Emaitzak: 5
2001 | ||
Izan ere, 824 urtean karolingioakagertu ziren. Dakigunez, urte horretan Eblo eta Aznar kondeek gidaturiko armadabat Iruñeko lurretara abiatu zen, | baina bere helburura ailegatu aurretik, Pirinioetandesegina izan zen (menditarren traizio eta gaiztakeriagatik, kronikek diotenez). Badirudi Orreagako bigarren gudu honetan, musulmanak eta baskoiak aliaturikborrokatu zirela. Eblo kondea Kordobara bidalia izan zen gerra trofeo gisa; Aznar, aldiz, askatu egin zuten eta Frantziara itzultzen utzi zioten. | |
2005 | ||
Ebaluazioaren zereginak askotarikoak dira (formatiboa, sumatiboa, orientatzailea, etikoa, parte hartzailea, eta abar) | baina bere helburu nagusiak informaziobilketa, erabakiak hartzea eta, batez ere, irakatsi eta ikasteko prozesuak berritzeaeta hobetzea dira. Ebaluazioa da, hain zuzen ere, ikastetxea berritzeko dagoenoinarri garrantzitsuena. | |
2008 | ||
Hilabete batzuk geroago, Murat jeneralaren gudarosteak Madrileko ateetan zeudelarik Aranjuezeko matxinada lehertu zen. Altxamendu hori batbatekoa izan zen ala, alderantziz, antolatuta zegoen oraindik argitu gabeko kontua da, | baina bere helburua Godoyren dimisioa eta Karlos IV.aren abdikazioa lortzea zela argi dago, eta Fernando printzea Espainiako errege izendatzea. Aranjuezeko matxinadak Napoleonek penintsularako zituen planak aldarazi egin zituen, aitasemeak Baionara deitu eta amarru baten bidez Espainiako koroa bereganatzea lortu zuen364 Ondoren, bere anaia José izendatu zuen Espainiako errege. | |
2015 | ||
Helburu orokorra ez da bertsotan aritzeko gaitasuna erakutsiko duen robot autonomoa garatzea soilik.Bertsolaritzaz gaindi, gizaki robot arteko komunikazioan pauso bat egin nahi genuke aurrera, mezuak sortu eta plazaratzeko orduan testuinguruko ezaugarriak kontuan hartuko dituen sistema eraikiz. Proiektuhandinahia da, nabarmen, | baina bere baitan helburu xumeago eta konkretuagoak biltzen dituena: | |
2017 | ||
Hezkuntza Emantzipatzailea oraindik haratago doa, garapenaren ideiari muzin egiten baitio Postgarapenerako Hezkuntzak bezala, | baina bere helburua gizartean aldaketa estrukturala ematea da, ikuspegi politikoago batekin. Eta helburu hori betetzeko, denon artean eraldaketarako eta ekintzarako borondatea eta izaera errebeldea duten subjektu politikoak eraikitzea beharrezkoa da, hezkuntzaren esparru guztietan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 5 (0,03) |
Lehen forma
baina | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
baina bera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
baina bera helburu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |