2001
|
|
47 behar horri/ (galdetuz) e/ egin behar horri//
|
baina
ezta/ gauza ezta/
|
|
Zein lege ezartzen ditu? Ez gara ari maiuskulaz idatzirikokulturaz,
|
baina
ezta dantza eta folklore hutsari buruz ere. Izan ere, askotan, haingarrantzitsu diren eduki kulturalak gelaratzerakoan, folklore, tradizio eta ohiturajakin batzuk erakustearekin konformatu da irakaslea, eta ikasleei ez zaie ikustarazizein lotura duen kulturak hizkuntzarekin.
|
2002
|
|
Gaur egungo aldia, postradizionala2 izanagatik ere, ez da nahi izan zen bezala ziurtasuna eta oparotasunaren aldia izan.
|
Baina
ezta izango ere. Eta komeni da ideia hori azpimarratzea.
|
|
Anbibalentzia eta kontingentzia onartuko lirateke, politika birjaio. Ez litzateke hizki handitan idatziriko Historia egingo,
|
baina
ezta makurtuta biziko ere. Sumisoa eta autoritarioa den kultura batean, askatasunean eta demokrazian oinarritutako hiritartasun ekologikorako urratsa emango luke txikitok, eta historia egingo luke.
|
2007
|
|
Fagor eko zuzendariak dioen bezala, enpresan 11.000 langile garen honetan, 4.000 eta piku bazkide gara. Beste guztiak, ez dira aldikoak,
|
baina
ezta bazkideak ere, eta ez daude kooperatiba sistemansartuta, ez kudeaketan, ez mozkinetan, ezta galeretan parte hartzeko ere. Azkenfinean, erabakietan parte hartzeko.
|
|
«Über den Dualis» laneko pasarte osoak aldatu ditu bertara. Hala ere (Jacobi-rengandik urruntzen jarraitzeko), ni/ hi berezkuntza ez datorrela, ñabartuko du, ez solaskide/ adiskideen elkarrenganako sentimendutik, ezta gauzen errepresentazio jardunetik ere,
|
baina
ezta ere pentsamenduaren legeen exijentzietatik: ezpada primeran erakusten du, hizkuntza nola pentsamenduari nagusitu eta gainezartzen zaion.
|
|
Edo, mintzatu ohi garenez esateko, ez da errealitatearen parte, baizik eta errealitatearen baldintza: ez da fenomenoa,
|
baina
ezta ere gauza berbaitan, eta ez da kontzeptu bat ere (bai kontzeptu orori lagundu egin ahal behar dion kontzientzia); ez da inolako batere gauzaki,
|
|
II, 32; ipuin hori jada Egipto zaharrean bertan aurkitzen bide da), eta Volksgeist modernoa ere metafora pertsonifikatzaile bat da zalantza gabe (karaktere indibidualarena); ordea suprapertsonarik edo fantasmarik ez dagoela, ik. Kantorowicz, H.,. Volksgeist und historische Rechtsschule?, in: Coing, H. Immel, G. (arg.), Rechtshistorische Schriften, Karlsruhe 1970, 455 Brie, S., Der Volksgeist bei Hegel und in der historischen Rechtsschule, Berlin Leipzig 1909, 32 Gehitu behar da, bere garaian ez erabiltzaileek,
|
baina
ezta haren kritiko ugarietatik inork ere ez duela inoiz Volksgeist kontzeptua ulertu, abandonatua izan eta geroko gaizki ulertzaile batzuetara arte, suprapertsona delako horren moldean.
|
2012
|
|
Eta gizona animalia, kito. Ez konfus,
|
baina
ezta ere separatuak» (1991: 199).
|
|
Eta gizona animalia, kito. Ez konfus,
|
baina
ezta ere separatuak» (1991: 199).
|
2017
|
|
Gaur egungo testuetan begiratutaere, lehen biak dira usuen agertzen direnak, baina hirugarrena ere nahiko sarri errepikatzen da. Beraz, ez da harritzekoa adituek pausoak eman aukeratu izana,
|
baina
ezta beste hiztun batzuei urratsak emannormal normala iruditzea ere. Horrelakoetan ere hobekuntza badagoela uste dugu guk, nahiz eta hiztunguztientzat begi bistakoa ez izan.
|