Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2010
‎Artikulu honen bidez gizarte zaurgarritasunean?, vulnerabilidad social?? sakondu nahi da, baina kasu honetan azterketa teorikoan zentratzea baino, jada egin dena behin baino gehiagotan?, egoera hau pairatzen dutenen iritzia jakitea hobetsi da, beronen bidez haien bizipenak hobeto ezagutzeko eta maila teorikoan lantzen dena benetan errealitatean nola gauzatzen den irudikatzeko. Horretarako, pertsona horien egunerokotasuna hobeto ezagutzeko hainbat elkarrizketa egin dira, haien beharrak, nahiak eta etorkizuneko itxaropenak ezagutzeko nahiarekin.
2012
‎Pintore eklektiko batentzako proiektua lanean (hasierako multzoko lanetako bat), aldi berean hutsik eta pinturarekin lotutako espazioei buruzko erreferentziez beteta dagoen barrualdea ageri zaigu. Pintura estilo hiperrealistaren arabera dago egina, eta ametsezko Bilboren ikuspegia ageri zaigu, berriz ere bertako Arte Ederren Museoa daukagularik ikusgai, baina kasu honetan barrualdea da agertzen zaiguna. Bertan, errealitate eta itxuren arteko jokoa sorrarazten du egileak.
2013
‎Ikasle baten aipamenen aurrean, errepikapenaren estrategia erabiltzen du (reading booklets...) (1) esanahia argitzera bideratua. Estrategia berdina ikusiko dugu orain baina xede guztiz bestelakoarekin, («puff, puff, puff») (2) ikasleak aipatutakoaren errepikapena litzateke, baina kasu honetan ahots tonu ironiko bat erabiltzen du eta eskuen mugimenduarekin laguntzen du estrategia; ikasleak esandakoari garrantzia kentzeko, eta lan zama ez dela hain astuna izango adierazteko. Honek ikasgelako giroari dagokionez asko erlaxatzen du, eta ikasleen aurpegietan lasaitasuna agertzen da.
‎Irakasleak galderak formulatzen ditu baina kasu honetan zuzenean ikasle batzuk izendatzeko eta testuingurura ikasle horiek hurbiltzeko asmoz. (25) (T:
2014
‎Goiko formulari segituko dio proba honek, baina kasu honetan hiru kodelariekin egindako ikerketa pilotuaren emaitzak izan dira lanaren oinarria:
2019
‎(2) Ni ez naiz inor bakoitzak duen iritzia edo pentsamoldea aldatzeko, baina kasu honetan ez naiz zurekin ados. (?) (A7)
2021
‎Tam eta Can Vietnamgo bertsioan, aldiz, amaordeak Cendrillon jazartzen segitzen du ezkondu ostean ere, eta Buda da hor heroiari laguntzen diona (Van Tuan, Guillon eta Hoffet Gachelin, 2013). Ikusi dugunez, ugariak dira bertsio guztietan lekuan lekuko erlijioek utzitako aztarnak, erlijio kristauarenak nagusiki, baina kasu honetan, budismoarena oso modu esplizituan.
2022
‎Lehenengo hirurak zatikiak ikuspegi grafikotik zenbakira eramateko proposamenak dira, zati osotasuna ikuspegia lantzen dutenak (Txikipediako sarreran landuta dagoen edukia da). Zatikiak ikuspegi grafikotik zenbakira eramateko proposamenak dira hurrengo biak ere, baina kasu honetan arrazoiaren ikuspegia lantzen da (egin molde horiei buruzko informaziorik ez dago Txikipediako sarreran). Hurrengo ariketa aurrekoen ildo beretik doa, baina zatikien multzoaren ikuspegia lantzen du (eduki hori ere ez dago Txikipediako sarreran); 7 galdera zatiki propio eta inpropioak identifikatzeko ariketa da (Txikipediako sarreran garatua dagoen ideia); azken galdera zatikien irakurketari buruzkoa da (Txikipediako sarreran azaltzen den edukia da ere bai)
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia