Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2001
‎Izan ere, 824 urtean karolingioakagertu ziren. Dakigunez, urte horretan Eblo eta Aznar kondeek gidaturiko armadabat Iruñeko lurretara abiatu zen, baina bere helburura ailegatu aurretik, Pirinioetandesegina izan zen (menditarren traizio eta gaiztakeriagatik, kronikek diotenez). Badirudi Orreagako bigarren gudu honetan, musulmanak eta baskoiak aliaturikborrokatu zirela. Eblo kondea Kordobara bidalia izan zen gerra trofeo gisa; Aznar, aldiz, askatu egin zuten eta Frantziara itzultzen utzi zioten.
2005
‎Ebaluazioaren zereginak askotarikoak dira (formatiboa, sumatiboa, orientatzailea, etikoa, parte hartzailea, eta abar) baina bere helburu nagusiak informaziobilketa, erabakiak hartzea eta, batez ere, irakatsi eta ikasteko prozesuak berritzeaeta hobetzea dira. Ebaluazioa da, hain zuzen ere, ikastetxea berritzeko dagoenoinarri garrantzitsuena.
2008
‎Hilabete batzuk geroago, Murat jeneralaren gudarosteak Madrileko ateetan zeudelarik Aranjuezeko matxinada lehertu zen. Altxamendu hori batbatekoa izan zen ala, alderantziz, antolatuta zegoen oraindik argitu gabeko kontua da, baina bere helburua Godoyren dimisioa eta Karlos IV.aren abdikazioa lortzea zela argi dago, eta Fernando printzea Espainiako errege izendatzea. Aranjuezeko matxinadak Napoleonek penintsularako zituen planak aldarazi egin zituen, aitasemeak Baionara deitu eta amarru baten bidez Espainiako koroa bereganatzea lortu zuen364 Ondoren, bere anaia José izendatu zuen Espainiako errege.
2015
‎Helburu orokorra ez da bertsotan aritzeko gaitasuna erakutsiko duen robot autonomoa garatzea soilik.Bertsolaritzaz gaindi, gizaki robot arteko komunikazioan pauso bat egin nahi genuke aurrera, mezuak sortu eta plazaratzeko orduan testuinguruko ezaugarriak kontuan hartuko dituen sistema eraikiz. Proiektuhandinahia da, nabarmen, baina bere baitan helburu xumeago eta konkretuagoak biltzen dituena:
2017
‎Hezkuntza Emantzipatzailea oraindik haratago doa, garapenaren ideiari muzin egiten baitio Postgarapenerako Hezkuntzak bezala, baina bere helburua gizartean aldaketa estrukturala ematea da, ikuspegi politikoago batekin. Eta helburu hori betetzeko, denon artean eraldaketarako eta ekintzarako borondatea eta izaera errebeldea duten subjektu politikoak eraikitzea beharrezkoa da, hezkuntzaren esparru guztietan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia