Emaitzak: 10
2008 | ||
Euskara baturako euskaltzale guztiek eman dezakete iritzia, | baina erabaki era kunde bakarrak egiten du, Euskaltzaindiak. | |
Ikusten denez, Azkuek, Eleizaldek eta Campionek akordio bat lortu zuten, | baina erabakia, inondik ere espektatiben oso azpitik geratu zen. Gregorio Muxikak Azkueri idatziriko gutun batean ziotson bezala, «Lo que me extrañó fué que el acuerdo rezara solo para cuando la Sociedad escribiera oficialmente, pues la idea de todos era adoptar un acuerdo para cuanto se publicara en la Revista, fuera quien fuera el autor»197 Akordioak, beraz ez zuen aldizkariko euskal idazle guztientzat balio, eta, ondorioz, are gutxiago bihur zitekeen eredu Euskal Esnaletik kanpokoentzat. | |
2009 | ||
Villasante euskaltzainburuak 1979ko abenduan, Arrasateko bileran, jendaurrean agindu zuen figura berri baten sortzea, jende gaztea lanean hartzeko. Antza denez, Foruko Barne Jardunaldietan hitz egina izan zen, | baina erabaki, Loiolan erabaki zen | |
2010 | ||
Izugarrizko inbertsioa izan zen?, Paulo Agirreren hitzetan. | Baina erabakiak ika mikak eragin zituen Gipuzkoako eta Bizkaiko federazioen artean. –Bizkaitarrek ez zuten ondo hartu Saioka ren fondoa guk hartzea. | |
Ataka hartan, beraz, ikastola kolektiboan jabetu ziren bakarrik zeudela eta eztabaida oso konplexua izango zela. ? | Baina erabaki genuen aurrera egitea horrekin?, gogoratu du Etxezarretak. –Ekonomikoki ondo geunden; legealdia bukatzen ari zen eta gobernu berri bat egongo zen Jaurlaritzan; sumatzen genuen Euskadiko Ezkerraren partetik jarrera berriro aztertzen ari zirela? | |
Zure eskola bezala ulertzeko, zu zeu izan behar zarelako erabaki garrantzitsuak hartzen dituena. Eta lege hark autonomiarako proposamena egiten zuen, bai, | baina erabaki ahalmena ez zuen ahalbidetzen?. | |
–Erabaki kolektiboak ez ziren behar bezala landu, ez zen argi ipini zer zen bakoitzarentzat erabaki kolektiboa. Erabaki kolektiboak hartu genituen Armentian, | baina erabaki horien ehunekoak eta gerora emandakoak zeharo ezberdinak ziren. Alde handia egon zen. | |
–Ikastolen mugimenduak oso dinamikoa ematen du, | baina erabakiak hartzeko orduan, oso motel jokatzen da askotan. Azken finean, ikastola asko ados jarri behar dira, eta ikastola bakoitza mundu bat da?, gaineratu du Sukiak. | |
Hezkuntza Sailak, Ikastolen Konfederazioak, Kristau Eskolak eta Sortzen Ikasbatuazek zuzendurikoa, eta eskola publikoko beste sektoreak egindakoa. Bata edo bestea aukeratu beharra zuen Hezkuntza sailburuak, | baina erabakia ez zen erraza: Camposek ezin zuen desbideratu hainbat urtez aurrera eramandako lana, eta ezin zuen, era berean, eskola publikoko sektorearen aurrean beste taldeak egindako lanari ofizialtasuna eman. | |
2014 | ||
–isiltasun administrati boaren? ordez Aginte Judizialaren esku uzten dela liburua ager tzen da zentsorearen txostenaren kopia egiten denean. txostena Antonio Albizurena da, | baina erabakia ez: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
baina erabaki | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
baina erabaki ez | 2 (0,01) |
baina erabaki ahalmen | 1 (0,01) |
baina erabaki era | 1 (0,01) |
baina erabaki hartu | 1 (0,01) |
baina erabaki horiek | 1 (0,01) |
baina erabaki ikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |