Emaitzak: 6
2002 | ||
Ikasle horientzat ingelesa bigarren hizkuntza da, etahorretan ongi trebatzeko, modu isolatu batean baino, alegia, ohiko gramatika lezioen bidez baino, edukien bitartez lantzen da hizkuntza, hots, hizkuntza erremintaizanik zenbait edukiez jasotzeko. Arrazoi ezberdinak daude planteamendu horriekiteko, | baina honako hau da garrrantzitsuena: helburua hainbat edukiez jabetzeaizanik, komunikazio tresnaz ere, zeharka izah arren, egokiro jabetzen da ikaslea.Horrez gain, helburua hizkuntza bera denean, eta ez, esate baterako, Estatistikako kontzeptu batzuk ikastea?, eskasa da motibazioa. | |
2008 | ||
Bertan hainbat ezaugarri jar daitezke. Horien artean, defaults partizio arruntentzat eta sw swap motakoentzat dira ohikoenak, | baina honako aukera hauek ere interesgarriak dira (man fstab erabiltzeak laguntzen du honetan): | |
2009 | ||
Sare arkitektura horren sarbide mailaren zerbitzua, edozein sare mota erabilita, sare berean dagoen beste konputagailuraino informazioa eramatea da. | Baina honako bi arazo hauek konpondu gabe gelditzen dira arkitektura horrekin: | |
2010 | ||
Zergatik? Zenbait arrazoi aipatu dira horretarako | baina honako bi hauek azpimarra daitezke: | |
2012 | ||
Gure kasurako, praktikan, egituraburujabearen irizpidea darabilgu. Irreala izango litzateke denek tamaina berdinaizatea, | baina honako hau tamaina egokienera iristeko hurbilketa saiakera bat dugu.Aurrekari teoriko gutxi daude: Grezia Klasikoan bi, alde batetik Platonek, bereLegeak liburuan, beraien burua defendatzeko adina zirenak zioen, edota, bestebatean, 5.040 familia. | |
2017 | ||
1526 urtean, ura igotzeko helburuarekin, garaiko ingeniari alemaniar ospetsuenetariko batzuek zenbait ponpa instalatu zituzten, haien hoditeriekin.Baina gainditu beharreko garaiera hain zen handia non ponpek eta hodiek ezin izan baitzuten sortutakopresio handia jasan. Urte batzuk beranduago, 1562 urtean hain zuzen ere, Juan de Coten eta MaestreJorgek beste saiakera batzuk egin zituzten, | baina honakoetan ere helburua lortu gabe. Halere, ez dagoargi euren lana proiektu hutsa izan ote zen edota saiakera esperimentalak egin ote zituzten (Escosura yMorrughi, 1888). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina honako | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina honako bi | 2 (0,01) |
baina honako hau | 2 (0,01) |
baina honako aukera | 1 (0,01) |
baina honako ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |