2006
|
|
Alabaina, nikneuk irudi hori zalantzan jarriko nuke eta gaurkoan hori egingo dut, berea militanteitxiaren jarrera ez dela erakusten saiatuz. Labur esateko, eta betiere nire irakurketaren arabera?, Sarrionandia ekitearen eta saiatzearen alde agertu agertzen da,
|
baina
ez modu itsu eta itxi batean, baizik eta modu zalantzati batean, modu zeharohumano batean eta, azkenik, modu kritiko eta autokritiko batean; bestela esanda, oso modu irekian.
|
|
Besteak beste, baditugu irudi korporatiboa hobetzea lortu nahi duten mezuak, merkatuko ondasunen inguruko kontratuak gehitzea baino merkatu horretan iragarlearen presentzia indartu nahi dutenak eta, era horretan, jardueren dibertsifikazioaren aukera hobetzea lortu nahi dutenak. Hala, enpresa bat komunikazioaz baliatzen denean publizitate teknika edo estilo tipikoak edota ordaindutako tokiak erabiliz, irudia sendotzea eta bere publikoak erakundea onartzea bilatzen ari da ororen gainetik,
|
baina
ez modu zuzenean bere produktuez edo zerbitzuez mintzatzeko, baizik eta enpresa bera azpimarratzeko. Eta, publikoak modu zehatz batean pentsa eta joka dezan saiatzen den komunikazio horretatik abiatuta, esan daiteke iragarlea, zeharkako modu batean?
|
2007
|
|
Diskurtsoak errealitatea mugatzen duela esan ohi da, horren bitartez eraikiegiten ditugula gure errealitateak. Hala da, bai,
|
baina
ez modu mekaniko itxi batean, ez gizartean agertzen eta plazaratzen diren beste diskurtso eta beste errealitateekin lehian aritu barik. Euskal kulturari buruzko diskurtso nagusi horrek hainbatbaliabide ematen dio jendeari euskalduntasunaz hitz egiteko, kontu emateko etaargudiatzeko.
|
|
Esandakoaz gain, askotariko presuntzio motak daude: ...a (pertsonaren sinesgarritasunak handitzen du argudioaren sinesgarritasuna), sinesgarritasun presuntzioa (baldin eta entzuleriak susmo txarrik ez badu aldez aurretik, naturalena da sinestea lehen mementoan esaten zaiguna), interesgarritasun presuntzioa (entzuleak entzutera joan dira, interesen bat duten seinale), presuntzio erlatiboa (gure ezagutzara heltzen den guztia interesgarria izan dakiguke,
|
baina
ez modu biribilean eta absolutuan).
|
2012
|
|
Artikulu horren arabera, «desleiala izango da, hartzaileak ezagutza osoarekin haren portaera ekonomikoari dagokionean erabaki bat hartzeko beharrezkoa den informazioa isiltzea edo ezkutatzea. Kalifikazio berbera izango du informazio hori erakusteak
|
baina
ez modu argian, edo ulergaitza denean, edota jarduera beraren merkataritzako helburua ez denean ezagutzera ematen, testuingurutik agerikoa ez den kasurako».
|
|
Besteak beste, baditugu irudi korporatiboa hobetzea lortu nahi duten mezuak, merkatuko ondasunen inguruko kontratuak gehitzea baino gehiago merkatu horretan iragarlearen presentzia indartu nahi dutenak eta, era horretan, jardueren dibertsifikazioaren aukera hobetzea lortu nahi dutenak. Hala, enpresa bat komunikazioaz baliatzen denean publizitate teknika edo estilo tipikoak edota ordaindutako tokiak erabiliz, irudia sendotzea eta bere publikoak erakundea onartzea bilatzen ari da ororen gainetik,
|
baina
ez modu zuzenean bere produktuez edo zerbitzuez mintzatzeko, baizik eta enpresa bera azpimarratzeko. Eta, publikoak modu zehatz batean pentsa eta joka dezan saiatzen den komunikazio horretatik abiatuta, esan daiteke iragarlea, zeharkako modu batean?
|