Emaitzak: 6
2009 | ||
Beno, lan artistikoak beti izango du sintesi baten beharra, eta agian sintetizazio lan horren gabezia gure lanaren ezaugarria izan daiteke. Erakusketa bat egiten duzunean, sintesi ariketa hori egin behar izan genuen, | baina gure lanak zerbait adierazgarri izatekotan, gauza txiki askoren metaketa izan dela esango nuke. Ez dago hori berez defendatzen, baina horrela suertatu da. | |
2012 | ||
bat izango balute bezala. Egia da Atenasko Akropoliaren zati batek hor jarraitzen duela zutik (greziarrei ez zaie askoz gehiago geratzen gaur egun!), | baina gure inguruko eraikin gehienen bizitza erabilgarria mugatua da. Gaur egun, denbora epe luze batean eraikiko diren eraikinak baino gehiago dira jada eraikita daudenak (herrialde, garatuak? | |
2014 | ||
Gure garaiko arkitekturak pairatzen duen irudiaren gehiegikeriaren ondorioz, arkitektura, begiaren arte sinplea bailitzan plazaratzen zaigu askotan, pentsaera eta arkitektura greziarrean hasi zen zirkulua osatuz. | Baina gure kulturan, kamerak gelditutako irudi inprimatuaren arte bilakatu da arkitektura, non irudiaren gehiegikeriak haien barneratze abiadura handiarekin batera lautu egin dituen, irudi bakar bihurtzen dituelarik beraien plastikotasuna galaraziz. Gure izatea munduan esperimentatu beharrean, kanpoaldetik begiesten dugu erretinaren azalean proiektatutako irudien ikusleak bagina bezala. | |
2016 | ||
Ezagutzen dugun lehen esperientzia 70eko hamarkadan izan bazen ere (Odensen, Danimarka), azken hamarkada hau arte ez da Euskal Herrian horrelako proiekturik gauzatu. Hasierako praktika haiek bide segurtasuna lantzea eta osasun arazoak ekiditea zuten helburutzat, | baina gurean gaur egun martxan jartzen diren Eskola Bide gehienak Tonucciren proposamenetik datoz, eta askoz eraldaketa sakonagoa eta sozialagoa bilatzen dute. Etxea eta eskola direnez gaur egungo haur eta gazteen gotorlekuak, proiektuaren helburu nagusia bi espazio horietaz baliatuz, tarteko ibilbidea (etxetik eskolara eta handik bueltan etxera) haiek bakarrik egitea lortzea da, helduen laguntasunik gabe alegia. | |
2017 | ||
Edozein alternatiba susmagarri da, eta are gehiago publizitate kanpainek oraindik ere genero rol eta espazioen bereizketa zorrotza egiten dutenean. | Baina gure lana da aukeran dauden tipologia aukeren jakintza zabaltzea, gogoeta sortzeko. | |
2021 | ||
Arkitekturaz aritzea, euskaraz, munduko beste hizkuntzetan egiten duten moduan. Garai hartan EHU itzulpenak egiten hasia zen (Muller eta Vogelen Arkitektura Atlasa, Paricioren Arkitekturaren eraikuntza, Sola Moralesen Hiri hazkunde motak), itzulpen onak eta beharrezkoak, | baina guk euskarazko berezko sorkuntza bultzatu nahi genuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Aldiri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina gu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina gu lan | 2 (0,01) |
baina gu eraikin | 1 (0,01) |
baina gu euskara | 1 (0,01) |
baina gu gaur | 1 (0,01) |
baina gu kultura | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |