Emaitzak: 8
2014 | ||
Nerearen ama ospitalean dago, burua nahasirik, eta Nereak haren aldamenean egon gura du, lagun egiteko, zer gertatu den ulertzeko, | baina lanak ez dio tarterik uzten. Nerearen eta haren ugazabaren arteko tirabirak guztiz adierazgarriak dira, esan nahiz eta isildu beharrez josiak. | |
2016 | ||
Nire iritzia eman dut, | baina lanak izan ditut iritzia justifikatzeko arrazoiak topatzeko. Nekez eman dut iritzia, informazio gehiegi zegoelako. | |
a) 16 urte edo gehiago dituzten pertsonak, lan ordaindurik ez dutenak, | baina lanerako ahalmena dutenak eta lan ordaindu bila dabiltzanak. | |
Eragin positiboak ala negatiboak diren bereizteko gai izan naiz, | baina lanak izan ditut zer motatako eragina den erabakitzeko | |
Eragiketen propietateak aztertu ondoren, polinomioen arteko batuketak eta kenketak egiten hasi behar duzu. | Baina lan hori urratsez urrats egitea komeni da, kasu errazetatik abiatu eta zailagoetara jauzi eginez. Ea, bada, zer moduz moldatzen zaren polinomiorik sinpleenekin, monomioekin! | |
2017 | ||
Eguerdian ordubete inguruko etenaldia egiten dut bazkaltzeko; ogia eta gurina jaten ditut; edaririk ez didate ematen. Bi seme alaba dauzkat, | baina lan egiteko gazteegiak dira. Bagonetak tiratzen aritu nintzen haurdun nengoenean ere. | |
Gertakizun edo gai bati buruz ikasteko, historialariek lehen eta bigarren mailako iturriak erabiltzen dituzte eta ahal duten informazio guztia ateratzen dute horiek aztertuz. | Baina lan hori modu kritikoan egin beharra dago, benetan gertatu zena azaltzen dutela ziurtatzeko. Azter itzazu labur labur hainbat iturri, horiekin nola moldatzen zaren ikusteko. | |
Horretarako, eragiketen propietateak baliatzen dira.a) Atera itzazu biderkagai komunak honako adierazpen hauetan: a 5x 10= b 3x2+ 9= c 4x2+ 2x= dx+ 5= e 3x+ 15= 3 3b) Garatu honako adierazpen aljebraiko hauek identitate nabarmenak baliatuz: a (x+ 3) 2= b (3x 4) 2= c (x 5) (x+ 5)= d (x2 3) 2= c) Zuzendu itzazu aurreko ekuazioak GeoGebrako Cas kalkulagailua baliatuz. Okerren bat topatuz gero, identifikatu hutsaren zergatia.3 Arakatze jardueraHasierako egoerak estatistika ezagutzak erabiltzea ere eskatuko dizu, | baina lan horietan ere ziur ez zabiltzala hankamotz.Elkartu binaka eta egin honako zeregin hauek: 1 Honako diagrama honetan, ikerketa estatistiko batean informazioa tratatu eta sortzeko egiten diren urratsen berri duzue. Ezaugarri horietako batzuetan, hirugarren zutabean, zeregin batzuk proposatzen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Ikaselkar | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
baina lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
baina lan hori | 2 (0,01) |
baina lan ahalmen | 1 (0,01) |
baina lan egin | 1 (0,01) |
baina lan ez | 1 (0,01) |
baina lan horiek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |