Emaitzak: 8
2002 | ||
Bi elementu horiek funtsezkoak izan ziren 1985 urtera arte, hots, EHUko Estatutuak onartu eta indarrean jarri ziren arte. Une horretatik aurrera, osogarrantzitsuak izaten jarraitu zuten, | baina baldintzak desberdinak izango ziren. | |
eransketa, ezabaketa eta trukaketa erregelak. Gogora dezagun karaktere mailako aldaketa dela erregelak multzokatzeko irizpidea, | baina baldintza eta testuinguru desberdinek egiten dute erregela mota desberdinekoa izatea: karaktere parea erregela osatzeko helduleku besterik ez da. | |
2007 | ||
Lehendabizikoaren ezkortasunakbigarrengoaren baikortasuna ukatu izan du; eta alderantziz. Ni negartien taldeannago, | baina baldintza batekin: negar egiten badugu, jakin dezagun zergatik arigaren negar zotinka. | |
2012 | ||
Ez, baina lehenago aritu naizEz, | baina baldintza egokiak | |
2014 | ||
Horiez da posible historikoki, eta ez da desiragarria ere, kategoria horiek ordezkatzekobeharrezkoa baita kategoriak horiek inplikatzea. | Baina baldintza berriak eta bestelakomarko kontzeptualak itxuratu behar dira gai izan gaitezen gorputzaz hitz egitekobikote bitarretatik kanpo edo horiek gehiegikeriaz erabili gabe. | |
2015 | ||
Patogenoekiko babes hau, hein batean, bertan dauden peptido antimikrobiarrek (PAM) betetzen dute, bakterioen hazkuntzagelditzeko zein hauek hiltzeko gai baitira (Fleiszig et al. 2002). PAMak modukonstitutiboan sortzen dituzte zelulek, | baina baldintza berezietan hauen sorrera induzituegin daiteke, zauriak egitean edo mikrobioen presentzian, adibidez (Zasloff 2007). Bakterioek orokorrean ez dute peptido hauen aurkako erresistentzia mekanismoeraginkorrik garatu, eta horregatik PAMak antibiotikoen garapenerako eredu baliotsutzathartzen dira (Peschel eta Sahl 2006). Hortaz, peptido hauen identifikazio etakarakterizazioa interes handikoa da (McDermott 2013). | |
2017 | ||
Horiek horrela, ikerketa honek berretsi egiten du hainbat autorek (Bolin, 2010; Carpentier, 2011; Ballano et al., 2014) seinalaturikoa, alegia: gutxieneko teknologia trebetasuna ezinbestekoa da hedabideekin interakzioa izateko, | baina baldintza hori ez da nahikoa jarrera aktiboagoen aldeko aukera egiteko. | |
Nolanahi dela, nahiz eta audientziak hartzaile rolaz haragoko jarduerak egiteko aukera eta ahalmena duen, ehuneko handi batek hartzaile soil izaten jarraitzen du (van Dijck, 2009 Berrocal et al,, 2014; Simons, 2014; Sánchez Martínez eta Ibar Alonso, 2015). Horren harira, hainbat autorek (Bolin, 2010; Carpentier, 2011; Ballano et al., 2014) bat egiten dute esaterakoan gutxieneko teknologia trebetasuna ezinbestekoa dela hedabideekin interakzioa izateko, | baina baldintza hori ez dela nahikoa jarrera aktiboagoen aldeko aukera egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
baina baldintza | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
baina baldintza hori | 2 (0,01) |
baina baldintza bat | 1 (0,01) |
baina baldintza berezi | 1 (0,01) |
baina baldintza berri | 1 (0,01) |
baina baldintza desberdin | 1 (0,01) |
baina baldintza egoki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |