Emaitzak: 2
2011 | ||
Ezaugarri horiek, azterketa batean nahiz lan akademiko batean, dokumentuaren edo ariketaren kalitateari eta ikasleak azterketa hori egiteko jarri duen interesari buruzko lehen ikuspegi orokorra ematen diote irakasleari. “Ondo aurkeztutako lan bat zuzentzea errazagoa da irakaslearentzat, eta balorazio ona egiteko aurresaten du”, dio María del Mar Vázquez Sevillako Unibertsitatean 20 urte | baino gehiagoko irakaskuntza esperientzia duen Filosofiako doktoreak. “Ez da erabakigarria kalifikaziorako, edukiak lehenesten baitituzte”, dio Vázquezek, baina “lan ordenatu, argi eta irakurgarri baten eta gaizki aurkeztutako beste baten artean, lehenengoak goi mailako ebaluazioa lortzeko aukera gehiago ditu”. | |
José Quintanal irakasleak, irakasleak, pedagogoak eta Hezkuntza Zientzietako doktoreak, pista adierazgarri batzuk ematen ditu. Irakurketaren eta idazketaren eskola irakaskuntzaren arloan egin duen ikerketa lanari esker, eta hezkuntza maila desberdinetan (Lehen Hezkuntzatik unibertsitatera arte) 20 urte | baino gehiagoko irakaskuntza esperientziari esker, oso gertutik ikusi ahal izan du ikasleen irakurketa errealitatea. Arazoa “ez da maskaratu edo ezkutatu behar, baizik eta aurre egin eta konponbidea emateko neurri egokiak hartu”, dio Quintanalek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baino | 2 (0,01) |
Lehen forma
baino | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baino gehiagoko | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |