2002
|
|
|
Baina
irakasleak ez dira irakaskuntzan parte hartzen duten langile bakarrak. Teknika laguntzaileak garrantzihandikoak dira honetan ere, bereziki eskola praktikoetarako.
|
2007
|
|
Azken eguna hari eskaini behar zion, eta ez zuen gurdia idien aitzinean paratu nahi. Ikasgaia errematatuko zuen azken zirto baten zain zegoen Migel,
|
baina
irakasleak ez zuen deus gehiago erran.
|
2008
|
|
Ikasle bihurrien moduan, txirrina jo baino pixka bat lehenago irten nahi izan zuten kanpora aurreko zazpiek,
|
baina
irakasleak ez zien utzi. 48,5 kilometroan, denak tropelera.
|
2014
|
|
" Aitatxi, aitatxi, manifa batetan nintzen euskararen alde Bardozen.
|
Baina
irakasleak ez zuen nahi deusik jakin. Ez dakit batere zer egin behar dugun...
|
2016
|
|
Ez dago gaizki,
|
baina
irakasleak ez du mezurik uzten, ez dit desorduko telefono deirik egiten, ez dakit hurrengo hitzordua noiz izango dugun ere.
|
2017
|
|
Egunak ematen dituzte han hiltzaileen aitorpenak arakatzen, horrekin literatura egiteko modu berri bat aurkituko dutelakoan. Niri interesik gabeko jardunak iruditzen zaizkit,
|
baina
irakasleak ez die haiei niri eman didan egurrik ematen.
|
2018
|
|
Bai,
|
baina
irakasleari ez! Pasioa falta zaio!
|
2020
|
|
Ikastetxe haietako irakasleak izan ziren lehenak kezkatzen, haiek ari ziren katalana irakasten ikasle haiei. Orain asko kostatzen da garai hura gogoratzea,
|
baina
irakasleek ez zekiten desberdintzen amazigera eta arabiera. Marokoarrek arabieraz aparteko hizkuntzaren bat hitz egin zezaketenaren arrastorik ez zuten eskoletan.
|
2021
|
|
BE1 ek saretzea aipatzerakoan, irakaskuntzarekin lotura duten
|
baina
irakasleak ez diren profesionalekiko harremana ere ekarri izan da mahai gainera, aurreko ataletan Idazleak ikastetxeetan edo Musikariak ikastetxeetan programei erreferentzia egiterakoan. Egitasmook zein idazle, musikari edota beste sortzaileekin sortzen diren lankidetzak balioan jarri izan dituzte parte hartzaileek, eta aldi berean, sortzaileokin eraikitzen diren harremanak zaintzeko beharra nabarmendu izan da.
|
|
Motibazioak ikas eta irakas prozesuetan duen garrantziak adostasuna sortzen duen bitartean, irakasleen motibazioak ez ditu ikuspegi berdinak sorrarazten. Izan ere, Irakaskuntzarekin harremana duten
|
baina
irakasle ez diren profesionalek irakasleengan motibazioa falta zaiela uste dute (GE4, EIAE3, IEE1, NE1), salbuespenak salbuespen, jakina; edo, aurreko ataletan aipatutako arrazoi desberdinen ondorioz, motibazioak sufritu egiten duela, behintzat. Izan ere, argi adierazten dute motibazioa ez dela berezko ezaugarri edo konstante bat, baizik eta gora beherak dituen eta elikatu behar den lanbidearen baldintza.
|
|
Esango nuke ezetz. Agian, badauzkatelako beharrizan literario batzuk
|
baina
irakasleok ez dakigu, eta igual beharrizanak dauzkaten ikasleek ere ez dakite daukatenik edo hori beharrizan literario bat denik. Rollo bat iruditzen zaie, adibidez, komentario literario formal bat edo egitea, baina gero batzuek onartzen dizute disfrutatu egiten dutela ondoren.
|
2022
|
|
Ez daude oso ohiturik honelako ikasgai saio serio batean irakaslea kantuka entzuten. Lotsa sumatzen dute bere baitan,
|
baina
irakasleak ez du horrelakorik. Beharrezkoa da abestia, hitzak ahaztu direnean abestiak ekartzen baitu haurtzaroko doinuaren gomuta eta hurbildu egiten du airearen mina eta aita semeen arteko besarkadaren sentiberatasuna.
|
2023
|
|
Bizkitartean, munduan ez bada, bere klaseko gazteriarengan eragin dezake irakasleak;
|
baina
irakasleak ez ezik, aitak eta amak ere bai; eta inguruko profesionalek; eta herrikideek. Elkarren arteko sostenguan aurki dezakegu aterabidea, menturaz, eta ez bakarka; elkarri konfiantza eginez eta izua gure bihotza bihurdikatzera utzi gabe.
|