Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2002
Baina irakasleak ez dira irakaskuntzan parte hartzen duten langile bakarrak. Teknika laguntzaileak garrantzihandikoak dira honetan ere, bereziki eskola praktikoetarako.
2007
‎Azken eguna hari eskaini behar zion, eta ez zuen gurdia idien aitzinean paratu nahi. Ikasgaia errematatuko zuen azken zirto baten zain zegoen Migel, baina irakasleak ez zuen deus gehiago erran.
2008
‎Ikasle bihurrien moduan, txirrina jo baino pixka bat lehenago irten nahi izan zuten kanpora aurreko zazpiek, baina irakasleak ez zien utzi. 48,5 kilometroan, denak tropelera.
2014
‎" Aitatxi, aitatxi, manifa batetan nintzen euskararen alde Bardozen. Baina irakasleak ez zuen nahi deusik jakin. Ez dakit batere zer egin behar dugun...
2016
‎Ez dago gaizki, baina irakasleak ez du mezurik uzten, ez dit desorduko telefono deirik egiten, ez dakit hurrengo hitzordua noiz izango dugun ere.
2017
‎Egunak ematen dituzte han hiltzaileen aitorpenak arakatzen, horrekin literatura egiteko modu berri bat aurkituko dutelakoan. Niri interesik gabeko jardunak iruditzen zaizkit, baina irakasleak ez die haiei niri eman didan egurrik ematen.
2018
‎Bai, baina irakasleari ez! Pasioa falta zaio!
2020
‎Ikastetxe haietako irakasleak izan ziren lehenak kezkatzen, haiek ari ziren katalana irakasten ikasle haiei. Orain asko kostatzen da garai hura gogoratzea, baina irakasleek ez zekiten desberdintzen amazigera eta arabiera. Marokoarrek arabieraz aparteko hizkuntzaren bat hitz egin zezaketenaren arrastorik ez zuten eskoletan.
2021
‎BE1 ek saretzea aipatzerakoan, irakaskuntzarekin lotura duten baina irakasleak ez diren profesionalekiko harremana ere ekarri izan da mahai gainera, aurreko ataletan Idazleak ikastetxeetan edo Musikariak ikastetxeetan programei erreferentzia egiterakoan. Egitasmook zein idazle, musikari edota beste sortzaileekin sortzen diren lankidetzak balioan jarri izan dituzte parte hartzaileek, eta aldi berean, sortzaileokin eraikitzen diren harremanak zaintzeko beharra nabarmendu izan da.
‎Motibazioak ikas eta irakas prozesuetan duen garrantziak adostasuna sortzen duen bitartean, irakasleen motibazioak ez ditu ikuspegi berdinak sorrarazten. Izan ere, Irakaskuntzarekin harremana duten baina irakasle ez diren profesionalek irakasleengan motibazioa falta zaiela uste dute (GE4, EIAE3, IEE1, NE1), salbuespenak salbuespen, jakina; edo, aurreko ataletan aipatutako arrazoi desberdinen ondorioz, motibazioak sufritu egiten duela, behintzat. Izan ere, argi adierazten dute motibazioa ez dela berezko ezaugarri edo konstante bat, baizik eta gora beherak dituen eta elikatu behar den lanbidearen baldintza.
‎Esango nuke ezetz. Agian, badauzkatelako beharrizan literario batzuk baina irakasleok ez dakigu, eta igual beharrizanak dauzkaten ikasleek ere ez dakite daukatenik edo hori beharrizan literario bat denik. Rollo bat iruditzen zaie, adibidez, komentario literario formal bat edo egitea, baina gero batzuek onartzen dizute disfrutatu egiten dutela ondoren.
2022
‎Ez daude oso ohiturik honelako ikasgai saio serio batean irakaslea kantuka entzuten. Lotsa sumatzen dute bere baitan, baina irakasleak ez du horrelakorik. Beharrezkoa da abestia, hitzak ahaztu direnean abestiak ekartzen baitu haurtzaroko doinuaren gomuta eta hurbildu egiten du airearen mina eta aita semeen arteko besarkadaren sentiberatasuna.
2023
‎Bizkitartean, munduan ez bada, bere klaseko gazteriarengan eragin dezake irakasleak; baina irakasleak ez ezik, aitak eta amak ere bai; eta inguruko profesionalek; eta herrikideek. Elkarren arteko sostenguan aurki dezakegu aterabidea, menturaz, eta ez bakarka; elkarri konfiantza eginez eta izua gure bihotza bihurdikatzera utzi gabe.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia