2006
|
|
txarto. Kultura, artea eta industria gaizki moldatzen dira elkarrekin,
|
baina
elkarrekin bizitzera kondenatuta daude. Merkataritza eta kultur industria ondo garatzea funtsezkoa da, kulturak merezi du eta Durango hori lortzeko bidean dago.
|
2008
|
|
ALIZIA. Ez da hori.
|
Baina
elkarrekin bizi izan bagara ere, gure artean ez da, feeling, handirik sortu.
|
2012
|
|
Gogoeta zailak ziren enetako, baina anitz aitzinarazi ninduen euskaldunak ez ziren lagunekin Euskal Herriaz mintzatzeak. Libertate gogo hori sentitu nuen, etxean nagusi izateko grina, denak akort eta apart
|
baina
elkarrekin bizitzeko nahia. Estetika mailako gogoetak ere ukan nituen eta Oteizaren Quosque Tandemek erakutsi zidan gauza ttipietan arrazoi anitz zeudela Euskal Herria maitatzeko.
|
2014
|
|
Urrats bat egin dut ene gogoetan. Euskal Herrian usatuak gara elkarrekin lan egiten elkartegintzan,
|
baina
elkarrekin bizitzen!, eta ez da batere ber gauza. Usu, badugu filosofia eta bizimodu bat helarazi nahian, kasu honetan hunkitu egin duguna.
|
|
–
|
Baina
elkarrekin bizi zarete. Ohe hau konpartitzen duzue.
|
|
Ez zen hori.
|
Baina
elkarrekin bizitzen hasi eta berehala erosiko zenutela etxea esan zenien lagunei, berehala erosiko zenutela agindu zizulako Rikardok, eta zuk, beste askotan bezala, sinetsi egin zeniolako. Ezkon bizitzako lehenbiziko promesa izan zen, hiru urte eta erdian konplitu ez zena.
|
|
Etxeko eskaileretara irten zara orduan eta, demagun, kalera jaitsi barik, hirugarren solairura igo zara. Etxebizitza bateko atea ireki eta ikusi duzu bikote ezkonberria bizi dela hor, edo agian ezkondu ere ez direla egin,
|
baina
elkarrekin bizi direla duela gutxi. Eurek ezin zaituzte ikusi, jakina.
|
2017
|
|
“Kontua da, Asier delako mutil horrekin apurtu eta hor inguruan eduki duen mutil batekin hasten dela berehala. Ez du maite, edo hobe esanda, ez dago maiteminduta,
|
baina
elkarrekin bizitzen jartzen dira. Bizitza masomenoskoa egiten dute, bikotean bizi zaretenok egiten duzuen moduan, pixka bat libertitu, pixka bat larrua jo, pixka bat aspertu, bikoterik ez dugunoi nagusikeriaz begiratu... gauza horiek”.
|
2020
|
|
Errumaniatik Madrilera joana zen Daniela hasieran, ahizpa zaharragoaren bidea jarraituta, eta, orain honetan eta gero hartan lanean zebilela, han ezagutu zuen gero bere semetxoaren aita izango zena, lan segururik gabe noraezean zebilen beste errumaniar bat, “burugabe bat”, orain esaten duenez. Ez ziren ezkondu,
|
baina
elkarrekin bizi izan ziren urte batzuk; banaketa gogorra izan zen, eta handik urrundu nahi izan zuen. Ahizparen kontaktu baten bidez lortu zuen harreman itogarri hartatik libratzea eta industrialde bateko jatetxean lana aurkitzea, Madrildik urruti egoteak ematen zion lasaituarekin.
|
2021
|
|
Perikles" bere leinurako egokia" zen emakume batekin ezkondua zegoen, bere bi seme alaben amarekin.
|
Baina
elkarrekin bizitzea ez zen erraza, eta ezkontza hautsi zuen Aspasiarekin elkartzeko, Asia Txikian jaiotako hetaira batekin, alegia. Ia bost mende geroago, Plutarko historialariak Atenasko lehen dama subertsiboaren kontrako irain parrasta bat transkribatu zuen, garaiko testuetatik hartutako irainak, zeinetan, beste konplimendu batzuen artean, lotsagaldua deitzen dioten, bai eta zakur aurpegiko ohaide eta putetxeko emakume ere.
|
|
|
baina
elkarrekin bizi gara.
|
|
Pisukidea. Gu Umezurtza naiz,
|
baina
elkarrekin bizi gara. Lagun gisa, ezagun gisa.
|
2023
|
|
Hala ere, aitortu du bitxia izan dela grabazio prozesua: «Adimen artifiziala zeharo ari da eraldatzen eguneroko bizimodua,
|
baina
elkarrekin bizitzen ikasi behar dugu: orain arte narrazioa izan da giza begiradaren ezaugarririk bereizgarrienetako bat, eta, orain, irudi automatizatuen etengabeko sorkuntza da abiapuntua».
|