Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 79

2000
Baina gu ez bezala, dei deigarri hark deitua izan zen Pedro Huizi, itxura batean... eta harenganat gindoazen osaba eta biok, Florentziarat, gogoz gainezka, amak —Ubarneko damak— emanikako direkzionerat. Baita kezkaturik ere, zeren baitzirudien ezen urtebete zeramala Pedroren amak semearen berririk jaso gabe.
2002
‎oihanetan ehizan jarduten dutenak, iturrietako uretan bizi direnak eta beste hainbat. Baina guk ez dakigu ezer ninfei buruz. Zoritxarreko hiru atso besterik ez gara, ilunpean ibiltzen diren hiru emakume xahar, betidanik hirurontzat begi bakar bat besterik eduki ez dugun koittadu hirukotea.
‎Zer esan nahi du horrek? Ba, zortzi garela eta ez dela erraza izango, baina gu ez garela hemen egongo. Guztiak, mesedez, lehen zegoen bezala geratu behar du, bai?
2003
‎Garai bateko maitaleei ere egiten zizkien bisitak eta haiengandik ere oharren bat utzita alde egingo zuen, emakume desberdinek deitzen baitzuten etxera, ahots larrituarekin beregatik galdetuz. Ni ere ez nintzen erabat bakarrik bizi, neure adiskideak nituen eta noizik behin etxera itzultzean nire ibilien berri zehatzegia ote zuen irudipena izaten nuen, baina guk ez genion elkarri ezer galdetzen, bakoitzak nahi zuena kontatzen zuen soilik. Behin pistola batekin agertu zen etxean eta egunen batean Romain Garyk egin zuena egiteko balioko ziola esan zidan.
‎Orain asko gogoratzen dituzu" Garazi eta Kattin, beti elkarrekin" eta horrelakoak, baina gu ez gara beti elkarrekin ibiliak, ez. Non zinen orain bi urteko asteburuetan?
2006
‎Ez geneukan denbora galtzerik, gure aurretik haitzetan behera norbait jaitsi bazen, gauza bera egingo genuen guk ere. Baina guk ez genekien biderik.
‎Zortzi kanoi, lau torreta eta obus jaurtigailua. Azaldu zenean, merkanteak bandera zuria atera zuen, baina guk ez genekien zer egin, bidean bi arraste ontzi arrimatu zitzaizkigulako, babes bila. Zelan ere ez dakit, hasten dira Nabarra eta Canarias elkarri tiroka...
2007
‎–Horixe, eta odolbilduak ere bai, pasatu egiten dira. Baina gu ez gara gorputzeko minez ari, Olaia, uste nuen amore minez ari ginela. Badakit maiteminak ere pasatu egiten direla, baina une honetan gezurretan ariko nintzateke, Ikerri maite dudala esango banio.
‎–Pero ¿ cómo podemos aplicar esta distinción a nuestra vida política e histórica??, galdetzen du Cassirer-ek, beste askok bezalaxe. Historiak jakingo du, baina guk ez. Hegel-ek ez baitu irizpide garbirik ematen, erreala noiz bai eta noiz ez den egiaz erreala bereizteko.
‎Jende zaharrak bai, jende zaharrak asko begiratzen du leihotik. Askotan, edozein etxetako errezelen atzean amona baten begiak egoten dira ezkutatuta, baina guk ez dugu ohiturarik; errezelek ez dituzte gure begi gosetiak estaltzen; alderantziz, gure intimitatea babesten bide dute besteen begi kuxkuxeroetatik. Adinak, antza, bizitzari begira jartzen gaitu gortina loratuen atzetik.
2009
‎Oinarrizkoa da fenomeno honen kontzientzia izatea: antzinako mundutik zalantza gabe hainbat gauza bizirik dago gure baitan, mundu modernotik mila gauza heredatu dugu; baina gu ez gara mundu horietako ez bat eta ez bestekoak, eta geure mundu bat ez daukagu. Gu puskailetakoak gara.
‎– Baina guk ez genekien urpera joango ginenik? –esan zuen Hamarrek, burumakur.
2010
‎Otegiren hitzetan, lurralde ikuspegia besterik ez zen: . EAJk Ibarretxe egotea proposatu zuen, baina guk ez genuen ikusten. Eta ez genuen ikusten, arrazoi sinple bategatik.
‎Orduan, kontseilu euskal nafarraren planteamendua egin genuen. Hasierako eztabaidetan Lankidetza Organo Komuna esaten hasi ziren, baina guri ez zitzaigun gustatzen, besteak beste iraganean porrot egindako esperientzia baten izena zelako?.
‎Guardia zibilekin. Tarte txiki batzuk egon dira, baina guretzat ez zen ezer berria. Arriskua handiagoa duzu, beste aldekoak atxilotzen dituzten neurrian.
‎–Batak eta besteak eskatuta EAJ prozesuan sartu zenerako, beraien artekoa [PSOEren eta ezker abertzalearen artekoa] porroterako bidean zegoen. EAJk parte hartu zuen elkarrizketa prozesu horretan, baina guk ez genekien zein zen alderdi sozialistaren eta Batasunaren arteko konfiantza maila, zeintzuk ziren konpromisoak. Horrek baldintzatu egiten zuen solasaldi hura?.
‎– Baina guk ez genuen behin ere onartu proposamen hori. Egigurenek.
‎– Baina guretzat ez zegoen prozesurik eta, beraz, ez zegoen proposamenik. Gu hara ez ginen joan Nafarroari buruz hitz egitera.
‎nik estatutuarena jarri nuelako, berak kaka zaharra jarri zuen. Baina gureak ez zuen ukatzen ordura arte egindakoa. Forma jakin bat ematen zion.
‎Eztabaidagarria izan daiteke forma hori, erabilitako metodoa, estrategia eta abar. Baina guk ez genuen ukatzen zirriborroa. Norabide jakin bat ematen genion.
‎maitatuago, babestuago. Baina gu ez ginen urrituentzako harrera zentro bat, eta bere bidea egiten utzi behar genion.
2011
‎–Uste dut maputxe herriaren ondarea guztiz aberatsa dela, nola tradizioaren aldetik, hala adoreari eta jakinduriari dagokienez. Baina guk ez dugu jakin hori aitortzen eta balioesten, europarren aldetik datorkigun kutsu arrazionalista dela medio eta europar kulturari diogun miresmenagatik?. María Elena Riveros E., Religión e identidad en el Pueblo Mapuche.
‎–Euskaldunon gaitzari/ victimismo izena/ ezarri diote orain. / Baina gurea ez da victimismo gaitza,/ gurea víctima izan beharra da?. Bitoriano Gandiaga, Euskalminez, 2005, 116 or.
‎Ez dugu galderarik erantzungo, ez aurretik eta ez ondotik. Barka ezazue baina guk ez daukagu zuek duzuen erraztasuna eta... Bueno, hauxe da esan nahi duguna.
‎Zakurrek arima dute, ni seguru nago. Katolikoak, orain pare bat urte arte, emakumeek arima ote zuten eztabaidatzen aritu dira, baina gu ez gara eurak bezalakoak, ez gara dogmatikoak? –eta luzaroan jarraitu zuen Fredik hariaren bestaldean, bere elizaren onurak eta abantailak kontatzen.
‎– Baina guk ez zekiagu ezer horretaz. Tuercas Simonen ondoan eseri zen?. Zirkuluarena ergelkeria bat izan zuan:
‎Ergela haizela esango ditek gero, barre egin zuen, eta West ek ere bai?. Poliziek ez zitean ezer lortu, baina guk ez zeukaagu haien metodoak erabili beharrik, eta zerbeza lata txanpain kopa balitz bezala altxatuta, topa egin zuen lagunaren latarekin.
2012
Baina guk ez.
‎Zer esan? ...o bortxaren lehen kausak (eta horiek ageriki aipatzerik ez daukatela ikusiko da agian, deliturik egin edo delituaren oso susmagarri bilakatu gabe); edota, edozein ezkondena isilek baino bortxakeriaren eragileago, de fakto, politiko harro eta hedabide zaratatsuen zenbait kondena moduk, erdeinuk, burlak dirudiela, edo jazarpen, atxiloketa, tortura, epaiketa injustu oso gutxi kondenatu anitzek, etab. Baina guri ez zaigu hemen norgehiagoka dialektikorik interesatzen. Interesatzen zaiguna, objekzio horren barne barneenean ebidentzia bezala funtzionatzen ari dela ematen duen kontzientziako ziurtasuna da, zio ideologiko edo afektiboengatik batzuetan transijitu egiten badugu ere, bortxa, berez, beti gaitzesgarria dela.
‎Hori ikusita, haize oihalaren goiko aldea bildu nuen, eta zain geratu nintzen. Bi gizon mendian gora joan ziren korrika, eta, ordu erdi igaro baino lehen, bi puska haragi lehor eta bertako labore batzuk zekartzatela itzuli ziren, baina guk ez genuen asmatu ez bata eta ez besteak zer ziren. Gustura hartuko genituzkeen, baina gure hurrengo kezka zen haiek nola eskuratu, ni ez bainintzen ausartzen haiengana joaten, eta haiek ere beldurrak airean baitzeuden.
2013
‎–Bai, baina gu ez gara palazio berean bizi. Ni etxe batean nago eta zu beste batean.
‎Hau guztia gutxi ez eta, badaki, halaber, hidrosfera osatzen duen uraren %97, 25 ozeanoan dagoela, eta kloruro sodikoa dela itsasoko uraren gatz mineralik ugariena. Gauza gehiago ere badakizki, jakina, baina gu ez gaude orain horretan jarduteko, beste zer batzuetan baizik. Edaten ikasi zuela esan dugu, eta ez dago gaizki esanda.
‎Hauetatik bat aukeratuko zuen. Hauetatik bat aukeratu zuen, ez neke eta zalantza handirik gabe, baina guk ez dakigu zein. Sei zortzi horietarik bat, baina gure iturriak, tamalez, ez dira hain ur handietaraino iristen.
‎Ahoskatzen ditu Versusek irudiok, mingainean lokartzen zaizkio batzuetan, eta zenbat eta ozenago hots egin, orduan eta gehiago zabaltzen da bakardadearen arrakala edo ozeanoaren arbela. Isilik egotea du Versusek, isilik egon behar luke bere hobe beharrez, malkoen esperoan, baina gu ez gara nor. Eta egun batzuetan eutsi egin behar zaio min hain urdinari, hain urdintasun guztizko eta iparrik gabekoari.
‎Batek daki. Ikusten den bezala, Versusek inork ulertzen ez dituen ehunka eta milaka gauza egiten ditu, baina gu ez gara nor ere. Ez, gu ez gara nor.
‎Bestaldera iragaiteko, mundu mundura itzultzeko. Adreiluz eskuz burdinaz, airekoa esekia birakaria altxakorra, eta zutabeduna arkuduna erlaitzduna, baina guk ez dakigu zer den akueduktu bat biaduktu bat, zer den zubi baten poetika. Enborrak ipini ditu josita lekedatuta mihiztatuta, ehun eta gehiago, bestaldea jo eta eskuz harrapatzeko, musuka deitorez, behingoz betiko, polliki joan eta ez itzultzeko, baina oi, zubiak inora ez dira ailegatzen, bidean estropezu egiten dute euren garaiera isilaren kontra, ez dira ausartzen iraultza jotzen, inboluziozaleak dira, eta erdibidean gelditzen dira beti, bidegurutze infinituak marraztuz, itsasoa amaigabea dela sinetsita, thalassa thalassa!
‎–Barkatu, Koldo, baina gu ez ote gara, bada, jeneral bat ridikulizatzeko gai. Ipurdian petardo bat jarri nahi ote diok, bada??
‎–Kontsolabide ederra bere moduan, esan zion Elizabethek?, baina guri ez digu balio. Gure oinazea ez da ezusteak ekarria.
‎–Barkatu, Koldo, baina gu ez ote gara, bada, jeneral bat ridikulizatzeko gai. Ipurdian petardo bat jarri nahi ote diok, bada...?
2014
‎Hartu astia pentsatzeko, eta pentsatu ondo. Baina guk ez badugu dirua erreklamatzen, ez du beste inork erreklamatuko?
‎Arazo bat zegoen, ordea: Carlos han egonen zen, baina guk ez genuen nire ustezko heriotzaren lekukorik nahi.
2015
‎Egia da. Baina guk ez genuen inor hil.
Baina gu ez gara Grezian bizi, ala, pitxita?
‎Mesedez?. ? Baina guk ez dugu akabera hori merezi, Karl! Jainkoaren izenean!
‎Faraoiaren okinak bezala, zuhaitz batera altxatuko haugu. Baina gu ez gaituk horren bihozgabeak.
Baina guk ez diogu kontaketa horri ekingo, asko luzatuko ginateke eta. Hau da nire laburpena:
‎Pagotxa hiretzat izango duk hau guztia. Ez zekiat hi, baina gu ez gaituk hona jolasera etorri.
‎Gero eta zailagoa da herriko plazan baserritarrak euren produktuak saltzen ikustea. Hobeto esanda, beharbada baserritarrak agertuko dira, baina gu ez. Gu saltoki handira joaten gara.
‎Egunero egunero, ibilbide bera egiten du eguzkiak, baina guk ez diogu ia erreparatu ere egiten. Badakigu jakin, egunez urdina dela gure zerua, eta gustuko dugu, baina ez diogu jaramon handirik egiten; arratsa baita gure ingurukoekin bat egiteko dugun tartea:
‎Bi aldeetako egoera ez da inondik inora konparagarri. Hemen ere aldaketa gertatuko da, baina gu ez gara gizartearen zain egonen aitzinapausuen emaiteko. 260.000 biztanlez ari gara mintzatzen, gutiengogutiengo bat euskaraz alfabetaturik dagoela jakinda.
2016
‎Azkenik, ordea, begiak ireki eta pairatzen genuen bakardadeaz ohartu beste erremediorik ez genuen izan. Talde txikitan elkartzen ziren neskak, elkarri kontatzeko sekretu izugarriak balituzte bezala, baina gu ez gintuzten inongo taldetan onartzen, askotan saiatu ginen arren. Beraz, bakarrik igarotzen genituen jolasgaraiak guk biok.
‎Iruñeko udal gobernu taldeko kideek ekainean egin zuten karguaren zina, Sanferminetarako aste gutxi falta zirela. . Sanferminen ostean hiria gelditu egiten da, baina guk ez genuen oporrik hartu, eta abuztua baliatu genuen udalaren makineria barrutik ezagutzeko, izendapen estrategikoak egiteko eta hainbat gauzaren funtzionamenduaz jabetzeko. Eta dena prest izan genuen unean, ez lehenago, organigramaren aurkezpena egin genuen?.
‎Dituzte, baina gu ez izitzen!
2017
‎–Jainkoa aberatsa da, osaba Anagnostis, turrutatu zion Zorbak belarrira?. Aberatsa, segurik, baina gu ez. Eta guri ez digu ezer ematen, den bezalako zikoitzak!
‎–Eta horri mira egiten diok, txotxolo horrek? Egiaz, jaiotzen den egunetik beretik gizakia txitxarez betea zegok, baina guk ez ditiagu ikusten; usaintzen hasi garela sentitzen dutenean ateratzen dituk beren xiloetatik, xuri xuriak, gazta harrak bezalakoak!
‎Tuentiko mezuak idatzita ote dauden? Bai, baina guk ez genituen ikusi. Ondoren kontatu zigun tutoreak maiz ateratzen zuela klasetik.
‎Prentsa arrosa, aire girotuak urtu gabe gordetzen dituen txokolateak eta euskaldunoi halako ezinegona eragiten diguten souvenir espainiarrak. Baina gureak ez dira askoz ere hobeak. Gure nortasunaren gabeziak azaleratzen dituen handitasun konplexuaren ajeak ez badira, zer dira bestela?
‎Aldaketa klimatikoaren ondorioak direla esaten diogu elkarri, hori zehazki zer den ez dakigun arren. Aldaketa klimatikoa ideia abstraktu bat da, baina guk ez dugu zerikusirik. Gu harritu besterik ez gara egiten aroak erabat nahasturik daudenean edo, gaur bezala, abenduan sekulako hotza egiten duenean.
‎Bátzuk yon siren sémek íkusten, baya guk eskéndu les auki dirurik, ba, esin yon, batzuk joan ziren semeak ikusten [kartzelara], baina guk ez genuenez eduki [vs ez geneukanez] dirurik, ba, ezin joan?
2018
‎Agian, alferrik galduta ikusten genituelako gure adineko kalekumeak? Igual eurentzat guaia zen txutatzen ibiltzea kuadrillan, baina guretzat ez zen tentagarria. Ume umetarik ikusten genituen pikoak sartzen:
‎–Aita hatxero ateratzen zen; ama kantinera izandakoa zen; izebak ere bai? Esaten ziguten kantinera aterako ginela, baina guri ez zitzaigun askorik gustatzen figura hori: miss aren irudiarekin lotuta geneukan?, azaldu du Maider Larrañagak.
‎– Baina guk ez diegu beldurrik hondakinei, mundu berria daroagulako gure bihotzetan. Mundu hori oraintxe hazten ari da?, Buenaventura Durruti.
‎Printzipioak, ekonomia eta harremanak ulertzeko eredu oso bat daude jokoan. Batzuek kapitalismo horizontala gura badute enpresaburu inozo asko daukate edozein teoriari jarraitzeko prest, negozioa salbatzearren, baina gu ez gaude ataka horretan, oso ondo doakigu betiko eskemari jarraituz eta ez dugu urrats txikiena ere atzera egin behar. Lan gatazka sortzen dela?
‎– Baina gu ez gara Kar. Karren onerako.
‎Baina ez, ez da hori. Gosete endemikoaren haur zahartuek bai, baina guk ez genuen goserik pasatzen, haur zuriak ginen gu, guk bagenuen lotsarik, saldu egiten genituen geure altzariak, baina ez genuen goserik pasatzen, otsein bat genuen etxean eta jaten genituen, batzuetan, egia da, zerrikeriak, zango luzeak, kaimanak, baina zerrikeria haiek otsein batek prestatuak izaten ziren, eta batzuetan muzin egiten genien, jateari uko egitera ere iristen ginen.... Ez, zer edo zer gertatu zen hemezortzi urte nituelarik aurpegi hau honelakoa bilakatzeko.
‎Taberna atarian atentatua egin zion ETAk Joxe Txikiri, bala baten zuloa gordetzen du oraindik ere sarrerako zutoinak. Baina guk ez genion arreta handirik jarri sekula zulo hari, bestelako kontuak genituen buruan, normalean bala zuloa ez genuen ikusi ere egiten, ez genuen ezagutu Joxe Txiki, kontatu digutena baino ez dakigu, axola ere ez asko, zerk mugitzen du mundua, gorde dezakegu geurea ez den memoria?
2019
‎Jabi Arakama Urtiaga haietako bateko kide da; Eraikiz kolektiboan elkartzen dira gero talde horietako gehienak. . Neskei esaten zaie. Kontuz?, baina guri ez zaigu esaten: kontuz, geure buruaren kontuz.
‎–dio Montaignek?. [...] baina guk ez ditugu bizioak egiten eta neurtzen naturaren arabera, baina gure interesaren arabera, hortik hartzen baitituzte hainbeste molde ezberdin. Gure dekretuen garrazkeriak bizio horren alderako emakumeen isurmena bere baldintzak dakarrena baino garratzago eta biziosoago bilakatzen du, eta bere kausa baino ondorio makurragoei lotzen.
‎batez ere, aztertzen ditugunean emakumeei ihes faltsurako eskaintzen zaizkien bideak. Baina guk ez diegu emango Freuden eta Adlerren jarraitzaileek ematen dieten esanahi bera. Guretzat, emakumea gizaki bat da balio bila dabilena balioz osaturiko mundu batean, eta ezinbestekoa da mundu horren egitura ekonomiko eta soziala ezagutzea; guk ikuspegi existentzial batetik aztertuko dugu, bere egoera osoan.
‎–Hemen soldaduek eta beraien senitarteko hurbilenek dute lehentasuna. Milaka eta milaka lagun daude egoera tamalgarrian baina guk ez dugu baliabiderik den denei laguntzeko. Jar zaitezte ilararen atzean eta hona berriro iristen zaretenean, jaten emango dizuegu, baldin eta janaririk geratzen bada, noski.
2021
‎XXI. mendean literatura gehienek erosi dute etxea, hipotekaren letra pagatzen ari dira, ez daukate gogorik gaueko ordu mitologikoetan mozkor arrail ibiltzeko. Bihar lanera joan behar dute, baina guk ez, gu nahi dugun lekura joan gaitezke.
‎Azkenean, kuartelera jo genuen, Ezpeleta kapitainarekin egon ginen, eta erotuta bageunde bezala begiratu zigun, baina, hurrengo egunean, bi guardia zibil agertu zitzaizkigun etxera lau milioi pezetarekin, bion artean banatzeko. Amak terrorismoaren laguntza kobratuko zuela, baina guk ez, eta konpentsatzeko" esan zuen Anderrek," uste dut hildako guardia zibilari ez ziotela abisatu, bestela ez zigun kazetariak deituko, baina ez nago seguru".
‎" Bai" bota zuen Markelek txanoa kentzen zuela," baina guk ez daukagu ezer ikustekorik horrekin. Eta kristoren txapa sartzen diguzue.
2022
‎" Denda batean sartu, ‘egun on’ erran, eta gaizki begiratzen ziguten. Argitu behar izaten genien, ‘behartuak gira horiekin egotera, baina gu ez gira falangistak, otoi. Bertze molde batez begiratu, otoi’ Horrelako borroka ttipiak egin behar izan nituen", mina oraindik barrenean duela oroitzen du egonaldi hura.
‎Orduantxe hasiak ziren sartzen lehenbiziko ordenagailuak enpresan. Baina gu ez ginen tuntunak, eta ordenagailuari norbaitek datuak sartu behar zizkiola erraten genien. Denetik bizi izan genuen!".
‎Dantzan ondo egiten duten maiorazkoak? Egongo dira, baina guk ez ditugu ezagutzen. Are gehiago esango dizut:
2023
‎–Ez didazu sinetsiko, baina gu ez gaude tematuta udalaren alde. Konponbide on eta behin betiko bat nahi dugu.
‎" Ezin asmatu ibili zen. Marokon izena eta abizena daukate, baina guk ez: izenaren ostean aitarena daukagu, eta ondoren aitonarena, aitaren aitarena.
‎C: Antzina, haimako ate nagusian kolore desberdinetako artilezko hariak zeuden, baina guri ez zaigu batere gustatzen gure haiman apaingarriak edukitzea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia