Emaitzak: 5
2019 | ||
Beraz, Ramon Saizarbitoriak aurreko eleberrietako esperimentazioa errealismoaren zerbitzura jarriko du, | baina zalantzarik ez dago kontatzearen ekintzak berak garrantzia berreskuratu duela bere narratiban, ohiko kontamoldeei berriro ere bidea zabaldu ziela, berauek sinesgarritasuna helburu duten kontakizun errealistetan beharrezkoak direlako. Honela, Hamaika pauso eta ondoren publikatuko dituen lanak, aztergai dugun Bihotz bi. | |
2021 | ||
Zentzu horretan, irakurketa planen garrantziaz jabetzen hasita daudela adierazten dute (IE3, HIR1), baita ikastetxe batzuetan garatzen hasita ere, ez administrazioaren eskariz soilik, baizik eta irakurketa eta irakurmena bezalako gaitasun baten garapenaren lanketa zeharkakotasunez eta ikuspegi oso batez artikulatzeko tresna ere badelako. IIR1 k bere ikastetxean saiakera horretan dabiltzala diosku, Euskara, Ingeles eta Gaztelaniako mintegietako irakasleak elkarlanean, bateratua eta orokorrean ikastetxe osoari dagokion zerbait, | baina zalantza handiekin ari direla zeregin horretan lanean, eta oraindik egitasmoa borobildu ezinik dabiltzala onartzen du. | |
Egia da horrelako metodologiek parte hartze aktiboagoa eta erantzukizun handiagoa eskatzen diotela ikasleari bere ikas prozesuaren ardura har dezan nahi bada, | baina zalantzak daude ea zenbaterainoko protagonismoa eta eskaintzen zaion irakaslearengandik, horretarako borondatea eta prestutasuna dagoen arren. Izan ere, irakasteko moduetan iraganeko inertzia handiak daudela gaur egun ere ukaezina da. | |
Informazioaren trataeran diharduten kazetariek eta bestelako profesionalek hau ulertu eta bere egin dutela ematen du eta, neurri batean, horrelako eredua sustatzen ere ari direla esan daiteke, horren parte diren heinean. Kulturgintzan ere, beste maila batean bada ere, halako joerak ikusten dira, | baina zalantza hezkuntzan antzematen da (IE7). Teknologia berriak hezkuntzara iritsi direla eta modu naturalean eta integratuan erabiltzen direla zalantzarik ez dago, baina errealitateko alor desberdinekin elkarrekintzan aritzeko beste modu horiek, azkarrak, laburrak eta irudiari oso lotutakoak alegia, hezkuntzara zenbateraino iritsi ote diren ez dago hain argi. | |
Halan, burdia danon artean gora altzau eta barriro eurt eragin eta prest beherantz abietako, | baina zalantzan geure artean nor joango zan ganean, aurrekoan ikusita zelango arriskua izan genduan. Azkenerako, antolatu genduan" konboia". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 5 (0,03) |
Lehen forma
baina | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
baina zalantza | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
baina zalantza egon | 1 (0,01) |
baina zalantza ez | 1 (0,01) |
baina zalantza geu | 1 (0,01) |
baina zalantza handi | 1 (0,01) |
baina zalantza hezkuntza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |