Emaitzak: 10
2005 | ||
Horrek esan nahi du haurraren balioak aldatu egiten direla, eraginik gertatzen direla, | baina ez haurrenak bakarrik: helduonekin ere beste horrenbeste gertatzen da. | |
2006 | ||
Irakasleakhaurraren portaera aktiboki modelatzen du. Brown-ek (1980) egindako ikerketabaten emaitzen arabera, modelaketak hobekuntzak eragiten ditu nerabeengan, | baina ez haur txikiagoengan. | |
2011 | ||
Ikasturte berria hasten da, | baina ez haur guztientzat. Mundu osoko milioika haur ez dira eskolara joaten, eskoletatik edo haien familietatik urrun bizi direlako, eta ez dutelako behar adinako diru sarrerarik eskola batean ikastearen kostuari aurre egiteko. | |
2012 | ||
Iparraldean ere horrela uste dute biztanle gehienek (%51 eta %53, hurrenez hurren). Nafarroan, ordea, gehienei Administrazioan sartzeko euskaraz jakiteari ezinbesteko irizten diote (%53), | baina ez haurrek ezinbestez euskara ikasi behar dutela (%43), aurkakoak ere asko baitira, %48, alegia. | |
Bihotzeko gaixotasunak dira helduen heriotza eragile nagusietako bat, | baina ez haur eta nerabeengan. Hala ere, kardiopatiak lehenengo urteetan hasten dira sortzen. | |
2017 | ||
Jolaserako eta kirola sustatzeko diseinatuak guztiak. | Baina ez haurrentzat, ezta adinekoentzat ere. Txakurrentzat espresuki egindako parke batean daude horiek eta gehiago, Sopelan. | |
2018 | ||
Berriki argitaratutako kritika batean, salatu dute kontratua, tresna bat? dela, salerosleentzat, enpresaburuentzat eta kapitalistentzat, | baina ez haurrentzat, zerbitzarientzat, emazte soldatagabeentzat eta esklaboentzat?. Baina ez da horrela horrela ere; oro har, uste zabaldua dago kontratua guztiz dela aproposa zerbitzarientzat eta emazteentzat, eta, are, kontratuaren teorialari zenbaiten iritziz, esklaboentzako tresna bat ere bada kontratua. | |
2021 | ||
“Haurrak hortzak garbitzen dituenean, ez da komeni hortzak ondoren garbitzea, baizik eta gehiegikeriak entzutea eta hondarrak uztea, hortzetan gera daitekeen fluorraren hondar efektua errazteko. Ez da uretan pasatu behar, | baina ez haurrak ez helduak”, dio Marèsek. Bestalde, Blanca Loscertales doktoreak azaldu duenez, 6 urtetik aurrera, fluor kontzentrazio hori 1.450 ppm ra igo daiteke, “eta haurraren txantxar arriskuaren arabera handitu daiteke, baina hori dentistak agindu behar du”. | |
Topagunetik azaldu dutenez, “umeen erreferente eta gertuko diren helduen arteko hizkuntza portaeretan eragitea eta euskararen erabilera areagotzea da helburua. | Baina ez haurrei hitz egiterakoan, baizik eta helduak beraien artean hitz egiten dutenean”. | |
2022 | ||
beste guztiak Dehak ankerraren biktima izan ziren. Hala, hurrengo aldian ere garunak eraman zizkion tiranoari, | baina ez haurrarenak, arkume batenak baizik. Erregea ez zen ohartu iruzurraz, eta etxez etxe hedatu zen albistea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
ELKAR | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baina ez | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
baina ez haur | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |