2010
|
|
Artikulu honen bidez gizarte zaurgarritasunean?, vulnerabilidad social?? sakondu nahi da,
|
baina
kasu honetan azterketa teorikoan zentratzea baino, jada egin dena behin baino gehiagotan?, egoera hau pairatzen dutenen iritzia jakitea hobetsi da, beronen bidez haien bizipenak hobeto ezagutzeko eta maila teorikoan lantzen dena benetan errealitatean nola gauzatzen den irudikatzeko. Horretarako, pertsona horien egunerokotasuna hobeto ezagutzeko hainbat elkarrizketa egin dira, haien beharrak, nahiak eta etorkizuneko itxaropenak ezagutzeko nahiarekin.
|
2012
|
|
Pintore eklektiko batentzako proiektua lanean (hasierako multzoko lanetako bat), aldi berean hutsik eta pinturarekin lotutako espazioei buruzko erreferentziez beteta dagoen barrualdea ageri zaigu. Pintura estilo hiperrealistaren arabera dago egina, eta ametsezko Bilboren ikuspegia ageri zaigu, berriz ere bertako Arte Ederren Museoa daukagularik ikusgai,
|
baina
kasu honetan barrualdea da agertzen zaiguna. Bertan, errealitate eta itxuren arteko jokoa sorrarazten du egileak.
|
2013
|
|
Ikasle baten aipamenen aurrean, errepikapenaren estrategia erabiltzen du (reading booklets...) (1) esanahia argitzera bideratua. Estrategia berdina ikusiko dugu orain baina xede guztiz bestelakoarekin, («puff, puff, puff») (2) ikasleak aipatutakoaren errepikapena litzateke,
|
baina
kasu honetan ahots tonu ironiko bat erabiltzen du eta eskuen mugimenduarekin laguntzen du estrategia; ikasleak esandakoari garrantzia kentzeko, eta lan zama ez dela hain astuna izango adierazteko. Honek ikasgelako giroari dagokionez asko erlaxatzen du, eta ikasleen aurpegietan lasaitasuna agertzen da.
|
|
Irakasleak galderak formulatzen ditu
|
baina
kasu honetan zuzenean ikasle batzuk izendatzeko eta testuingurura ikasle horiek hurbiltzeko asmoz. (25) (T:
|
2014
|
|
Goiko formulari segituko dio proba honek,
|
baina
kasu honetan hiru kodelariekin egindako ikerketa pilotuaren emaitzak izan dira lanaren oinarria:
|
2019
|
|
(2) Ni ez naiz inor bakoitzak duen iritzia edo pentsamoldea aldatzeko,
|
baina
kasu honetan ez naiz zurekin ados. (?) (A7)
|
2021
|
|
Tam eta Can Vietnamgo bertsioan, aldiz, amaordeak Cendrillon jazartzen segitzen du ezkondu ostean ere, eta Buda da hor heroiari laguntzen diona (Van Tuan, Guillon eta Hoffet Gachelin, 2013). Ikusi dugunez, ugariak dira bertsio guztietan lekuan lekuko erlijioek utzitako aztarnak, erlijio kristauarenak nagusiki,
|
baina
kasu honetan, budismoarena oso modu esplizituan.
|
2022
|
|
Lehenengo hirurak zatikiak ikuspegi grafikotik zenbakira eramateko proposamenak dira, zati osotasuna ikuspegia lantzen dutenak (Txikipediako sarreran landuta dagoen edukia da). Zatikiak ikuspegi grafikotik zenbakira eramateko proposamenak dira hurrengo biak ere,
|
baina
kasu honetan arrazoiaren ikuspegia lantzen da (egin molde horiei buruzko informaziorik ez dago Txikipediako sarreran). Hurrengo ariketa aurrekoen ildo beretik doa, baina zatikien multzoaren ikuspegia lantzen du (eduki hori ere ez dago Txikipediako sarreran); 7 galdera zatiki propio eta inpropioak identifikatzeko ariketa da (Txikipediako sarreran garatua dagoen ideia); azken galdera zatikien irakurketari buruzkoa da (Txikipediako sarreran azaltzen den edukia da ere bai)
|