak ez lioke uko egingo bere transzendentziari, ez batek eta ez besteak ez luke mutilatuko bere burua; biek elkarrekin agerraraziko lituzkete munduan balio batzuk eta xede batzuk. Batentzat eta bestearentzat, nork bere burua aurkitzeko bidea izango litzateke amodioa, nork bere burua emanez eta unibertsoa aberastuz.
|
|
horrexek izan behar luke zinezko amodioaren oinarria; maitaleetako bakoitzak norbere gisa eta beste gisa bizi behar luke bere burua: ez batek eta ez besteak ez lioke uko egingo bere transzendentziari, ez
|
batek
eta ez besteak ez luke mutilatuko bere burua; biek elkarrekin agerraraziko lituzkete munduan balio batzuk eta xede batzuk. Batentzat eta bestearentzat, nork bere burua aurkitzeko bidea izango litzateke amodioa, nork bere burua emanez eta unibertsoa aberastuz.
|